Yleinen keskustelu

Varhaisultrassa huonoja uutisia, oli mennyt kesken, ei näkynyt edes alkiota, tyhjä ruskuaispussi vain. Odotellaan aikaa tyhjennykseen.

Tsemppiä teille muille odotukseen!
Voi ei. 💔 Olen tosi pahoillani, voimia paljon!

Varhaisultrassa huonoja uutisia, oli mennyt kesken, ei näkynyt edes alkiota, tyhjä ruskuaispussi vain. Odotellaan aikaa tyhjennykseen.

Tsemppiä teille muille odotukseen!
Voi ei, oon niin pahoillani! Kovasti jaksamista sinne :crying-face::red-heart:

Meillä on lomaviikko ja ollaan kotona, kun ajoitettiin tähän lomaan esikoisen tutinvierotus, on siis siivoiltu tässä samalla asuntoa ja kaappeja ku oltu kotona. Löysin kun etsin (😅) mun vanhan doplerin, testasin nyt huvikseen niin löysin jonku todella nopean 170 sykkeen!! 8+5 nyt menossa. Sai kyllä kaivella ja aivan milli milliltä muuttaa anturin asentoa. Mutta helpotti nyt hetkeksi tätä mieltä 🫣🤞

Muokattu viimeksi:
Mulla on viime aikoina ollut ihan hirveä olo vaikkei ole tarvinnut oksentaa. Lähes kaikki hajut ja maut tekee pahaa, ruuanlaitto varsinkin on ihan hirveää. Väsymys on myös yhä melko voimakasta, mikä ärsyttää mua. Tahtoisin alkaa taas käydä lenkillä, mutta juuri nyt ei kyllä jaksaminen siihen riitä.

Mä yritin eilen etsiä dopplerilla sykettä, mutta en vielä löytänyt. Ajattelin kokeilla ensi viikolla uudelleen. Tänään siis menossa rv 8+4.

Ultrassa käyty ja lopputulema mitä pelkäsinkin.. tuulimunaepäily, ei löytynyt sitä mitä olisi pitänyt 😔
Vaisto sen kertoi jo aiemmin...
Toivon onnistuneita tarinoita teille muille ja ihanaa raskausaikaa 🩷
Olen tosi pahoillani, että sinullekin kävi näin💔

Kiitos tsemppauksesta :red-heart: Tämä palsta on kyllä mahtava, mä ihan häkellyin, kuinka moni otti osaa tähän menetykseen. Ehkä pieni juttu, mutta tässä tilanteessa kaikki reaktiot ja viestit tuntui lohduttavalta, kun ei toi mieskään tunnu ymmärtävän yhtään, miltä tää kaikki musta tuntuu. Jotenkin lohdullinen ajatus, että joku jossain ymmärtää.

Sain ensi torstaille ajan naisten polille tyhjennystä varten, tosin heti ultran jälkeen alkoi ruskea tuhruvuoto, että voi olla, että tyhjenee jo ennen sitäkin.

Kiitos 🩷
Mietin että miten näistä selviää, olo lannistunut ja epätoivoinen.. oon pettynyt omaan kroppaani. Äsken tehty raskaustesti vahva positiivinen ja se aiheuttaa pahaa mieltä entisestään kun tietää ettei siellä ollut kuin 6.3mm kokoinen raskausontelo..
Miten te joilla useampi keskenmeno taustalla ootte saanet uskoa itseenne ja jaksamista yrittää 😭😭

Olen pahoillani @Rouva Ihme ja muut joilla on täällä raskaus on mennyt kesken. ❤️ Kokemuksesta tiedän, että miten raskas ja vaikea asia on.

Minulla taustalla kolme keskenmenoa, kaksi keskeytynyttä (rv 5+5 ja rv 7+4) ja yksi kohdunulkoinen raskaus. Näistä kaksi oli viime vuoden aikana ja ensimmäinen keskenmeno 2022. Usko on todellakin meinannut loppua kesken, enkä tiedä osaanko antaa mitään neuvoa, että miten jaksaa eteenpäin. Jotenkin sitä on vain selvinnyt. Välillä on tarvinnut ottaa aikaa vain itselle ja mennä päivä kerrallaan.

Nyt olen tällä hetkellä taas raskaana. Tällä kertaa pakastetun alkion siirrosta ja tänään ultrassa kaikki oli nyt hyvin rv 9+0. Toivoa on. ❤️

Miten te joilla useampi keskenmeno taustalla ootte saanet uskoa itseenne ja jaksamista yrittää 😭😭
Oon niin pahoillani @Candice ja @Rouva Ihme.
Te taidatte olla mua nuorempia mutta itseä on lohduttanut tiede ja faktat. Todella moni kuitenkin onnistuu useammankin keskenmenon jälkeen ja niitä hyviä munasoluja on yli nelikymppiselläkin vielä jäljellä, nuoremmilla tietenkin reilummin. Pitää vaan odottaa että osuu oikea kohdalle. Ja se, että raskaus on ylipäätään alkanut on tosi hyvä merkki. Ei ole estettä etteikö alkaisi uudestaan. ❤️

Jotenkin on lohduttanut myös se, että on mennyt melko alussa kesken eikä vasta pidemmällä, joten kroppa on osannut pysäyttää väärin menneen kehityksen. Mulle myös se tieto, että ei itse voi tehdä enempää onnistumisen eteen on vapauttava.
Vertaistuki on ollut myös tärkeää, kannattaa täälläkin tutustua menetyspuoleen jos siltä tuntuu.

Jotkut sanoo, että 3 kk keskenmenon jälkeen olisi hedelmällisempi. Itsellä on kolmesti alkanut uusi raskaus heti seuraavassa tai sitä seuraavassa kierrossa km jälkeen, mukaan lukien tämä lokakuinen. Toivottavasti näistä jorinoista olis jotain apua. 🌈

Mä olen "jo" 42 ja maaluskuun lopussa täytän 43... ikä alkaa painaa ja se varmaan se suurin stressi onkin kun kallisarvoiset kuukaudet vierii eteenpäin 😔
Haluan itsekin uskoa että 2 alkanutta raskautta 6kk:n aikana tässä iässä on kuitenkin ihan hyvä merkki 🙏
Parempi kuitenkin että luonto hoitaa ne "vialliset" pois heti alkuunsa vaikka kauhealta se tuntuukin💔
Nyt vaan uutta matoa koukkuun tai ainakin yrittämään sitä 🙏
Mä poistun nyt tästä ryhmästä ja toivotan kaikille onnistuneita odotuksia ja stressitöntä raskausaikaa 🩷
Ihanaa alkanutta kevättä ☀️🐣

Takaisin