Moikka kaikille

Kirjoittelin ikuisuuden raskaaksi -ketjuissa ja uskallan nyt liittyä tänne mukaan. Kopsaan tähän osittain saman viestin kuin sinne:
Mä plussasin 30.1, rv 3+4, jo ihan selkeä puolivahva viiva rfsu herkkään. Siitä parin päivän päästä tuli clearblue -testiin vahva plussa ja digiin 1-2. Neljän päivän välein tein digin ja sain 2-3, ja sit jo 3+.
Maanantaina kävin varhaisultrassa, yksi vauvanalku ja vahva syke, vastasi viikkoa 7+2

Mulla oli iso keskenmenon pelko. En pystynyt jakamaan tänne mitään. En vieläkään meinaa uskoa todeksi

Meillä oli tasan yksi kerta ovisaikaan ja mä olin silloin flunssassa. Nyt näyttää hyvältä kaikki ja uskaltaa vähitellen luottaa paremmin. Meillä taisi olla aika iso vaikutus sillä, että mies pystyi kokonaan lopettamaan tupakoinnin syksyllä.
Mulla ei aluksi ollut mitään oireita, että ihan samat alamaha - ja selkäkrampit kuin yleensä ennen menkkoja. Sitten vähitellen rinnat on kasvaneet ja kipeytyneet. Suu on koko ajan kuiva, janottaa paljon ja usein pissahätä. Ja nyt on viikon verran ollut 24/7 pahoinvointia. Rankempaa kuin aiemmissa raskauksissa. Ja aivan tosi iso väsymys. Että en tiedä miten kykenen töihin ensi viikolla.. tämän viikon olen ollut lomalla ja myös täytynyt peruuttaa menoja.
Tää alku on ollut henkisesti yllättävän rankkaa. Mieli on tosi herkillä. Aloin paljon kaivata vertaistukea ja olisi ihana jakaa jatkossa säännöllisesti täällä.
Paljon onnea kaikille raskauksiin ja voimia oireiden kanssa