Yleinen keskustelu

Täällä vähän sama tilanne kuin @Indi llä. Olis pitänyt olla 7+5, mutta kohdussa näkyi vaan tyhjä pallura, kun olishan siellä pitänyt näkyä jo sykkeet ja kaikki. Valmisteleva lääke, Mifegyne, saatu naamaan heti tyksissä hoitajan läsnäollessa ja cytotecit olis tarkoitus ottaa torstaina. On niin tyhjä olo. Paha olo on ollut koko ajan, rinnat kipeät ynnä muita oireita, mut tyhjän takia. No minkäs sille voi. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen pitää odottaa yksi oma kierto, ennen kuin voi ilmoittautua seuraavaan PASiin. :sad-face:
Todella paljon voimia, ihan hirvee tilanne myös siellä ja niin epäreilua ❤️‍🩹

Täällä vähän sama tilanne kuin @Indi llä. Olis pitänyt olla 7+5, mutta kohdussa näkyi vaan tyhjä pallura, kun olishan siellä pitänyt näkyä jo sykkeet ja kaikki. Valmisteleva lääke, Mifegyne, saatu naamaan heti tyksissä hoitajan läsnäollessa ja cytotecit olis tarkoitus ottaa torstaina. On niin tyhjä olo. Paha olo on ollut koko ajan, rinnat kipeät ynnä muita oireita, mut tyhjän takia. No minkäs sille voi. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen pitää odottaa yksi oma kierto, ennen kuin voi ilmoittautua seuraavaan PASiin. :sad-face:
Eikä, miten epäreilua. 😔❤️ Kurjaa että ollaan molemmat tässä veneessä. 💔

Mä tässä myös odottelen lääkäriltä soittoa ja toivon, että saisin uuden ultra-ajan viimeistään ensi viikolle, niin saisi tämän sitten päätökseen. Inhottavinta on odottelu tässä tilanteessa, kun oksentelee ja ei ole edes työkykyinen. Samalla tietäen, että kantaa sisällään tyhjää raskauspussia. Meillä varmaan sama homma, että pitää odottaa ensin yksi oma kierto, ennen kun pääsee IVF/ICSI:in. Haave toisesta lapsesta lipuu aina vain kauemmaksi.

Itseä myös harmittaa, kun esikoisen syntymästä 3v takaraja tulee koko ajan lähemmäs ja mulla oli esikoista ennen ihan ok tulot ja nyt tulot on tippunut niin olemattomiin, että jos menee yli tuon 3v rajan, niin seuraavassa mennään sit kelan minimeillä... Vaikka eipä sillä mitään merkitystä ole sen rinnalla, jos toinen ei onnistu ollenkaan, mutta harmittaahan se jos onnistuukin ja sit joudutaan taistelemaan toimeentulon kanssa. Käytännössä jos keskenmeno pitkittyy, mennään jo takarajan yli, varsinkin kun se yksi ylimääräinen kierto pitää odottaa. Onneksi saatiin sentään lääkkeet heti, mut toisaalta harmittaa et miksi varhaisultraa piti odottaa näin pitkään.

@Sarsabutt ♥️ voi ei, olen niin pahoillani! Toinen jo putkeen jolle tullu huonoja varhaisultrakuulumisia 🫨 eipä näille mitään voi, mutta tuntuu pahalta ku halua ,toivoo ja uskoo, sitten viedään sitte matto jalkojen alta.

Kävin vielä omakannasta katsomassa, niin lääkäri oli kirjannut että vastasi 5+5, eli kehitys loppunut kaksi viikkoa sitten. Omaan silmään näytti että olis ollut vain tyhjä pussi, mut ilmeisesti siellä sit jotain oli.

Voimia Indille ja Sarsabuttille, toivottavasti vielä molemmilla vauvahaaveet toteutuu :Broken Heart::Heavy Black Heart:

Mä sain viimein varattua neuvolaan ajan, se on jo parin viikon päästä. Ja ens viikolla ehdin käydä varhaisultrassa ennen tuota ekaa neuvolaa. Tämä pahoinvoinnin puuttuminen hieman itseä huolettaa, kun kaikissa edellisissä on alkanut kestokrapula kera oksentelun just tässä vaiheessa, nyt siis rv 6+1. Neuvolasta lohduteltiin, että kaikki raskaudet on erilaisia, mut jotenkin vaikea uskoa siihen, että mystisesti neljännellä kerralla sitä ei tuliskaan.

Oon niin pahoillani, ihan kamalaa :crying-face::red-heart:

Otan osaa Indi ja Sarsabutt💔❤️‍🩹 Ja todella epäreilua, että oireet vielä jatkuneet noin voimakkaina keskenmenosta huolimatta😔

Mulla oli viikonloppuna jonku verran kipuja ja pyyhkiessä tuli muutamaan otteeseen verensekaista/vähän kirkasta verta. Sunnuntaina viimeksi.
Kävin ma hcg verikokeissa ja tänään uudestaan. Hcg ei ole noussut tarpeeksi. 😢 Sain vielä kontrollilabrat perjantaille ja maanantaina onkin varhaisultra. Mutta eipä tässä nyt vahvoilla olla ja mennä. Onneksi tietää tätä tilannetta nyt vähän etukäteen, niin ei oo maanantaina sit ihan hirveä ylläri.
Keskenmeno, kohdunulkoinen, tuulimuna. Siinäpä vaihtoehtoja pohdittavaksi.

MITÄ IHMETTÄ!! Kävin uudessa ultrassa. Meidän pikkuinen olikin elossa 😭😭😭❤️❤️❤️ Vastasi täysin mun laskemia viikkoja eli 7+1 ja sydän sykki. Oli ollut piilossa kohdun seinämässä, aivan kiinni istukassa. Tossa ultrassa ei meinannut aluksi näkyä ja sit kun lääkäri sitä heilutteli, niin hän sieltä irtosikin seinämästä näyttäytymään 🤯 Oon aivan shokissa. Sain vielä toisen pahoinvointilääkkeen ja nyt pitääkin äkkiä hakea myös lisää tukilääkkeitä, jotka ehdin jo lopettaa. Mutta mä en sittenkään oksentele ehkä turhaan ja vielä on toivoa! 💜🥹

Muokattu viimeksi:
MITÄ IHMETTÄ!! Kävin uudessa ultrassa. Meidän pikkuinen olikin elossa 😭😭😭❤️❤️❤️ Vastasi täysin mun laskemia viikkoja eli 7+1 ja sydän sykki. Oli ollut piilossa kohdun seinämässä, aivan kiinni istukassa. Tossa ultrassa ei meinannut aluksi näkyä ja sit kun lääkäri sitä heilutteli, niin hän sieltä irtosikin seinämästä näyttäytymään 🤯 Oon aivan shokissa. Sain vielä toisen pahoinvointilääkkeen ja nyt pitääkin äkkiä hakea myös lisää tukilääkkeitä, jotka ehdin jo lopettaa. Mutta mä en sittenkään oksenteme ehkä turhaan ja vielä on toivoa! 💜🥹
Oi, ihanaa 💕
Voin vaan kuvitella mikä helpotuksen tunne tuli sydämmeen 🥹

MITÄ IHMETTÄ!! Kävin uudessa ultrassa. Meidän pikkuinen olikin elossa 😭😭😭❤️❤️❤️ Vastasi täysin mun laskemia viikkoja eli 7+1 ja sydän sykki. Oli ollut piilossa kohdun seinämässä, aivan kiinni istukassa. Tossa ultrassa ei meinannut aluksi näkyä ja sit kun lääkäri sitä heilutteli, niin hän sieltä irtosikin seinämästä näyttäytymään 🤯 Oon aivan shokissa. Sain vielä toisen pahoinvointilääkkeen ja nyt pitääkin äkkiä hakea myös lisää tukilääkkeitä, jotka ehdin jo lopettaa. Mutta mä en sittenkään oksentele ehkä turhaan ja vielä on toivoa! 💜🥹
Siis uskomattoman ihanaa! Tuli ihan kylmät väreet kun luin tän. Onnea niin paljon! 😍😍

Siis wau miten upeaa!! Paljon paljon onnea😍🥰💖❤️

Voi että mikä uuutinen!!😭😍 Onpa ihanaa🥹

Huomasin kaunis odotuksella tarjouksen näistä varhaisultrista, niin ajattelin maanantaina 9+4 käydä vapaapäivän kunniaksi (taas) kurkkaamassa omaa tirppaa🐣🙈

Takaisin