Yleinen keskustelu

Piti vielä aamulla testata, että varmasti oon raskaana (🙈), niin uskalsin tänään soittaa neuvolaan. Sainkin ajan jo ens viikon perjantaille! 😯

Terkkari merkkas mun lasketun ajan menkkojen mukaan, vaikka kierto hieman normaalia pidempi. Toki tällä kertaa kyse vain neljästä päivästä.. Osaatteko sanoa, että korjaileeko ne noita sitten ultrien tms mukaan vai onko tuollaisella neljällä päivällä mitään merkitystä?

Edellinen menkoista laskettu laskettu aika oli kymmenen päivää ennen omaa veikkaustani ja sainkin sitten käydä tuplasti seulaverikokeilla, kun ekat otettiin liian aikaisin, ja uutta ultraa oli hankala saada, kun niin viime metreillä aikaa jouduttiin vaihtamaan. Neuvolalääkäri siis ultrasi sellaisella pikku-ultralla (vko 10+5 -> 9+1) kun tuli puhe tuosta etten oikein "usko" menkoista mitattuun laskettuun..

Piti vielä aamulla testata, että varmasti oon raskaana (🙈), niin uskalsin tänään soittaa neuvolaan. Sainkin ajan jo ens viikon perjantaille! 😯

Terkkari merkkas mun lasketun ajan menkkojen mukaan, vaikka kierto hieman normaalia pidempi. Toki tällä kertaa kyse vain neljästä päivästä.. Osaatteko sanoa, että korjaileeko ne noita sitten ultrien tms mukaan vai onko tuollaisella neljällä päivällä mitään merkitystä?

Edellinen menkoista laskettu laskettu aika oli kymmenen päivää ennen omaa veikkaustani ja sainkin sitten käydä tuplasti seulaverikokeilla, kun ekat otettiin liian aikaisin, ja uutta ultraa oli hankala saada, kun niin viime metreillä aikaa jouduttiin vaihtamaan. Neuvolalääkäri siis ultrasi sellaisella pikku-ultralla (vko 10+5 -> 9+1) kun tuli puhe tuosta etten oikein "usko" menkoista mitattuun laskettuun..
Korjailevat sitten ultrakevyt perusteella, jos tulee iso heitto. Edellisessä raskaudessa ultrassa oli parin päivän heitto menkoista laskettuun, mutta sen perusteella ei korjattu arviota lasketusta ajasta. En muista mitä ultraaja sanoi siitä, monenko päivän heitto vaikuttaisi tehtyyn arvioon.

Monessa paikassa taitavat käyttää 5 päivää rajana, mut joissain kai herkemminkin. 5 on musta semmonen universaali.

Ekasta laskettu aika siirtyi eteenpäin 6 päivää ja tokasta 4 päivää ultran mukaan. Toisesta tosin tiesin milloin ovulaatio oli tapahtunut, joten osasin odottaakin näin käyvän.

Meille sanottiin 5 päivää, jolloin siirretään.

Me ei olla kovin monelle kerrottu, muutamat tietää. Sellaiset jotka ovat tukena myös jos jotain menee pieleen.

Minäkin kysyin tätä viimeraskauden aikana terkkarilta ja vastasi, että pitää olla vähintään viisi päivää eroa ennenkuin lähtevät siirtämään😀

Minulla olisi huomenna h8+2 ja ensimmäinen neuvolakäynti. Eilen alkoi ihan minimini vaaleanpunertava tuhru valkovuodossa, joka on kuitenkin nyt koko ajan hiljalleen lisääntynyt. Lisäksi tämän päivän aikana alavatsa- ja alaselkäkipuja on alkanut tulla. Veikkaan, että valitettavasti keskenmeno tässä tuli. Mutta huomenna toivottavasti asiat menevät eteenpäin ja selvyys saadaan lähipäivinä.

Kiitos vastauksista!❤️ Hauska huomata itsestä, että mieluummin pitäisi kiinni "oikeasta" päivästä 🙈 Ehkä tässä matkan varrella tulee sitten totuttua siihen, että la onkin 11.9. 🙈

Minulla olisi huomenna h8+2 ja ensimmäinen neuvolakäynti. Eilen alkoi ihan minimini vaaleanpunertava tuhru valkovuodossa, joka on kuitenkin nyt koko ajan hiljalleen lisääntynyt. Lisäksi tämän päivän aikana alavatsa- ja alaselkäkipuja on alkanut tulla. Veikkaan, että valitettavasti keskenmeno tässä tuli. Mutta huomenna toivottavasti asiat menevät eteenpäin ja selvyys saadaan lähipäivinä.
Toivottavasti saat pian vastauksia ja toivon myös todella sun puolesta, että olis jostain muusta kyse ❤️

Toivottavasti saat pian vastauksia ja toivon myös todella sun puolesta, että olis jostain muusta kyse ❤️

Sormet ristissä, että kaikki olisi kuitenkin hyvin :folded:

Toivotaan, että olis vaan normaalia alkuraskauden verenvuotoa 🙏🏻 toivottavasti huomenna selviää paremmin, vois varmaan pyytää pari-hcg-mittausta neuvolasta jos suostuisivat 🙏🏻

Toivotaan, että pian selviää ja vielä enemmän, että kaikki olisi hyvin ❤️

Tuli noista leikkinurkan vauvan koko -eläin- ja marjavertailuista mieleen, että minkä raskausapplikaation ootte todennu parhaimmaksi? Tai onko joku joka oli ihan köpönen ettei ainakaan tarvii ladata?

@Pantis Preglife on ainakin ihan ok :) On varmasti monia muitakin hyviä, itse jumahdin siihen vuonna 2016 ja on ollut käytössä kaikissa kolmessa raskauksissa😂

Preglife mullakin ja lisäksi Flo:n ilmaisversio kun sillä oon muutenkin seurannut kuukautiskiertoa ja raskauksia jo vuosikaudet. Mulle se ilmainen on ollut ihan riittävä ja tykkään.

Mulla on Preglife ja Preggers, näillä oon vetäny aiemmatkin 👍🏻 ehkä tykkään enemmän preglifesta, siinä on muitaki hyviä työkaluja kuten supistuslaskuri kun aika koittaa 😏, painokäyrä ja semmonen to do -lista mitä ainakin oon käyttänyt 😊👍🏻

Tuli noista leikkinurkan vauvan koko -eläin- ja marjavertailuista mieleen, että minkä raskausapplikaation ootte todennu parhaimmaksi? Tai onko joku joka oli ihan köpönen ettei ainakaan tarvii ladata?
Preglife on kiva, siinä saa joka viikko klikata auki lahjapaketin, josta selviää, minkä kokoinen vauva on 😄

Mulla on Raskaus+ ja liberoklubin oma sovellus. Ensin mainittu on mielestäni parempi, mutta siinä supistuslaskuri on premiumominaisuus. Liberoklubin sovelluksesta se taas löytyy ilmaisena. Preglife ei oo päässyt vielä testiin mutta ehkä katsastan myös sen 😀

Samaan syssyyn voisin kysellä, että saako muualta ilmaisia tuotenäytteitä tai -pakkauksia kuin tuolta Liberoklubin kautta tai muumivaippojen näytteitä? Oon aika aikaisin kyllä liikkeellä tämän asian kanssa.. 😅

Takaisin