No, en voi sanoa, että oisin loistanu liikunnassa edellisissä raskauksissa. Oon joutunu lopettaan pitkälti kaiken eka jatkuvan oksentamisen takia ja kun siitä on selvitty joskus raskauden puolenvälin jälkeen, niin supistaminen on alkanu siinä rv 20

Oon silti yrittäny vähän kävellä raskauksien puolivälin jälkeen, mutta suppareiden takia maailma on kutistunu muutaman sadan metrin päähän kotoa. Tokaa oottaessa keksin, että ekan lapsen kantaminen selässä helpotti supistuksia. Tasapainotti varmaan jättimahaa

Tietenkin siinä tuli tokaa lasta oottaessa muutenkin jatkuvasti nostettua ja kanneltua ekaa lasta. Monta kertaa kannoin sen vihaisena pötkönä kotiin poikittain päikystä, kun en saanu sitä taittumaan rattaisiin

Sillai luontainen kotireeni.
Nyt yritän jatkaa mun rakkaan flamencotanssin parissa mahollisimman pitkään. Ei tarvi murhata sitä lattiaa ihan totaalisesti ja äkkiliikkeitä pitää jossain vaiheessa rauhottaa. Oon kiinnostunut kaikesta joogasta, hengitysharjotuksista ja keskivartalon hallinnasta ja lähinnä kotona sellasta harjottelen myös. Mulla on lapsuuden ja nuoruuden intensiivinen tanssitausta, ja tanssin kotona vaikka sitten selällään maaten, jos en muuten pysty

Se on sellasta sielunhoitoa.
Lapsia tulee edelleen nostettua paljon, ja oon kohta kymmenen vuoden aikana kasvattanu ihan hyvän haban. Monivammasen 26-kiloisen lapsen nosteluun en käytä nosturia vielä ja jaksan pidellä sitä useita tunteja, kun se jumppaa sekopäisenä ja äärimmäisen tapaturma-alttiina (hyvin vaikeat liikehäiriöt, vaikea sentraalinen hypotonia, mutta armoton 24/7 halu liikkua aina kun aaltoileva sairaus ei ole vienyt kasvistilaan). Monille hoitajille mun poika on liian rankka hoidettava fyysisesti, mutta mää oon tehny tätä vuosia, niin haba on kasvanu siinä samalla. Esikko eli mun alkuperäinen true liinalapsi rakastaa edelleen liinakyytejä, mutta yleensä en kyllä jaksa pyöritellä liinoja vaan otan reppariin. Helposti on menny muutama kilometri 38 kg repparissa. Aattelin kokeilla repparikyytejä tälläkin kertaa, josko auttas suppareihin

Vaihtoehtoisesti oon miettiny kymmenen kilon riisisäkkiä reppuun.