Okei, en pysty enää pysyyn poissa täältä meni syteen tai saveen!

Oon hukannu kaikki maholliset tunnukset tänne viimeisen 10 vuoden ajalta, joten tein ihka uuden. Meillä on kolmannen lapsen la 7.9. Julkisella ollaan oltu alkiodiagnostiikassa ja vaikuttaa toistaiseksi tärpänneen sillä ainoalla siirtokelpoisella alkiolla, joka saatiin. Lapsi nro 2 siis on vaikeasti monivammainen ja sairastaa aika lailla pahinta epilepsiatyyppiä. On siis palliatiivisessa hoidossa, minkä takia päästiin julkiselle yrittään kolmatta vauvaa. Jouduin toissa vuonna myös keskeyttämään raskauden rv 17 saman geneettisen sairauden takia. Vuoden jonotettiin sen jälkeen hoitoja alkiodiagnostiikkaan.
Nyt en jaksa oottaa kaikkia istukkanäytteitä ja geenivarmistuksia ja rakenneultria ennen, ku tuun höpisemään. Sama se, jos menee plörinäksi, oonpahan päässy avaan sanaisen arkkuni

Jos yhen asian oon oppinu erityislapsiperheessä, ni se on se, että täysillä mennään aina, ku vähänki paistaa risukasaan! Huomenna se risukasa saattaa olla jo rovio

Multa saa siis kysyä kaikkea asiallista erityislapsiin, geneettisiin keskeytyksiin, alkiodiagnostiikkaan sun muuhun liittyvää. Oon varsin sinut näiden aika rankkojen aiheiden kanssa. Joskus tosin pääsee liika mustia vitsejä, jotka naurattaa lähinnä muita vakavasti sairaiden lasten vanhempia ja kauhistuttaa muita