Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tuli esikoisen aikana maltillisesti painoa, kunnes lopussa alkoi kiloja ropisemaan kun raskaus meni yli toista viikkoa yliajalle.. imetyksen myötä kilot tippui hienosti lähes lähtöpainoon, mutta kun etsittiin sopivaa ehkäisypilleriä tuli +10kg mitä en oo saanut karistettua.Täällä on jo isompien perheiden äitejä, meidän perheeseen syyskuinen on toinen lapsi ja ensikerrasta 10 vuotta. Mulla on ollut haasteita kehonkuvan kanssa läpi elämäni ja tämä puoli vähän huolettaa. Huomenna 13+0 ja olen kerännyt jo yli 5 kiloa. Syön ihan normaalisti, mutta liikun vähäisemmin huonon voinnin ja jaksamisen vuoksi. Olen oppinut kyllä armollisuutta ja sitä haluan vaalia, mutta kokemukset, vinkit ja neuvot, miten lisätä lempeää suhtautumista muuttuvaa kehoa kohtaan on tosi tervetulleita.
Mieskin on niin kovin hyvässä kunnossa ja jaksaa itsensä ja kuntonsa eteen nähdä vaivaa, enkä itse ole koskaan elämäntavaksi tämäntapaista liikuntaa saanut, vaikka osaksi elämää se on kyllä rakentunut.