Yleinen keskustelu

Just sain huojentavan puhelun, on noussut Hcg! Tiistaina oli sen 1108,1 ja tänään 2647,2 ❤️
Ihanaa!! Toivottavasti nyt pysyy ne vuodotkin poissa! Tuli mieleen, jos sulla ollutkin siellä taas kaksi ja toinen tullut pois, kun niin kivuliaskin olit? Oli miten oli! Nyt turvallisesti loppuun asti 🩷
 
Mulla on kaksosraskaus fiilis vähän ollut.. Unissa myös. Mut epäilen et se on enemmänkin pelko, kun edellinen päättyi surullisesti. Mutta, saas nähä ❤️
 
Hei, ehkä minäkin nyt uskaltaudun tänne kirjoittelemaan. Olen 35v ja mieheni on 39v. Tämä ois meidän kolmas lapsi. Maanantaina tein positiivisen raskaustestin ja tänään ois rv 4+5. Tein vielä keskiviikkona ja tänään testit ja viivat ovat ainakin tummuneet niin ehkä siellä jotain etenee. On ollut vähän epävarma olo, kun oireita ei kauheasti ole ollut. Eihän tässä muu auta kuin mennä päivä kerrallaan ja yrittää olla stressaamatta.
 
Hei, ehkä minäkin nyt uskaltaudun tänne kirjoittelemaan. Olen 35v ja mieheni on 39v. Tämä ois meidän kolmas lapsi. Maanantaina tein positiivisen raskaustestin ja tänään ois rv 4+5. Tein vielä keskiviikkona ja tänään testit ja viivat ovat ainakin tummuneet niin ehkä siellä jotain etenee. On ollut vähän epävarma olo, kun oireita ei kauheasti ole ollut. Eihän tässä muu auta kuin mennä päivä kerrallaan ja yrittää olla stressaamatta.
Eipä täälläkään oireita nyt ole ollenkaan ja rv6+1 menossa. Piti ihan testikin tehdä taas että näkee mitä se näyttää. 😆
 
Eipä täälläkään oireita nyt ole ollenkaan ja rv6+1 menossa. Piti ihan testikin tehdä taas että näkee mitä se näyttää. 😆
Kiva kuulla, että muillakin on vähempi oireista 😄 Edellisistä raskauksista oli vaan niin selkeet oireet pahoinvointia ja rinnat arat, sen takia tää tuntuukin niin oudolle, toki voihan nekin vielä tulla 😆 Tosin en valita, jos tää raskaus oiskin oireettomampi. Esikoisesta oksensin läpi raskauden ja kuopuksesta puoleen väliin asti. Sitä nyt ei kyllä ikävä ole. On tää jännää, kun ei oo hyvä, jos ei oo yhtään oiretta eikä oo hyvä, jos on kauheet oireet. Pitäis olla siltä väliltä 😅
Itsekin ajattelin sen digitestin vielä sunnuntaina tehdä, täytyy käydä huomenna se ostamassa 😄
 
Kiva kuulla, että muillakin on vähempi oireista 😄 Edellisistä raskauksista oli vaan niin selkeet oireet pahoinvointia ja rinnat arat, sen takia tää tuntuukin niin oudolle, toki voihan nekin vielä tulla 😆 Tosin en valita, jos tää raskaus oiskin oireettomampi. Esikoisesta oksensin läpi raskauden ja kuopuksesta puoleen väliin asti. Sitä nyt ei kyllä ikävä ole. On tää jännää, kun ei oo hyvä, jos ei oo yhtään oiretta eikä oo hyvä, jos on kauheet oireet. Pitäis olla siltä väliltä 😅
Itsekin ajattelin sen digitestin vielä sunnuntaina tehdä, täytyy käydä huomenna se ostamassa 😄
Täälläkin 6+3 ja (epäilyttävän) oireetonta 😅 Varsinkin se vähän epäilyttää kun rinnat oli ihan alussa selvästi aremmat ja kaikenlaisia alavatsatuntemuksia oli. Nyt ei oo enää ollut ja rinnatkin melko normaalin tuntuiset. Toivoisin että jotain oireita alkais jo tulla lisää😅 Vähän jo mietin sitä varhaisultraakin, että pitäiskö kuitenkin mennä.
 
Paljon onnea @Nanesa ! 😍 Jos oikein muistan, niin samoihin aikoihin poistettiin kierukan, niin kiva olla täällä samassa ryhmässä. 😊
 
Täälläkin 6+3 ja (epäilyttävän) oireetonta 😅 Varsinkin se vähän epäilyttää kun rinnat oli ihan alussa selvästi aremmat ja kaikenlaisia alavatsatuntemuksia oli. Nyt ei oo enää ollut ja rinnatkin melko normaalin tuntuiset. Toivoisin että jotain oireita alkais jo tulla lisää😅 Vähän jo mietin sitä varhaisultraakin, että pitäiskö kuitenkin mennä.
Minä oon käyny joka raskaudessa varhaisultrassa, kun en jaksa odottaa nt ultraan asti ja oon sellainen stressaaja niin haluan käydä tarkistamassa tilanteen. Nyt oon varannu sen ultran 14.9, viikkoja ois silloin 7+6. Vielä joutuu pitkään ootteleen 😆
 
Hei, ehkä minäkin nyt uskaltaudun tänne kirjoittelemaan. Olen 35v ja mieheni on 39v. Tämä ois meidän kolmas lapsi. Maanantaina tein positiivisen raskaustestin ja tänään ois rv 4+5. Tein vielä keskiviikkona ja tänään testit ja viivat ovat ainakin tummuneet niin ehkä siellä jotain etenee. On ollut vähän epävarma olo, kun oireita ei kauheasti ole ollut. Eihän tässä muu auta kuin mennä päivä kerrallaan ja yrittää olla stressaamatta.
Hei! Onnittelut raskaudesta❤️ Liityin vasta juuri mukaan ja huomasin tämän. Vähän sama tilanne. Plussasin vasta eilen, ovulaation mukaan laskettu aika taitaa mennä mulla toukokuulle, mutta tämä on nyt vähän epävarmaa, kun kierukan poiston jälkeen ei ehtinyt tulla menkkoja. Vasta ihan haaleat viivat, tänään tein jo uuden testin, mutta ei juurikaan vielä tummuneet. Täytyypä hakea huomiseksi joku herkempi testi.
Mutta olen siis 39-vuotias ja mieheni 45. Minulla ennestään kolme tyttöä ja yksi poika. Tämä siis nyt viides raskaus ja tärppäsi heti kierukan poiston jälkeen. Nyt vielä niin hauraat nämä ekat ajat, että ihan kuin unessa. Ei meinaa uskoa todeksikaan ja sitten taas jo pelottaa mitä tulosda ja olenko jo liian vanha tähän hommaan. Mutta päivä kerrallaan nyt kasvatellaan ihanaa salaisuutta kohdussani❤️
 
Siis ihan kamalaa, eilen kalliilla hinnalla ostin kanttarelleja kaupasta koska teki mieli kanttarellikastiketta, nyt kun sitä ois tarkoitus tehdä. Niin ajatuskin kuvottaa koko kastikkeesta ja ruoasta ylipäätään, koska joku pieni etova olo velloo. 🤢
 
Siis ihan kamalaa, eilen kalliilla hinnalla ostin kanttarelleja kaupasta koska teki mieli kanttarellikastiketta, nyt kun sitä ois tarkoitus tehdä. Niin ajatuskin kuvottaa koko kastikkeesta ja ruoasta ylipäätään, koska joku pieni etova olo velloo. 🤢

Meillä kanssa kanttarellit ja muut sienet mätänee pihan perällä kun pelkkä ajatuskin niiden syömisestä ällöttää niin paljon. Työkavereille ja tutuille oon niitä tyrkyttänyt, nekin varmaan ihmettelee että miksei ite käytetä kun koskaan ennen en oo niitä kellekään antanut..😅
 
Meillä kanssa kanttarellit ja muut sienet mätänee pihan perällä kun pelkkä ajatuskin niiden syömisestä ällöttää niin paljon. Työkavereille ja tutuille oon niitä tyrkyttänyt, nekin varmaan ihmettelee että miksei ite käytetä kun koskaan ennen en oo niitä kellekään antanut..😅
Kannattaa säilöä pakkaseen! 🤗 kyllä ne taas keväällä maistuu😅
 
Siis ihan kamalaa, eilen kalliilla hinnalla ostin kanttarelleja kaupasta koska teki mieli kanttarellikastiketta, nyt kun sitä ois tarkoitus tehdä. Niin ajatuskin kuvottaa koko kastikkeesta ja ruoasta ylipäätään, koska joku pieni etova olo velloo. 🤢
Mä en kestä avata jääkaappia, kun siellä nyt kaikki ruoka haisee hirveeltä. Mies teki päivällä makkarakastikettaja se haju tuntui tunkeutuvan aivoihin asti. Tästä tulee jännää. Olen hoitaja ja töissä on kaikenlaisia hajuja. Kauankohan pysyy salassa mun hommat.
Sienet meillä on pakastettu odottamaan parempaa aikaa😂😂😂
 
Mä en kestä avata jääkaappia, kun siellä nyt kaikki ruoka haisee hirveeltä. Mies teki päivällä makkarakastikettaja se haju tuntui tunkeutuvan aivoihin asti. Tästä tulee jännää. Olen hoitaja ja töissä on kaikenlaisia hajuja. Kauankohan pysyy salassa mun hommat.
Sienet meillä on pakastettu odottamaan parempaa aikaa😂😂😂

Mä kans täällä hoitoalan töitä tekevänä jännittelen, että miten kestän töissä kaikki hajut.
 
Mä kans täällä hoitoalan töitä tekevänä jännittelen, että miten kestän töissä kaikki hajut.
Tästä tulee kyllä jännittävää. Hetki kerrallaan kai vain ja toisaalta, jos menee ihan hulluksi mulla tämän kanssa niin ei kai se auta kuin kertoa töissä tilanne
 
Tästä tulee kyllä jännittävää. Hetki kerrallaan kai vain ja toisaalta, jos menee ihan hulluksi mulla tämän kanssa niin ei kai se auta kuin kertoa töissä tilanne
Pakko se on varmaan sitten, kun alkaa häiritsemään työntekoa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mielellään en kauhean varhaisessa vaiheessa kyllä kenellekään ulkopuoliselle kertoisi.
 
Eilen ja tänään ollut astetta pahempaa pahoinvointia.

Normaalisti sienestän tähän aikaan vuodesta joka välissä kun mahdollista, ja syön myös paljon sieniä. Nyt sienet etoo todella pahasti ja saavat jäädä metsään minun osalta. 😄
 
Mä en kestä avata jääkaappia, kun siellä nyt kaikki ruoka haisee hirveeltä. Mies teki päivällä makkarakastikettaja se haju tuntui tunkeutuvan aivoihin asti. Tästä tulee jännää. Olen hoitaja ja töissä on kaikenlaisia hajuja. Kauankohan pysyy salassa mun hommat.
Sienet meillä on pakastettu odottamaan parempaa aikaa😂😂😂
Joo tänään viimeks töissä piti vähän yrittää ajatella muuta, tuntuu et hajuaisti on sen verran herkistynyt et kaikki hajut on jotenki tosi pistäviävaikka normisti ei ällötä mikään😵‍💫
 
Minulla ei oo vielä tullu mitään ruoka ällötyksiä, mutta tänään vietettiin miehen kanssa hääpäivää ja käytiin elokuvissa sekä syömässä niin syönnin jälkeen tuli tosi huono olo. Päästiin kotiin niin kyllähän se oksennus sieltä tuli 🤮
 
Takaisin
Top