Anna mennä vaan! :D Kai sulla kohta jo on viestit kasassa, kukaan ei katso mikä on sisältöEi viitti leikkinurkan yhteen ja samaan ketjuun laittaa peräkkäin omia viestejä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anna mennä vaan! :D Kai sulla kohta jo on viestit kasassa, kukaan ei katso mikä on sisältöEi viitti leikkinurkan yhteen ja samaan ketjuun laittaa peräkkäin omia viestejä![]()
Oiskohan tää 20 viesti :D ehkäOletkos jo ennättänyt tarkistamaan, että montakos viestiä sinulta nyt puuttuu jotta sinne salaisiin pääsisit?
Eihän yksinleikkiminen tietenkään kovin trendikästä ole, vaan entäs jos vain on "pakko", niin..Ei viitti leikkinurkan yhteen ja samaan ketjuun laittaa peräkkäin omia viestejä![]()
Oli 20 toi, ny ehkä jo 24Oiskohan tää 20 viesti :D ehkä
Hyvinhän sinä olet ahkeroinut.Oli 20 toi, ny ehkä jo 24
Leikki tekee hyvää, aikuisellekin! Mikäs siellä nurkassa on ollut sun suosikki?Oon mä käyny, aina välillä
Tai sitten vastailen näihin sun kommentteihin niin saattaa tulla viestimäärä täyteenEihän yksinleikkiminen tietenkään kovin trendikästä ole, vaan entäs jos vain on "pakko", niin..![]()
SyyskuisissaTai sitten vastailen näihin sun kommentteihin niin saattaa tulla viestimäärä täyteen. Olikohan se niin että piti syyskuisissa olla 30 viestiä vai missä tahansa
![]()
8 puuttui viimeksi kun katoin ja nyt olen muutaman tänne kirjoitellutMulla tais tulla kolmekybä täyteen. :)
Tulee toisaalt aika nopsaa ku vastaa vähän joka ketjuun. :) huomenna taas hyväksymis päivä niin kerkeet vielä siihenkin. :d8 puuttui viimeksi kun katoin ja nyt olen muutaman tänne kirjoitellut![]()
Joo pitää kattoo kerkeenkö siihen..Tulee toisaalt aika nopsaa ku vastaa vähän joka ketjuun. :) huomenna taas hyväksymis päivä niin kerkeet vielä siihenkin. :d
Täällä myös ollut tukkoisuutta/nuhaa melko alusta lähtien. Välillä meni jo tosi pahaksi kun oli myös samalla pahin katupölykausi. Neuvolalääkäri kehotti käyttämään suihketta joka mulla oli jo muutenkin reseptillä. Käytin parin viikon ajan ja helpotti tosi paljon enkä ole enää tarvinnut (varmaan kyllä katupölytilanteen parantuminen oli myös merkittävässä roolissa)Joo pitää kattoo kerkeenkö siihen..
Mutta sitten yleistä asiaa... onko teillä omituisia raskausoireita? Mulla on omituinen vaikka ihan raskausoireissa luetellaan eli jatkuva nuha ja nenän tukkoisuus, ollut ihan alusta saakka.
Tuttu vaiva mullakin jo edellisestä raskaudesta. Hitsin ärsyttävä vaiva..Joo pitää kattoo kerkeenkö siihen..
Mutta sitten yleistä asiaa... onko teillä omituisia raskausoireita? Mulla on omituinen vaikka ihan raskausoireissa luetellaan eli jatkuva nuha ja nenän tukkoisuus, ollut ihan alusta saakka.
Pitäs varmaan itsekin harkita jotain nenäsumutetta. Eniten vaivaa kun rupee nukkumaan.Täällä myös ollut tukkoisuutta/nuhaa melko alusta lähtien. Välillä meni jo tosi pahaksi kun oli myös samalla pahin katupölykausi. Neuvolalääkäri kehotti käyttämään suihketta joka mulla oli jo muutenkin reseptillä. Käytin parin viikon ajan ja helpotti tosi paljon enkä ole enää tarvinnut (varmaan kyllä katupölytilanteen parantuminen oli myös merkittävässä roolissa)
Joo tää on kolmas raskaus ja ensimmäisen kerran tällaistaTuttu vaiva mullakin jo edellisestä raskaudesta. Hitsin ärsyttävä vaiva..![]()
Toivottavasti vältyt migreeniltä. Ei kuulosta yhtään kivalta vaivaltaJoo tää on kolmas raskaus ja ensimmäisen kerran tällaistavielä ei ole tullut migreeniä mitä edellisissä. Pojan kohdalla tuli heti. Tytön vasta loppuvaiheessa
![]()
Kyllä se yksin leikkiminenkin on ihan hyvä välilläEihän yksinleikkiminen tietenkään kovin trendikästä ole, vaan entäs jos vain on "pakko", niin..![]()
Joo rasittavaa. Sit luin ettei noita sumutteita sais käyttää ku supistavat verisuonia. Huoh.Joo pitää kattoo kerkeenkö siihen..
Nenä kuiteki kutistu takasi? Ku musta tuntuu että mun nenä on paisunutToivottavasti vältyt migreeniltä. Ei kuulosta yhtään kivalta vaivalta. Mulla oli viimeksi niin pahaa tukkoisuutta että mun nenä kuulemma kasvoi ihan lopussa kun limakalvot oli niin turvonnu. Mun sisko onneksi hienotunteisesti kertoi vasta kun vaiva oli jo ohi
![]()