@Liselle Tervetuloa elokuisiinMeidän salainen puoli on super aktiivinen, suosittelen kirjoittamaan viestit (30kpl) kasaan yleisellä puolella (spämmäämällä leikkipuolella jne.) niin pääset sinne juttelemaan.
Meillä on masukuviakin siellä salaisella puolella. Uudelleen synnyttäjillä on ainakin jo tosi selkeet mitä ei enään voi piilottaaKyllä sitä huomaa et itsellä on ainakin jo jonkin verran selkäkipuja, kun tuppaan kävelemään vatsa ojossa
![]()
Kiitos!
Joo yritän spämmätä nyt mahdollisimman paljon joka ketjuun
Miun on ihan turha yrittää mitenkään peitellä mahaa (ei sillä että yrittäisinkään) ja päälle ei mene tällä hetkellä kuin muutama mekko legginsien kanssa. Oon erittäin iloisesti yllättynyt, et vielä ei ole ollut selkäkipuja kun niitä on miulla muutenkin helposti. Tsemppiä niiden @Däumeline !

Kyllä sitä huomaa et itsellä on ainakin jo jonkin verran selkäkipuja, kun tuppaan kävelemään vatsa ojossa
Kiva olisi kyllä jutella raskaudesta enemmänkin, en viitsi siitä kavereille, jotka eivät ole raskaana koko ajan puhua etteivät kyllästy 

Nyt on kyllä ollu semmonen talvi kaikkine pöpöine.. Mä ehtisin potea kolmet flunssat (ties mikä lie Adeno..) ja yhden Noron jo tässä raskaudessa, sitä se on kun esikoinen aloitti päiväkodissa marraskuussa
Nyt kun vihdoin päässyt alkupahoinvoinnista niin sitä haluis olla aktiivinen ja lähteä ulos reippaille kävelylenkeille, mut ei tää hiton yskä vaan katoa ja en halua pahentaa sitä.
Yleensä se on ollu maks yks pikkuflunssa per syksy/talvi.. Esikoisen raskausaikana en ollu kertaakaa kipeä vaikka olin kotihoidossa töissä korona-aikana.