Yleinen keskustelu

@Liselle Tervetuloa elokuisiin :smiling face with heart-eyes:🌈 Meidän salainen puoli on super aktiivinen, suosittelen kirjoittamaan viestit (30kpl) kasaan yleisellä puolella (spämmäämällä leikkipuolella jne.) niin pääset sinne juttelemaan.
Meillä on masukuviakin siellä salaisella puolella. Uudelleen synnyttäjillä on ainakin jo tosi selkeet mitä ei enään voi piilottaa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Kyllä sitä huomaa et itsellä on ainakin jo jonkin verran selkäkipuja, kun tuppaan kävelemään vatsa ojossa :Grimacing Face:

Kiitos! :Purple Heart: Joo yritän spämmätä nyt mahdollisimman paljon joka ketjuun :tears:
Miun on ihan turha yrittää mitenkään peitellä mahaa (ei sillä että yrittäisinkään) ja päälle ei mene tällä hetkellä kuin muutama mekko legginsien kanssa. Oon erittäin iloisesti yllättynyt, et vielä ei ole ollut selkäkipuja kun niitä on miulla muutenkin helposti. Tsemppiä niiden @Däumeline !

Heippa!

Oon vähän käynyt lueskelemassa täällä ja aikaisemmin tuolla Lapsettomuus puolella, mut nyt ajattelin ihan rekisteröiytyä ja tulla mukaan jutteluun. Tai katsotaan miten tämä lähtee :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Kiva olisi kyllä jutella raskaudesta enemmänkin, en viitsi siitä kavereille, jotka eivät ole raskaana koko ajan puhua etteivät kyllästy :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Odotan esikoisia eli meille on tulossa identtiset kaksoset.
Onko muilla jo kuinka isot mahat? Miun olo on varsinkin iltaisin jo valtava ja tuntuu, et maha repeää :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
oih, kaksosraskaus! Oletkohan eka tässä porukassa! Muistan jossain viestissä jonkun jo pohtineen, että eiköähän joku kaksosiakin odottava kohta tuke mukaan :)

Tervetuloa Liselle! Kivaa saada sut mukaan!

Kannattaa käydä myös syyskuisissa 24 huutelemassa, siellä on musta tulossa ainakin kahdet kaksoset kun joskus stalkkasin!! Jos saatte itsellenne vaikka jonkun yksityisviestiketjun kaksosten äideille.

Huh huh, poden aivan järkyttävää flunssaa täällä. Eilen vähän kaihersi keuhkoissa ja nyt oon kyllä ihan kanttuvei. Onnistuin nukahtamaan hetkeksi ja sen voimalla kirjotan pari viimestä viestiä, että pääsen salaiseen ryhmään.
Voimia ja pikaista paranemista sinne :disappointed-face: :red-heart: Nyt on kyllä ollu semmonen talvi kaikkine pöpöine.. Mä ehtisin potea kolmet flunssat (ties mikä lie Adeno..) ja yhden Noron jo tässä raskaudessa, sitä se on kun esikoinen aloitti päiväkodissa marraskuussa :Face Without Mouth: Nyt kun vihdoin päässyt alkupahoinvoinnista niin sitä haluis olla aktiivinen ja lähteä ulos reippaille kävelylenkeille, mut ei tää hiton yskä vaan katoa ja en halua pahentaa sitä.

Voimia ja pikaista paranemista sinne :disappointed-face: :red-heart: Nyt on kyllä ollu semmonen talvi kaikkine pöpöine.. Mä ehtisin potea kolmet flunssat (ties mikä lie Adeno..) ja yhden Noron jo tässä raskaudessa, sitä se on kun esikoinen aloitti päiväkodissa marraskuussa :Face Without Mouth: Nyt kun vihdoin päässyt alkupahoinvoinnista niin sitä haluis olla aktiivinen ja lähteä ulos reippaille kävelylenkeille, mut ei tää hiton yskä vaan katoa ja en halua pahentaa sitä.
Kiitos 💜 Mie oon harvoin kipeenä niin kaksi flunssaa yhden kuukauden aikana jotka on rajumpia kuin yleensä vie kyllä mehut. Noro tästä vielä puuttuisikin 😅
Toivottavasti siun yskä helpottaa pian!

Kiitos 💜 Mie oon harvoin kipeenä niin kaksi flunssaa yhden kuukauden aikana jotka on rajumpia kuin yleensä vie kyllä mehut. Noro tästä vielä puuttuisikin 😅
Toivottavasti siun yskä helpottaa pian!
Samoin :side_tear: Yleensä se on ollu maks yks pikkuflunssa per syksy/talvi.. Esikoisen raskausaikana en ollu kertaakaa kipeä vaikka olin kotihoidossa töissä korona-aikana.
Nyt oli pakko hakea antibioottikuurikin tuossa edellisessä flunssassa, joka kesti kaks viikkoa 🙈

Tein tänne juuri tunnuksen. Olen kyllä lueskellut palstaa satunnaisesti siitä lähtien kun tein positiivisen testin. Alkuraskauden ihmettelin koko raskautumista ja en ollut valmis liittymään mihinkään ryhmään 😄 Sitten havaitsin että jostakin syystä liitän mielessäni alkuraskauden pahoinvoinnin vauvakeskusteluihin, joten ajatuskin tunnuksen luomisesta mihinkään kuvotti ihan fyysisesti 😄😄 Mutta nyt olin sitten henkisesti ja fyysisesti valmis osallistumaan keskusteluun.

Meille olisi siis tuloillaan esikoinen elokuun puolivälissä. Olen pitänyt asian salassa ihan pientä piiriä lukuunottamatta ja meinasin jatkaa samalla linjalla ainakin rakenneultraan asti (reilu 2 vkoa vielä). Inhoan ylimääräistä huomiota ja hössötystä joten mielelläni pitäisin asian salassa pidempäänkin, mutta alkaa jo nyt tehdä tiukkaa mahan piilottelun kanssa. Voi siis olla että rakenneultran jälkeen en enää tietoisesti piilottele mahaa mutta en ota asiaa oma-aloitteisesti puheeksi. Huomatkoon ken huomaa 😅

Täällä myös yksi uusi elokuista odottava. Nyt jo puoliväli ohitettu raskaudessa. Aiemmin olen todella aktiivisesti kirjoitellut forumilla, mutta nyt on ollut välissä pitkä tauko täältä. Mietin aluksi kehtaanko enää tässä vaiheessa liittyä mukaan, mutta näyttää täällä olevan muitakin myöhempään liittyneitä jotka otettu hyvin vastaan, niin uskaltauduin kirjottamaan ekan viestin tänne puolelle itsekkin. 👋 😊

Täällä myös yksi uusi elokuista odottava. Nyt jo puoliväli ohitettu raskaudessa. Aiemmin olen todella aktiivisesti kirjoitellut forumilla, mutta nyt on ollut välissä pitkä tauko täältä. Mietin aluksi kehtaanko enää tässä vaiheessa liittyä mukaan, mutta näyttää täällä olevan muitakin myöhempään liittyneitä jotka otettu hyvin vastaan, niin uskaltauduin kirjottamaan ekan viestin tänne puolelle itsekkin. 👋 😊
Tervetuloa :Hugging Face::red-heart: Sitten vaan viestit kasaan! Miten pääsiäinen meni? 🌷

Tervetuloa :Hugging Face::red-heart: Sitten vaan viestit kasaan! Miten pääsiäinen meni? 🌷

Kiitos! 🥰 Olisi kyllä kiva saada uusi la banneri joukon jatkoksi ja päästä myös salaiselle puolelle juttelemaan enemmän. Täytyy tässä kuopuksen päiväuni aikaan aina lueskella ketjuja läpi ja kommentoida niihin jotain, niin tarvittavat viestit täyttyy. Pääsiäinen vietettiin ihan vaan kotosalla, mutta oli kuitenkin kiva pidempi hengähdystauko normi arkeen. 😄

Kiitos! 🥰 Olisi kyllä kiva saada uusi la banneri joukon jatkoksi ja päästä myös salaiselle puolelle juttelemaan enemmän. Täytyy tässä kuopuksen päiväuni aikaan aina lueskella ketjuja läpi ja kommentoida niihin jotain, niin tarvittavat viestit täyttyy. Pääsiäinen vietettiin ihan vaan kotosalla, mutta oli kuitenkin kiva pidempi hengähdystauko normi arkeen. 😄
Tervetuloa! Vielä on suunnilleet puolet pelkästään raskautta jäljellä, eli hyvin ehtii vielä mukaan! Tuolla salaisella puolella voi olla että pitää muutaman kerran hengitellä kun alkaa kaikkia ketjuja kahlaamaan, mutta kyllä siitäkin selviää. 😅 Kerro lisää itsestäsi/raskaudesta noissa muissa ketjuissa ja leiki vähän leikkinurkassa niin pian on viestit täynnä!

Tervetuloa! Vielä on suunnilleet puolet pelkästään raskautta jäljellä, eli hyvin ehtii vielä mukaan! Tuolla salaisella puolella voi olla että pitää muutaman kerran hengitellä kun alkaa kaikkia ketjuja kahlaamaan, mutta kyllä siitäkin selviää. 😅 Kerro lisää itsestäsi/raskaudesta noissa muissa ketjuissa ja leiki vähän leikkinurkassa niin pian on viestit täynnä!

Kiitos! Kiva vaan jos on aktiivinen porukka ja paljon luettavaa siellä salaisella puolella. 😄

Täällä on iskenyt todella voimakas pesänrakennusvietti. Oon ihan hulluna siivonnut nurkkia, järjestellyt kaappeja ja karsinut lasten pieneksi jääneitä kamppeita reilun viikon. Pesin jopa ikkunat. 😂 Tää on kyllä aika mahtavaa, kun siivouskin tuntuu ihan kivalta puuhalta. Yleensä se on pakollinen jokapäiväinen paha. Järjestelystä kyllä tykkään muutenkin. Joko muille on iskenyt tää? Muistelin että olis enemmän loppuraskauden juttuja.

Täällä on iskenyt todella voimakas pesänrakennusvietti. Oon ihan hulluna siivonnut nurkkia, järjestellyt kaappeja ja karsinut lasten pieneksi jääneitä kamppeita reilun viikon. Pesin jopa ikkunat. 😂 Tää on kyllä aika mahtavaa, kun siivouskin tuntuu ihan kivalta puuhalta. Yleensä se on pakollinen jokapäiväinen paha. Järjestelystä kyllä tykkään muutenkin. Joko muille on iskenyt tää? Muistelin että olis enemmän loppuraskauden juttuja.
Ei oo iskenyt, mutta sitä odotan kovasti!

Osittain joo! Kaivoin ullakolta jo jotain vauvajuttuja 🥹 Ensisänkyä jne. Ihan järjetöntähän se vielä on, pölyyntyy vaan.. Haluan vaan kartottaa ajoissa mitä meillä jo on ja mitä pitää sit hankkia.
Esikoisen huoneen sain järjestettyä isojen tyttöjen huoneeksi. Kävin lelut läpi, pistin säilytykseen lelut, jotka on jo liian helppoja ikätasoon nähden, mutta vielä liian vaikeita vauvalle pitkään aikaan. Paljon olen uusinut esikoiselle ikätasoon sopivia leluja ja päivittänyt vaatteitakin.

Osittain joo! Kaivoin ullakolta jo jotain vauvajuttuja 🥹 Ensisänkyä jne. Ihan järjetöntähän se vielä on, pölyyntyy vaan.. Haluan vaan kartottaa ajoissa mitä meillä jo on ja mitä pitää sit hankkia.
Esikoisen huoneen sain järjestettyä isojen tyttöjen huoneeksi. Kävin lelut läpi, pistin säilytykseen lelut, jotka on jo liian helppoja ikätasoon nähden, mutta vielä liian vaikeita vauvalle pitkään aikaan. Paljon olen uusinut esikoiselle ikätasoon sopivia leluja ja päivittänyt vaatteitakin.

Vauvan vaate/tarvike laatikot kävin läpi myös ja otin ne ulottuville, että on sitten helppo ottaa sieltä pesuun lähempänä. Hypistelin niitä juuri samalla tarkoituksella, että on helpompi sitten kaupoilla muistaa mitä tarvii hommata.

Takaisin