Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei olla kerrottu vielä. Kerrotaan ehkä sitten kun alkaa näkymään. 🤔
 
Me keskenmenneestä kerrottiin molempien vanhemmille sekä sisaruksillemme. Parille kaverille myös kerkesin kertoa ja mies myös.
Nyt tästä oon kertonut vaan omalle äidilleni sekä yhdelle työkaverille, joka tiesi keskenmenostakin. Muille kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen.
Oon jo laskeskellut, että nt ultra pitäisi mahdollisesti olla ennen Joulua. Haaveilin jo, että lapsille kerrotaan jouluna niin et annetaan paketti missä on vauvan vaatteita ja ultra kuva. Miehen vanhemmat sais samalla tietää, koska ovat meillä aina joulun. 😍
 
Ei olla kerrottu kellekään. Varmaan jos joku arvaa, niin ei kielletä, mutta ei ole kiirettä. Ekan ultran jälkeen uskaltaa julistaa 🤔😊
 
@Antzeliina mä kans just eilen mietin, että nt ultran pitäs ehtiä olla just ennen joulua, niin sit vois jouluna kertoa läheisille 🥰
 
Ollaan kerrottu vain minun äidille, mutta varmasti kerrotaan myös muutamille ystäville jotka ovat viime vuodet olleet tietoisia hoitojen vaiheista. Ajatellaan niin, että vaikka jotain tapahtuisikin taas, en haluttaisi sitä salata. Päinvastoin tuki varmasti on paikallaan silloin. Heille jotka eivät hoidoista tietoisia ole, kerrotaan varhaisultran jälkeen tai viimeistään jouluna 😊
 
Meillä raskaus saatu inseminaatiolla alulle joten sen perusteella laskettu 1.7. Esikoisesta aikanaan kerrottiin vasta lähellä rakenneultraa ja tuolloin joulu osui niin että silloin jo kaikki tiesi eikä tarvinnut keksiä tekosyitä miksen voi syödä mm. rakastamaani graavilohta. Tällä kertaa laskelmien mukaan nt-ultra sijoittuis jouluaatto viikolle ja jos sinne asti selvitään ja silloin kaikki hyvin, pohdittiin että paljastettaisiinko jo jouluna asia vai pidettäisiinkö salassa. Kevään kkm ei tiedä läheiset ja arveluttaa kertoa tästäkään turhan aikaisin.
 
Meillä on kasassa jo yli 200 viestiä! :) tietääkö kukaan mistä tässä näkis omaa viestimääräänsä täällä? 🤔
 
Meillä on kasassa jo yli 200 viestiä! :) tietääkö kukaan mistä tässä näkis omaa viestimääräänsä täällä? 🤔
 
@Dumbo kiitos :) eli pitää laskea 😄 osasin hakea kyllä omat viestit, mutta mietin että ehkä jossain näkyisi nätisti kokonaislukumäärä. Mut luulen että itellä tässä täyttyy vaadittava määrä helposti ennen sitä salaisen puolen aukeamista :)
 
@Dumbo kiitos :) eli pitää laskea 😄 osasin hakea kyllä omat viestit, mutta mietin että ehkä jossain näkyisi nätisti kokonaislukumäärä. Mut luulen että itellä tässä täyttyy vaadittava määrä helposti ennen sitä salaisen puolen aukeamista :)
Joo, minäkin olisin luullut että kokonaislukumäärän saisi kaivettua jostain, mutta näköjään ei. Mutta taitaa jo 30 viestiä olla täynnä 😅
Toivotaan että tänne pikkuhiljaa löytää myös lisää heinäkuisten odottajia 😊
 
Mä kans yritän täällä nyt olla erittäin aktiivinen ja luulen kyllä että kunhan salainen aukeaa niin ois se 30 täynnä. Ekaa kertaa aloin kiinnostuu tosta salaisesta ryhmästä, viimeks en edes tajunnut sitä
 
Meillä raskaus saatu inseminaatiolla alulle joten sen perusteella laskettu 1.7. Esikoisesta aikanaan kerrottiin vasta lähellä rakenneultraa ja tuolloin joulu osui niin että silloin jo kaikki tiesi eikä tarvinnut keksiä tekosyitä miksen voi syödä mm. rakastamaani graavilohta. Tällä kertaa laskelmien mukaan nt-ultra sijoittuis jouluaatto viikolle ja jos sinne asti selvitään ja silloin kaikki hyvin, pohdittiin että paljastettaisiinko jo jouluna asia vai pidettäisiinkö salassa. Kevään kkm ei tiedä läheiset ja arveluttaa kertoa tästäkään turhan aikaisin.

Jotenkin aina niin ihana ajatus jouluna paljastaa tälläinen yllätys🥹 kiva sitten fiilistellä asiaa perheen kesken, kun yhdessä aikaa vietetään normaalia enemmän. Ainakin meillä näin jouluisin!

Ja huom en muuten juurikaan piittaa joulusta, yllätyin itsekin kun huomasin haaveilevani tuosta jouluylläristä😂

Ymmärrän kuitenkin hyvin jos aikaisin kertominen hirvittää!
 
Jotenkin aina niin ihana ajatus jouluna paljastaa tälläinen yllätys🥹 kiva sitten fiilistellä asiaa perheen kesken, kun yhdessä aikaa vietetään normaalia enemmän. Ainakin meillä näin jouluisin!

Ja huom en muuten juurikaan piittaa joulusta, yllätyin itsekin kun huomasin haaveilevani tuosta jouluylläristä😂

Ymmärrän kuitenkin hyvin jos aikaisin kertominen hirvittää!
Itse en kans piittaa joulusta sitten yhtään. 😅 Etenkin tänä vuonna lähinnä ahdistaa ajatus, kun keskenmenneen la olisi ollut 25.12. Toisaalta jos paljastaisi jouluna, saisi iloa siihen ja sit voisi samalla paljastaa keskenmenon kokemuksen tässä matkalla niin kukaan ei ehkä ihmettelisi jos/kun on allapäin 🤔
 
Mekään ei olle miehen kanssa kumpikaan mitään jouluihmisiä ollenkaan, niin en tiedä mitä maailmankaikkeuden kettuilua oli että esikoinen syntyi meille sit jouluksi 😂 mutta toisaalta, onpahan joulun ajalla nyt joku muukin merkitys ❣️
 
Mä en jotenkin osaa ollenkaan ajatella sitä että tästä pääsis kertomaan sukulaisille jossain välissä 🙈 oon kertonu parille ystävälle nyt jotka tiesi hoidoista ja keskenmenoista ja jotka siten osaavat suhtautua herkkyydellä aiheeseen. Noh, onneks ei viel oo kiire miettiä sitä et millon kertoo :) en hahmota yhtään ees sitä et millon teoriassa maha saattaa alkaa näkymään? 🤔
 
Se mahan kasvaminen on kovin yksilöllistä, mä taisin löysillä vaatteilla pärjätä puoli väliin asti, mutta varmaan jos joku ois oikein tarkkaan kytännyt, niin ois niiden alta huomannut aiemminkin
 
Heips muut heinäkuiset! 😊 Täällä plussattiin tänään. Me poistettiin kierukka kesäkuussa ja sen jälkeen on ollut sellanen meininki, et ei nyt vielä varsinaisesti yritetä, mutta ei nyt olla supertarkkoja ajoituksesta. No sehän oli jostain ei kovin todennäköisestä kerrasta tärpännyt ja oon kyllä tosi iloinen ja onnellinen, vaikka tuli ehkä hieman aiemmin ku oli tarkoitus 😄 mut toinen lapsi on todellakin ollut toiveissa ja puheissa lähiajoille ❤️ meillä on joulukuussa 21 syntynyt tytär, joka on tuonut valtavasti onnea ja iloa, niin kyllä oikeen kihisee innosta päästä tutustumaan tähän uuteen. Toki tässä vaiheessa vielä jännittää mahdollinen keskenmeno, ja hurjan kauan pitää odottaa 12 vk ultra kun ei nyt ajateltu varhaiultraan. Ja valmiiksi jo jännittää paljonko joutuu valvomaan ku esikoinen valvoo vieläkin 🙈
 
Vielä muut ei tiedä kuin mies ku niin tuore tieto, mutta ajattelin kertoa läheisille ja sisaruksille, äitille kun heitä näen fiiliksen mukaan, siis jaan semmpisille ihmisille kenen kanssa haluaisin jakaa senkin jos käviskin huonosti tässä raskaudessa. Mut jotenkin paljon tyynempi eikä yhtä pelokas olo kuin ekalta 😊
 
Takaisin
Top