Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Antzeliina tosi ihana että on niin vahva olo! :)

Mua nyt huolettaa kun testit ei tummu. RFSU ollu melkeen samoissa kolme päivää. Meen tänään taas verikokeeseen omakustanteisesti. Toistaina dpo12 kävin kanssa, sillon oli 79 hCG arvo. Tän päivän arvosta pystyy sit päättelee että onko se kehitys pysähtyny.
 
Minäkin puhun tulevaisuudesta muodossa "jos kaikki menee hyvin"
On se vaan tässä alussa niin vaikea luottaa siihen että kaikki menee hyvin!
Esikoisen raskaudessa helpotti nt-ultran jälkeen vähäsen, mutta oikeasti varma olo oli vasta rakenneultran jälkeen.
 
@Antzeliina tosi ihana että on niin vahva olo! :)

Mua nyt huolettaa kun testit ei tummu. RFSU ollu melkeen samoissa kolme päivää. Meen tänään taas verikokeeseen omakustanteisesti. Toistaina dpo12 kävin kanssa, sillon oli 79 hCG arvo. Tän päivän arvosta pystyy sit päättelee että onko se kehitys pysähtyny.
Toivotaan että verikokeet tuo mielenrauhaa! Saatko tulokset heti tänään vai pitääkö odottaa?
Meillä on muuten samat dpo:t 😁
 
@Dumbo tulokset tulee huomenna tai tiistaina! Ja huomasin että olin tosi hämmentävän typon edelliseen viestiin kirjottanu, että toistaina oli dpo12 - tämä siis tarkoitti "tiistaina" 😅 jos noita laskettuja aikoja oikein katon niin mä taidan olla sua kaks päivää edellä :)
 
Meillähän meni niin hienosti, että esikoinen heräsi 4:15 🙈 meni eilen jo 19 nukkuun, kun päikkärit jäi alle tuntiin. Niin tottakai heräsi tänään kukkuun aamuyöstä.. Päiväunille yritin laittaa sen "jo 11". Mutta oli sekin vissiin jo liian myöhään, kun meni ihan höpöksi ylikierroksilla, sain sit onneksi nukahtaa ulos joskus 12:30 jälkeen 😰
Nää on vähän niitä hetkiä, kun miettii onko sitä hullu kun toisen haluaa, mutta jospa tää toinen ois vähän parempi nukkumaan menijä 🙏
Esikoisen kanssa on aina ollut vähän hankalaa, etenkin jos liian väsynyt = ylikierrokset
 
Moikka!

Itse tein pe iltana plussan. Olin jo muutaman päivän ihmetellyt missä kuukautiset viipyy. Tietysti olin myös unohtanut merkata edelliset kalenteriin 🤦🏻‍♀️ Kierto on kuitenkin vain 24 pv, joten oli helppo laskeskella edeltävistä. Plussa oli kuitenkin aikamoinen yllätys, kun ei tässä kuussa ole ennättänyt seksiä edes harrastaa kuin sen tasan kerran 😅 Nyt siis 5+1 suunnilleen. Yksi lapsi jo entuudestaan. Häntä tehtiin 5 vuotta ja ajatukset tätä raskautta kohtaan on hyvin erilaiset. Nyt on huomattavasti tyynempi olo. Mieskään ei pelkää keskenmenoa samalla tavalla kuin silloin.
 
@Dumbo tulokset tulee huomenna tai tiistaina! Ja huomasin että olin tosi hämmentävän typon edelliseen viestiin kirjottanu, että toistaina oli dpo12 - tämä siis tarkoitti "tiistaina" 😅 jos noita laskettuja aikoja oikein katon niin mä taidan olla sua kaks päivää edellä :)
Aaaaa aaaivan, saahan siitä tiistain yhtä lailla 😄 ajattelin että meillä vain on joku eri tapa laskea laskettu aika 😆
 
Meillähän meni niin hienosti, että esikoinen heräsi 4:15 🙈 meni eilen jo 19 nukkuun, kun päikkärit jäi alle tuntiin. Niin tottakai heräsi tänään kukkuun aamuyöstä.. Päiväunille yritin laittaa sen "jo 11". Mutta oli sekin vissiin jo liian myöhään, kun meni ihan höpöksi ylikierroksilla, sain sit onneksi nukahtaa ulos joskus 12:30 jälkeen 😰
Nää on vähän niitä hetkiä, kun miettii onko sitä hullu kun toisen haluaa, mutta jospa tää toinen ois vähän parempi nukkumaan menijä 🙏
Esikoisen kanssa on aina ollut vähän hankalaa, etenkin jos liian väsynyt = ylikierrokset
Samoja ajatuksia täällä, on tullut pari kertaa mietittyä mitä ollaankaan menty tekemään 😅 vauvavuosi oli todella raskas ja nyt tuntuu että arki on juuri asettunut kivasti uomiinsa kohta 1,5v:n kanssa. Yritän lohduttautua sillä että aika monella on 2 lasta ja ovat silti kai ihan tasapainoisia ja normaaleja 😃
 
Samoja ajatuksia täällä, on tullut pari kertaa mietittyä mitä ollaankaan menty tekemään 😅 vauvavuosi oli todella raskas ja nyt tuntuu että arki on juuri asettunut kivasti uomiinsa kohta 1,5v:n kanssa. Yritän lohduttautua sillä että aika monella on 2 lasta ja ovat silti kai ihan tasapainoisia ja normaaleja 😃
Mekin pitkään pohdittiin et vieläkö ruvetaan tähän. Aiemmat siis 10v, 8v, ja 4v. Molemmat keretään täyttää vielä 30 ennen syntymää. 🫣
Paljon on mitä pitää vielä ostaa.
 
Huh jee! Verikoe tulos tuli, dpo 17 oli arvo 912, tosi hyvä!! 🥰 ja tuplaantumisnopeus 34h, hurjan hyvä sekin!!

Nyt jos vaan mahdollista niin yritän kyllä lopettaa noiden tikkutestien tuijottelun 🙈 ja nyt hetken ehkä uskallan ajatella että hyvältähän tää nyt näyttää...!
 
Huh jee! Verikoe tulos tuli, dpo 17 oli arvo 912, tosi hyvä!! 🥰 ja tuplaantumisnopeus 34h, hurjan hyvä sekin!!

Nyt jos vaan mahdollista niin yritän kyllä lopettaa noiden tikkutestien tuijottelun 🙈 ja nyt hetken ehkä uskallan ajatella että hyvältähän tää nyt näyttää...!
Voi miten hieno juttu!! 😍
 
Huh jee! Verikoe tulos tuli, dpo 17 oli arvo 912, tosi hyvä!! 🥰 ja tuplaantumisnopeus 34h, hurjan hyvä sekin!!

Nyt jos vaan mahdollista niin yritän kyllä lopettaa noiden tikkutestien tuijottelun 🙈 ja nyt hetken ehkä uskallan ajatella että hyvältähän tää nyt näyttää...!
Hyvä hyvä! 😍
Mut onhan se aina kiva nähdä ne kaksi viivaa siinä pitkän odotuksen jälkeen. 😊🤣
 
Mie oon jäänyt eilisen digin 3+ tuloksen jälkeen pohtimaan, et voiko raskaus ollakin pidemmällä kuin 4+6, joka siis flon arvioidun ovulaatio päivän mukaan olisi. Vai onko sittenkin neuvolan 28 päivän kierron arvio oikeemmassa ja oiskin jo 5+4 ja laskettu menis kesäkuulle. 😬 Noh viimeistään nt-ultrassahan se sit selviää miten on. 😅
 
Mie oon jäänyt eilisen digin 3+ tuloksen jälkeen pohtimaan, et voiko raskaus ollakin pidemmällä kuin 4+6, joka siis flon arvioidun ovulaatio päivän mukaan olisi. Vai onko sittenkin neuvolan 28 päivän kierron arvio oikeemmassa ja oiskin jo 5+4 ja laskettu menis kesäkuulle. 😬 Noh viimeistään nt-ultrassahan se sit selviää miten on. 😅
Saas nähdä mihin nää lasketut ajat asettuu 🤷‍♀️ Itsellä osa sovelluksista näyttää lasketuksi ajaksi 30.6 ja osa 1.7, itse päättelin jälkimmäisen todennäköisemmäksi, mutta jää nähtäväksi 🤔😊
 
@Antzeliina joo sulla tuli se 3+ varhain! Mutta toisaalta kylhän niissä arvoissa on heittelyä ihmisestä ihmiseen ja raskaudesta toiseen :) mut siis, se 3+ meinaa pyöreesti että sulla on ollu vähintään hCG 2700 sillon, oliko 4+5 eli dpo 19. Ja tän sivun perusteella se on korkeempi ku keskimäärin on, mut ei mitenkään epärealistisen korkee: http://www.betabase.info/chart/betaByDay/19/Single Eli saattaa myös olla vaan hienosti kehittyvä raskaus! ☺️ mulla kans huitelee ton sivuston mukaan aika korkeella arvot.

Mustakin jännä nähä että miten hyvin mahdolliset ultrat vastaa mittoja, kun hoitoalkusessa on kuitenki hyvin tiedossa minkä kokonen pitäs olla!
 
@Antzeliina joo sulla tuli se 3+ varhain! Mutta toisaalta kylhän niissä arvoissa on heittelyä ihmisestä ihmiseen ja raskaudesta toiseen :) mut siis, se 3+ meinaa pyöreesti että sulla on ollu vähintään hCG 2700 sillon, oliko 4+5 eli dpo 19. Ja tän sivun perusteella se on korkeempi ku keskimäärin on, mut ei mitenkään epärealistisen korkee: http://www.betabase.info/chart/betaByDay/19/Single Eli saattaa myös olla vaan hienosti kehittyvä raskaus! ☺️ mulla kans huitelee ton sivuston mukaan aika korkeella arvot.

Mustakin jännä nähä että miten hyvin mahdolliset ultrat vastaa mittoja, kun hoitoalkusessa on kuitenki hyvin tiedossa minkä kokonen pitäs olla!
En oo kuullutkaan tommosta sivusta. Pitääkin perehtyä 😊
 
Hei vaan kaikille. Täällä kans plussattu perjantaina. La pitäisi tulla alku kuulle. Jännittävää. Tämä olisi viides ja nyt ensimmäistä kertaa 3 alle koulu ikäistä.
 
Oletteko kertoneet vielä läheisille raskaudesta?
Minä tulin kertoneeksi tänään kahdelle tärkeälle ystävälle. Omille ja miehen vanhemmille ei olla kerrottu, jospa varhaisultran jälkeen sitten.
 
Ei tiedä muut ku mies! Pari läheistä ystävää tietää hoidoista, niille kerron varmaan lähiaikoina kun tietävät taustat. Mut en kyllä tiedä millon uskaltais alkaa muille kertoa 🤔
 
Mä kerroin jo viime vklp parhaalle kaverille, hän tietää myös aiemmista km. Muille ei kerrota vielä, vaikka muutama muu kaveri ja mun äitikin tietää noista km, niin en halua puhua vielä mitään, kun en halua ottaa vastaan mitään onnitteluja tai tsemppauksia..
Esikoisesta ei kerrottu kenelläkään ku vasta nt ultran jälkeen, eikä ois kesälläkään kerrottu kenellekään, mutta sit tuntui tärkeältä kertoa siitä km ihmisille.
 
Takaisin
Top