Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paitsi nyt en löydä sieltä sitä asetusta 😂 edellisen kohdalla sai hedelmäksi
Etusivulta alaspäin skrollaamalla oletuksena hedelmä (mulla näyttää vielä chiansiementä) ja sen kun klikkaa auki niin saa sinisestä nappulasta vaihdettua koko eläinten mukaan 😊

Etusivulta alaspäin skrollaamalla oletuksena hedelmä (mulla näyttää vielä chiansiementä) ja sen kun klikkaa auki niin saa sinisestä nappulasta vaihdettua koko eläinten mukaan 😊
Onkohan se premium ominaisuus? Mulla ei ainakaan oo enää

Eikun nyt sain! Piti klikata sitä raskautta ja sieltä asetuksia, siellä oli valinta. Tosin ei eläimiä

Hei random kysymys: tietääkö joku mikä sellanen raskaussovellus on jossa näkee vauvan koon eläiminä tai ötököinä tms? Näin jossain kuvan sellaisesta ja jäin pohtimaan..
Joo Preggers! Odotetaan miehen kanssa ihan naurettavan innoissamme aina uuden viikon starttia että mikä hedelmä/eläin sieltä nyt paljastuu 😄 Tällä hetkellä mustikka/kääpiörukoilijasirkka/muovihelmi!

Mulla on iOs, niin en osaa sanoa Androidista 🤔 Mutta ainakin meillä oli niin, että ekan viikon ajan rekisteröitymisen jälkeen näkyi myös eläin, sit vaan hedelmä ja noi muut vaihtoehdot tolleen lukittuna ja nyt sit kun otettiin Premium kokeiluun, niin näkyy taas kaikki. Voisko olla että jos on uusi käyttäjä, niin näyttää ensin tietyn aikaa myös Premium-ominaisuudet? Musta tossa on kivointa myös kun pystyi jakamaan puolison kanssa ja molemmat voi kirjoitella nyt päiväkirjaa ja lueskella viikkoinfoja 😊

Hetkonen toi raskaus + vauva ja raskaus+ onkin eri sovellukset 😅 nomut jälkimmäisessä ainakin saa noi eläimet näkyviin😁

Pakko oli jäädä töistä kotiin. Kuumetta nostanut, pahoinvointi on kovaa ja päätä jomottaa. Hävetti soittaa esimiehelle kun vasta viime viikolla olin poissa oksentelun takia. Melkein alkaa jo pohtia että pitäskö sanoa esimiehelle vaan suoraan tilanteesta 😅

Mulla oli esikoisesta käytössä preglife -sovellus, mut se ei näyttäny kokoesimerkkejä. Oli ihan selkeä sovellus muuten, mutta nykyään jumittelee niin paljon että aloin testailla noita muita tähän raskauteen.

hcg 1621 ---> 16 003

Doddi sieltähän pärähti tulokset ja pääsee vihdoin huomenna sopimaan noita neuvola aikoja 🙈 Ehin jo pelästyä aluksi ku kannassa ilmotettiin tuo numero yhessä pötkössä ja mun lukihäiriö ymmärsi tuon 1603 🥲

Mua nyt kyllä hiukan huolestuttaa omat testit ja vähäoireisuus. Väri oli taas suht sama kuin eilenkin. Piinaavaa odottaa ensi viikon ultra-aikaa. Tai jos on mennäkseen kesken niin menisipä pian, selkeillä oireilla ja itsekseen..

Edit. tänään voi siis olla pienimmillään dpo 15 tai suurimmillaan ehkä dpo 19. Varhaisin haamu minkä oon netistä löytänyt pregcheckeillä saatuna on ollut dpo 8, ja uskoisin että dpo 12 viimeistään haamun näyttäisi. En taida jaksaa lisätä kuvaa tuonne testiketjuun kun ei näistä edes silmällä näe eroa eilen vs tänään, saatika surkeaan kameraan saada näkymään...

Muokattu viimeksi:
Mua nyt kyllä hiukan huolestuttaa omat testit ja vähäoireisuus. Väri oli taas suht sama kuin eilenkin. Piinaavaa odottaa ensi viikon ultra-aikaa. Tai jos on mennäkseen kesken niin menisipä pian, selkeillä oireilla ja itsekseen..

Edit. tänään voi siis olla pienimmillään dpo 15 tai suurimmillaan ehkä dpo 19. Varhaisin haamu minkä oon netistä löytänyt pregcheckeillä saatuna on ollut dpo 8, ja uskoisin että dpo 12 viimeistään haamun näyttäisi. En taida jaksaa lisätä kuvaa tuonne testiketjuun kun ei näistä edes silmällä näe eroa eilen vs tänään, saatika surkeaan kameraan saada näkymään...
Toki jos hcg on hitaanpuoleinen, ei ultrassa välttämättä näy mitään kovin tähdellistä. Olikohan, että n. 2000 hcg arvoilla alkion voisi nähdä.

Toivotaan kuitenkin, että ultra näyttää toivotun tuloksen!

JOS vatsassa kehittyy jotain, pitäisi sillä alkaa sykkimään sydän loppuviikon aikana🥺 yleensä ilmeisesti 22-23 pv hedelmöittymisestä mutta viim. 25pv hedelmöittymisestä.

Moi kaikki!

Uskaltaudun nyt tännekin ekaa kertaa kirjoittelemaan, kun tänään on 14 dpo (4+0) ja testi on kivasti vahvistunut. Meille on näillä näkymin tulossa kolmas lapsi, jos tässä nyt kaikki etenee hyvin. LA olisi 19.6. Nykyiset lapset on 4,5 v. ja 2 v., että vähän jännittää miten pärjätään sitten kolmen kanssa. Mutta tätä raskautta on toivottu, sai alkunsa pakastetun alkion siirrosta.

Moi kaikki!

Uskaltaudun nyt tännekin ekaa kertaa kirjoittelemaan, kun tänään on 14 dpo (4+0) ja testi on kivasti vahvistunut. Meille on näillä näkymin tulossa kolmas lapsi, jos tässä nyt kaikki etenee hyvin. LA olisi 19.6. Nykyiset lapset on 4,5 v. ja 2 v., että vähän jännittää miten pärjätään sitten kolmen kanssa. Mutta tätä raskautta on toivottu, sai alkunsa pakastetun alkion siirrosta.
Kiva, että tulee tänne kesäkuisiin muitakin hoitoalkuisia ☺️

Takaisin