Paitsi nyt en löydä sieltä sitä asetusta edellisen kohdalla sai hedelmäksiRaskaus + vauva (vanha nimi preggers)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paitsi nyt en löydä sieltä sitä asetusta edellisen kohdalla sai hedelmäksiRaskaus + vauva (vanha nimi preggers)
Etusivulta alaspäin skrollaamalla oletuksena hedelmä (mulla näyttää vielä chiansiementä) ja sen kun klikkaa auki niin saa sinisestä nappulasta vaihdettua koko eläinten mukaanPaitsi nyt en löydä sieltä sitä asetusta edellisen kohdalla sai hedelmäksi
Onkohan se premium ominaisuus? Mulla ei ainakaan oo enääEtusivulta alaspäin skrollaamalla oletuksena hedelmä (mulla näyttää vielä chiansiementä) ja sen kun klikkaa auki niin saa sinisestä nappulasta vaihdettua koko eläinten mukaan
Onpa outoa, mulla on ihan ilmaisversio käytössä ja pari päivää sitten latasinOnkohan se premium ominaisuus? Mulla ei ainakaan oo enää
Tälleen näyttää eläintäOnpa outoa, mulla on ihan ilmaisversio käytössä ja pari päivää sitten latasin
Joo Preggers! Odotetaan miehen kanssa ihan naurettavan innoissamme aina uuden viikon starttia että mikä hedelmä/eläin sieltä nyt paljastuu Tällä hetkellä mustikka/kääpiörukoilijasirkka/muovihelmi!Hei random kysymys: tietääkö joku mikä sellanen raskaussovellus on jossa näkee vauvan koon eläiminä tai ötököinä tms? Näin jossain kuvan sellaisesta ja jäin pohtimaan..
Toki jos hcg on hitaanpuoleinen, ei ultrassa välttämättä näy mitään kovin tähdellistä. Olikohan, että n. 2000 hcg arvoilla alkion voisi nähdä.Mua nyt kyllä hiukan huolestuttaa omat testit ja vähäoireisuus. Väri oli taas suht sama kuin eilenkin. Piinaavaa odottaa ensi viikon ultra-aikaa. Tai jos on mennäkseen kesken niin menisipä pian, selkeillä oireilla ja itsekseen..
Edit. tänään voi siis olla pienimmillään dpo 15 tai suurimmillaan ehkä dpo 19. Varhaisin haamu minkä oon netistä löytänyt pregcheckeillä saatuna on ollut dpo 8, ja uskoisin että dpo 12 viimeistään haamun näyttäisi. En taida jaksaa lisätä kuvaa tuonne testiketjuun kun ei näistä edes silmällä näe eroa eilen vs tänään, saatika surkeaan kameraan saada näkymään...
Kiva, että tulee tänne kesäkuisiin muitakin hoitoalkuisiaMoi kaikki!
Uskaltaudun nyt tännekin ekaa kertaa kirjoittelemaan, kun tänään on 14 dpo (4+0) ja testi on kivasti vahvistunut. Meille on näillä näkymin tulossa kolmas lapsi, jos tässä nyt kaikki etenee hyvin. LA olisi 19.6. Nykyiset lapset on 4,5 v. ja 2 v., että vähän jännittää miten pärjätään sitten kolmen kanssa. Mutta tätä raskautta on toivottu, sai alkunsa pakastetun alkion siirrosta.