Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meen tänään verikokeisiin ottaa sen hcg ja jännittää kyllä ihan hirveesti 😪
Tsemppiä miljoonasti jännitykseen ❤️❤️❤️ saitko myös parin päivän päähän kontrollin, että näkee onko nousemassa ja millaista vauhtia?

Ei puhunu mistään kontrollista 🤔
Okei, tuliskohan se sitten vasta tän ekan kokeen jälkeen jos tarvitsee seurata ettei oo täysin päivänselvät vahvat arvot, tai jotenkin 🤔 ainakin monen oon kuullut käyneen juuri parin päivän välein että seurataan sitä tuplaantumisnopeutta (?)

Mä ostin äsken kaupan tyhjäksi raskaustesteistä 😅 no en ihan, jäi sinne parit rfsut vielä hyllyyn. Oli enää kaks pakettia pc:tä jäljellä joten nappasin ne että saan seurattua, ja kaksi rfsun puikkoa joista toisen teen huomenna ja toisen myöhemmin, ehkä perjantaina. Apteekista hain mamavitamiinit ja viikkodigin, joka kyllä odottelee siihen asti että voisi olla mahdollista saada 3+ näkyviin.

@Iltatähti89 täällä myös sama tilanne, ei oo viivat vahvistuneet lähes ollenkaan. Yritän myöskin päästä verikokeeseen josko sieltä saisi varmuuden 😢 toivottavasti saat tuloksen pian 🩷🤞

Miten ihmeessä selvitä töistä tän väsymyksen ja huimauksen kanssa? Tuntuu ettei meinaa pysyä millään hereillä, oli sitten aamu-, ilta- tai yövuoro...

Hei random kysymys: tietääkö joku mikä sellanen raskaussovellus on jossa näkee vauvan koon eläiminä tai ötököinä tms? Näin jossain kuvan sellaisesta ja jäin pohtimaan..

Hei random kysymys: tietääkö joku mikä sellanen raskaussovellus on jossa näkee vauvan koon eläiminä tai ötököinä tms? Näin jossain kuvan sellaisesta ja jäin pohtimaan..
Muakin kiinnostais tämmönen! Tossa mun "menkkasovelluksessa" näkyy nyt koko ajan semmonen 3d-tyyppinen kuva ja mua jotenkin ällöttää semmonen kauheesti, et tommonenko alien mun sisällä on 😂🫣

Takaisin