Mä taidan pyytää tällä viikolla sen verikokeen, jos ei testi tummu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä miljoonasti jännitykseen saitko myös parin päivän päähän kontrollin, että näkee onko nousemassa ja millaista vauhtia?Meen tänään verikokeisiin ottaa sen hcg ja jännittää kyllä ihan hirveesti
Tsemppiä miljoonasti jännitykseen saitko myös parin päivän päähän kontrollin, että näkee onko nousemassa ja millaista vauhtia?
Okei, tuliskohan se sitten vasta tän ekan kokeen jälkeen jos tarvitsee seurata ettei oo täysin päivänselvät vahvat arvot, tai jotenkin ainakin monen oon kuullut käyneen juuri parin päivän välein että seurataan sitä tuplaantumisnopeutta (?)Ei puhunu mistään kontrollista
Voi ei, miten kurjaaHcg 12 ja nyt olis 4+3… hoitaja sanoi, että kemiallinen oli
Voi ei, suuret pahoittelut, toivottavasti seuraava kierto olisi onnekkaampiHcg 12 ja nyt olis 4+3… hoitaja sanoi, että kemiallinen oli
Tosi kurjaa Paljon jaksamisia sinne!Hcg 12 ja nyt olis 4+3… hoitaja sanoi, että kemiallinen oli
Muakin kiinnostais tämmönen! Tossa mun "menkkasovelluksessa" näkyy nyt koko ajan semmonen 3d-tyyppinen kuva ja mua jotenkin ällöttää semmonen kauheesti, et tommonenko alien mun sisällä onHei random kysymys: tietääkö joku mikä sellanen raskaussovellus on jossa näkee vauvan koon eläiminä tai ötököinä tms? Näin jossain kuvan sellaisesta ja jäin pohtimaan..
Voi ei voimia tästä selviämiseen
Raskaus + vauva (vanha nimi preggers)Hei random kysymys: tietääkö joku mikä sellanen raskaussovellus on jossa näkee vauvan koon eläiminä tai ötököinä tms? Näin jossain kuvan sellaisesta ja jäin pohtimaan..