Joo täällä sama juttu, et edelleen pelottaa, et jos jotai löytyiski vaikka tähän asti menny kaikki tosi hyvin. Mut varmaa kaikilla sama juttu
Voi ei, sul on siis ollu pahoinvointii, toivottavasti kohta helpottais seki kokonaan. Oonkohan mä kerran oksentanu tän aikana, ja seki oli sellane ku tuli ihan puskista ilman sen suurempaa pahoinvointii. Etomista oli yhden viikon, eli tosi helpolla päässy.
Toi on kyl mälsää, jos ei saa nukuttua! Onko sul ollu tota uniterapiaa vielä, et mitäköhän se pitää sisällään?
Mul on tiistai sokerirasitus ja luulen et tännekki radi napsahtaa, sukurasitteena. Mut toki ruokavaliota täytyis muutenkin petrata, ni se sit varmaa antaa motivaatiota siihen entisestään.
Niin se varmasti on, onhan se aika iso virstanpylväs. Kun oikeasti nähdään, onko kaikki kehittynyt kuten pitää.
Juu ollu melkeen koko raskauden sellainen pysyvä pahoinvointi ja muutaman kerran viikossa oksentelua. Se loppui vko 13-14 aikoihin. Nyt oon oksentanu parin viikon välein, triggeroityy yleensä ruuan lämpötilan, maun, rakenteen tms vuoksi. Alkuraskaus meni kyllä ihan mätöllä ja kaikella mitä vaan meni alas Nyt onneksi hieman terveellisempi ruokavalio.
On vielä menossa uniterapia, se kestää 7 viikkoa , jaksot kestää 4-7 päivää. Joka jaksolla tulee uutta tietoa, kirjataan unenlaatua, haittatekijöitä, huolihetkiä ja sitten on rentoutusharjoituksia. Sekä opetellaan uusia unitapoja.
Mulla sama, sukurasitteen takia siihen jouduin, toista kertaa ei tarvitse. Kun on todettu nyt tää. Toivottavasti ei tarvis lääkitystä aloittaa, kun en saa noita aamun arvoja alas ruokavaliolla