pof84
Puuhakas puhuja
Tervetuloa ja onnea!Oon uus täällä, moi vaan! Raskaus oireena tässä vaiheessa jäätävä väsymys, päivät tuntuu loputtoman pitkiltä ja nukun tosi huonosti. Hajuaisti herkkä, mutta ei vielä oksentelua. Sitä odotellessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa ja onnea!Oon uus täällä, moi vaan! Raskaus oireena tässä vaiheessa jäätävä väsymys, päivät tuntuu loputtoman pitkiltä ja nukun tosi huonosti. Hajuaisti herkkä, mutta ei vielä oksentelua. Sitä odotellessa.
Osaan samaistua tunteisiisi.Heips,
minäkin ihan uusi täällä ja kerännyt rohkeutta kirjoittaa ja sitä kautta ehkä pala palalta sulattaa omaa epäuskoani. Meillä ensimmäistä kertaa ikinä testiin piirtynyt kaksi viivaa. Tärppi vaikuttaisi tulleen ekan IVF:n tuoresiirrosta ja laskennallisesti raskausviikkoja pitäisi kai olla nyt 4+6.
Oikeastihan olen vielä täysin kieltämisvaiheessa. Viimeiset päivät minua on vain hämmentänyt, että uskoako sitä vain pitäisi, että jotain olisi eri tavalla? Nytkö ylimääräisen viivan ja vuodon poispysymisen pitäisi valaa uskoa sellaiseen asiaan, jonka itse koki jotenkin mahdottomaksi ja saavuttamattomaksi? Tässä yrittäessä ja hoitoihin odotellessa on mennyt kaikki luotto siihen, että raskaaksi tuleminen olisi jotenkin luonnollista ja että tulevaisuuteen voisi vaikka uskoa.
Teilläkin rankka taival takana! Ihanaa, että varhaisultrassa kaikki oli hyvin ja siellä jo joku näkyi.Osaan samaistua tunteisiisi.
Meillä takana 3,5 vuotta lapsettomuutta ja 1. ICSI:n 3 pas siirto toi plussan. Nyt käyty jo varhaisultrassa jossa kaikki hyvin mutta vieläkin joku jarruttaa ja ajattelen että voinko tosiaan olla raskaana ja että meille kaikkien vastoinkäymisten ja odotusten jälkeen oikeasti voisi syntyä lapsi
Pitäisi nyt vaan jotenkin ottaa se asenne että nauttii täysin rinnoin koska jos kotain tapahtuu sille ei itse voi mitään.
Jotenkin vaan pelottaa että jos suunnittelee tulevaa ja se viedään pois on se jotenkin vaikeampaa kuin että vähän himmailisi. Ihan varmaan tuntuu ihan yhtä pahalta
Mulla tuntuu väsymys ihan koko ajan nii kuin olisi kivireppu niskassa,joku painaa maata kohden. Raajatkin ihan voimattomat. Mun lepohetket vois kestää kellon ympäri.Mullakin tää jäätävä väsymys on ihan hirveä, yleensä oon aika touhukas tyyppi niin tuntuu hurjalta kun vähän väliä pitää ottaa lepohetkiä
Nämä lapsettomuushoidoilla saavutetut raskaudet saa kyllä aina hymyn korviin asti, suuret onnittelut!!!Heips,
minäkin ihan uusi täällä ja kerännyt rohkeutta kirjoittaa ja sitä kautta ehkä pala palalta sulattaa omaa epäuskoani. Meillä ensimmäistä kertaa ikinä testiin piirtynyt kaksi viivaa. Tärppi vaikuttaisi tulleen ekan IVF:n tuoresiirrosta ja laskennallisesti raskausviikkoja pitäisi kai olla nyt 4+6.
Oikeastihan olen vielä täysin kieltämisvaiheessa. Viimeiset päivät minua on vain hämmentänyt, että uskoako sitä vain pitäisi, että jotain olisi eri tavalla? Nytkö ylimääräisen viivan ja vuodon poispysymisen pitäisi valaa uskoa sellaiseen asiaan, jonka itse koki jotenkin mahdottomaksi ja saavuttamattomaksi? Tässä yrittäessä ja hoitoihin odotellessa on mennyt kaikki luotto siihen, että raskaaksi tuleminen olisi jotenkin luonnollista ja että tulevaisuuteen voisi vaikka uskoa.
Onnittelut!Moikka, liityin nyt uutena ja laskennallisesti viikolla seitsemän. Tarkkaan ei tietoa, sillä ovulaatio jäi huomaamatta. Huomiseksi kuitenkin varasin yksityiseltä varhaisultran, jotta nähdään missä mennään Nyt viidennestä kierrosta tärppäsi, vaikka olinkin jo tämän kierron suhteen hyvin epäuskoinen.
Voi ei! VoimiaAamulla kipujen saattelemana alkoi vuoto. Särkee myös selkään. Ei siis pikkuista tälläkään kertaa. Jättäydyn täältä pois. Kiitos kaikille vertaistuesta!
Ihanaa raskausaikaa kaikille, toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja saatte pienet kääröt syliinne.
Samaistun näihin ajatuksiin. Uskaltauduin juuri ja juuri tännekkin palstailemaan ja samana päivänä uskalsin vähän unelmoida vaunuista niin eiköhän sinä iltana tullutkin runsas vuoto. Että ei tästä epävarmuudesta näköjään pääse. Nyt taiteilla toiveikkuuden ja epätoivon nuoralla varhaisultraan asti että onko siellä edes enää elämää.Heips,
Auts, vielä tollainen muistutus, että älä vielä liikaa luota.Samaistun näihin ajatuksiin. Uskaltauduin juuri ja juuri tännekkin palstailemaan ja samana päivänä uskalsin vähän unelmoida vaunuista niin eiköhän sinä iltana tullutkin runsas vuoto. Että ei tästä epävarmuudesta näköjään pääse. Nyt taiteilla toiveikkuuden ja epätoivon nuoralla varhaisultraan asti että onko siellä edes enää elämää.
Joo, tuo oli kyllä jännä että sattui samaan ajankohtaan.Auts, vielä tollainen muistutus, että älä vielä liikaa luota.
Olispa varhaisultrassa kaikki hyvin, ehkä pääsisi hiukan lähemmäs unelmointia taas. Sulla tais olla varhaisultra jo ihan kulman takana.
Sano et sait antibioottikuurin korvatulehdukseenPerjantaina työporukan pikkujoulut sitte vaa pitäs keksii et mikä ois syynä etten ota alkoholia, vaikka kukaan ei siihen kiinnitä huomiota todennäköisesti mutta autolla meen nii se saattaa herättää kysymyksiä tai ihmetystä nimittäin vielä muutama viikko sitten, kun en tiennyt raskaudesta, uhosin juovani paljon ja olla aamuyöhön saakka juhlimassa sen saattaa myös joku huomata että ramppaan koko ajan pissalla
Tätä mietin, tai sitten että aamulla pitää lähteä reissuun että pitää olla aamulla ajokunnossa. Tai sit että en saa muuten kyytiä, ja taksia en halua 20km päästä hakemaan ku maksaa liikaaSano et sait antibioottikuurin korvatulehdukseen
Se on kyllä totta,että harva huomaa mitä siellä juodaan ja kyllä se alkoholikin saa vessassa ramppaamaan! Eikä loppuillasta kukaan muista kyseenalaistaa autollisuutta jos sitä ei alkuillasta hehkuta :DPerjantaina työporukan pikkujoulut sitte vaa pitäs keksii et mikä ois syynä etten ota alkoholia, vaikka kukaan ei siihen kiinnitä huomiota todennäköisesti mutta autolla meen nii se saattaa herättää kysymyksiä tai ihmetystä nimittäin vielä muutama viikko sitten, kun en tiennyt raskaudesta, uhosin juovani paljon ja olla aamuyöhön saakka juhlimassa sen saattaa myös joku huomata että ramppaan koko ajan pissalla