YHTEISESTÄ RYHMÄYTYMISESTÄ...

Heippa kaikki,

olen 23-vuotias joulukuun odottaja Helsingistä.:) Asun miehen kanssa kahdestaan ja meillä ei siis ole aiempia lapsia. Lisäksi pieni koira kuuluu perheeseen.:) Laskettu aika on 7.12. ja tyttölupaus saatiin ultrassa. Olisin kysynyt, mahtuuko vielä mukaan keskusteluun täällä ja facebookissa? :) Minulla ei ole kauheasti äitiystäviä, joiden kanssa puhua vauvajutuista ja kiva, kun löysin tällaisen ryhmän :)
 


essi.manna kirjoitti:
Heippa kaikki,

olen 23-vuotias joulukuun odottaja Helsingistä.:) Asun miehen kanssa kahdestaan ja meillä ei siis ole aiempia lapsia. Lisäksi pieni koira kuuluu perheeseen.:) Laskettu aika on 7.12. ja tyttölupaus saatiin ultrassa. Olisin kysynyt, mahtuuko vielä mukaan keskusteluun täällä ja facebookissa? :) Minulla ei ole kauheasti äitiystäviä, joiden kanssa puhua vauvajutuista ja kiva, kun löysin tällaisen ryhmän :)


Aina mahtuu mukaan :) Lähetä viesti nijaje :lle jossa kerrot oman nimesi tai laitat facebook sivusi linkin niin hän voi lisätä sut fb ryhmään :)
 
Heipsan.
En oo täällä kauheesti kirjotellu ja aika vähän lueskellutkin, kun enemmän tulee fb:ssä pyörittyä.
20.12.12 on La ja toista odotellaan. esikoinen täyttää ensi kuussa 6vuotta. Tykkäisin kovasti höpötellä muiden jouluisten odottajien kanss, jos vaan ryhmään vielä uusi jäsen sopii :)
 
Moikka,Bambie !
Tottakai mahtuu mukaan;laittelen sulle viestiä,niin saadaan tiedot kohilleen,et pääset sinäkin mukaan ryhmään  Ja sulle, essi.manna laittelinkin jo viestiä. Kiitos,Ninqyo, kun olitkin jo vastaillut- mulla ollut kauhea härdelliviikonloppu päällä täällä
 
Muakin kiinnostaisi tälläinen. Kesällä jotain lueskelin tätä palstaa, mutta asia unohtui. Ai miten niin muka raskausdementiaa :D Nyt kuitenkin sain tunnuksetkin toimimaan täällä, mutta enemmänhän tuolla facessa tulee pyörittyä. Mulla tänään 26+4 ja tosiaan mammakavereita olisi kiva saada mahdollisesti tätäkin kautta, kun ei niitä hirveästi muuten vielä ole.
 
Moikka,Paulan!
Joo,mukaan vaan joukkoon..tuollahan sitä höpötellään kovalla syötöllä jatkuvasti  Laittele mulle tietojasi tulemaan,niin päästään asiassa eteenpäin :)
 
hei ite oisin kans kiinnostunut jos pääsis liittyy fb ryhmään. tääl ei tuu paljo  keskusteluihin kommentoitua vaikka lukemas käynki säännöllisesti et enemmä tuol fbn puolel oon.  itel laskettua aika 27.12.2012  :)
 
pinkudaa : Moikka! Mä laittelinkin sulle jo viestiä takasinpäin..tuu vaan mukaan ryhmään;meitä onkin huippuporukka siellä kasassa  Kiva,et sullakin noin loppukuusta laskettu:ite oon melkee ryhmän vikoja,ku mulla on 30.12
 
Takaisin
Top