YHTEISESTÄ RYHMÄYTYMISESTÄ...

Nipsu199:Laitteleppa mulle viestiä tulee,nii saadaan sutkin ryhmään emoticon
 
Laitoin sulle nijaje viestiä, mutta ootko löytäny minua facesta?:) Ihmettelin, ku on niin kauan aikaa menny.:D
 
Hyva idea tosiaan.

Lahetin sulle nijaje sellasen kaveripyynnon. Riittaako se?
 
Heippa! Pistin sulle viestiä, että tahtosin määki liittyä siihen joulumassut-ryhmään:) Toivotaanpa kuitenki, ettei tää keskustelu tällä foorumilla ihan lakkais:)
 
Moi,Borg. Mä oon lähetelly sulle pariinkin otteeseen viestiä tätä kautta,siis sulle boxiin,että en löydä sua..   Että oliko mulla sun yhteystiedot oikein vai mikä?Kaikki oon yleensä saanu lisättyä hyvin (yhden ainoan kohdalla oli hänen omista yksityisyysasetuksista kyse,etten häntä löytänyt..voisko sulla olla samaa? )  ja päivittäin käyn täällä katsomassa,onko tullut lisää pyyntöjä ryhmään..
 
Moi,Maisan  Ei riitä;sun pitää laittaa mulle boxiin joko omat yhteystietosi,siis oikea nimesi tai vastaavasti laitat mulle pyynnön;miten haluat vaan...Vippaas viestiä mulle boxiin
 
Jepulis...nyt meitä onkin jo mukava porukka kasassa facessa  Hyvä,me!! Jos halukkaita löytyy vielä lisää ryhmään,niin mulle vaan viestiä tulemaan..Laskiskelin,et meitä joulumammoja on tuolla jo n. kolmasosa ellei enemmänkin.
 
tahtoo mukaan kans,Facebookissa tulee vietettyä useammin aikaa kuin täällä ja jokseenkin sen käyttäminen ynnämuut on helpompaa/tutumpaa!
 
Mä laittelinkin jo teille Tuuli77 ja tyttönenn91 viestiä boxiin Ihana ryhmä meitä on jo kasassa-lähenee kohta jo puolta tästä koko joulukuisten porukasta ;) Jiihaa..
 
Heipsan! Mullei oo tullut mitään viestejä....tai sit en vaan osaa käyttää tätä =)
 
Käy kattomassa Tuuli77 sieltä omat sivut ja sielä on sitte

FORUM, UUTISET ja SAAPUNEET (0)

Ja jos olet saanu viestin niin SAAPUNEET (1)

Toivottavasti oli jotain hyötyy :D  
 
Mua kiinnostaisi kanssa tää FB juttu, MUTTA:
näkyykö jossain että olen liittynyt ko.ryhmään? Mulla on FB kavereita paljon ja vain muutama tietää odotuksestani enkä halua yksityisestä asiastani FBssä huudella...
 
Moikka,YSH !
Eli jos liityt ryhmään,kukaan ei sitä nää,koska olen laittanut ryhmän täysin salaiseksi:ei näy edes sitä,jos liityt ryhmään saati tietenkään mitään muutakaan:kirjoituksia,mitä kirjoitat ryhmään tai valokuvia,jos lataat sinne.Kunhan itse vaan muistat,että todellakin jos ryhmään kirjoitat,lisäät linkkejä/kuvia,niin muistat vaan silloin olla siinä ryhmän sivulla-ETTET siis kirjoita vahingossa yleiselle sivulle :DD Tervetuloa vaan mukaan;meitä onkin mukava porukka jo kasassa ja juttua riittää
 
Ok. 'Yleisellä sivulla' tarkoittanee siis omaa profiilisivuani?

Haluatko siis nimeni 'lähetä viesti' kohdan kautta ja sitten kutsut ryhmään? Heheh, topsecretsystem
 
Takaisin
Top