YHTEISESTÄ RYHMÄYTYMISESTÄ...

nijaje

Vauhtiin päässyt keskustelija
Heippa!
Olen uusi täällä joulukuisten puolella tänä vuonna:viime vuonna kuuluinkin lokakuisiin Tuli mieleeni ihan sellainen asia,kun meillä oli vanhan ryhmän kanssa ryhmä Facebookissa myös:salainen,jonka tekstejä kukaan ei päässyt lukemaan,niin ajattelinpa nyt kysäistä,olisiko täällä ollut halukkaita,jos olisi sinne perustettu ryhmä tai yleensä onko täällä mammoja,jotka käyvät Facessa?

Meille syntyi todella läheinen,"tukiryhmä" sinne;olemme kaikki voineet puhua niin arkaluontoisistakin asioista kuin milloin mieltä askarruttavaistakin raskauden edetessä ja synnytysten lähestyessä...Kunhan halusin vain kysäistä...

Ja toinen hommeli:Onko täällä paljon Kanta-Hämeessä asuvia mammoja tällä hetkellä? emoticon

 
Mää olisin ainakin halukas liittymään tuollaiseen ryhmään. :) Sillä ehdolla että joku muu perustaa sen ryhmän... En meinaan ole mikään tekniikan ihmelapsi, enkä osaa luoda tuollaista ryhmää omin päin. :)
 
No,mutta..mää voisin sellasen väsätä sinne:Ryhmän nimeksi tulis sitten Laskettu aika Joulukuussa 2012..Eix se ois ihan passeli?
 
Joo ja jos halukkaita löytyy,niin laittelee mulle privana tätä kautta oikeita nimiä,ni voin lisäillä ryhmään,koska muuten lisääminen ei onnistu,koska teen nyt tämän salaiseksi eli mitään tietoja ei näy kenellekkään:ainoastaan ryhmän jäsenet näkevät kirjoitukset ja ryhmään kuuluvat jäsenet
 
Kuullostaa ihan kivalle, mie olen esikoisen kautta kans yhes ryhmäs facebookis, ainut miinus puoli siin oli se että täällä se keskustelu hiipu ihan olemattomii... Mut kyl mielellää liityn nyt kans :)
 
Mukana! Ja eikös sitten vielä erikseen määritellä kenen kaveriksi alkaa, eli vielä ryhmäläisetkään eivät näe toistensa profiileja, vain kirjoitukset.

Joillakin toisilla näytti olevan sellainen FB ryhmä, että siinä ulkopuoliset pystyi näkemään jäsenet. Sehän ei siis ollut täysin salainen silloin?
 
Voisin kans olla mukana, aika paljon tulee tuolla FB:ssä aikaa vietettyä ja ei niin hirveästi ole samassa elämäntilanteessaa olevia kavereita muuten.
Laittelen nijaje sulle privana nimen :)
 
Kyllä mäkin voisin liittyä. FBssä tulee kuitenkin käytyä paljon useammin kuin täällä.
 
Samaa mietin kuin LauraT, eli minäkin oon jo esikoisen ajoista fb-ryhmässä ja täällä VAU:ssa tosiaan jutut hiipui saman tien kun se perustettiin. Mutta meistähän se on tietty kiinni missä keskustellaan. :)

Ja oon halukas myös liittymään ryhmään. :)
 
Jeps,Maddela,silloin,jos muut ulkopuoliset näkevät ryhmän jäsenien tiedot ym, niin silloin ryhmä EI ole salainen,vaan ainoastaan suljettu.Tosiaan,mä laitoin nyt tän ryhmän kokonaan Salaiseksi,eli mitään tietoja ei näy kellekkään.. Salaisesta ryhmästä tiedoissa lukee mm. näin: "Salainen: Näitä ryhmiä ei voi löytää hakujen avulla, eivätkä ryhmän ulkopuoliset henkilöt voi nähdä mitään ryhmään liittyviä tietoja, eivät edes ryhmän nimeä ja jäsenlistaa. Ryhmän nimi ei näy sen jäsenten profiileissa (aikajanoilla). Jotta voit liittyä salaiseen ryhmään, ryhmän jäsenen on lisättävä sinut.   Ja tokihan se kavereitten kanssa menee aina niinkuin muittenkin kanssa:itsehän ne joko hyväksyy tai ei: onneksi EI ole pakkosyöttöä    Toivotaan,et saatais mahdollisimman moni mukaan ;) 
 
Maddela ja kaikki muut huomio,huomio!! :toi menee muuten näköjään niin,tuo jäsenien lisääminen,eli on "pakko" olla kaverina siinä vaiheessa,kun sut lisätään ryhmään;face ei muuten anna näköjään lisätä ryhmään jäseniä,jos ei ole kaverina..Kokeilin lisätä tiedän jokaisen suoraan ja huomasin eron:yhden ainoan kohdalla lisääminen onnistui,koska oli minun kaverinani..JOTEN, te,jotka haluatte liittyä ryhmään,joudutte olemaan kaverini .. Voitte sitten poistaa minut kavereistanne,kun olen saanut teidät lisättyä ryhmään niin halutessanne,että ei tule "pakkosyöttöä kavereista"..en toki pahaakaan tykkää,vaikka ette poistakkaan...mutta tämmöisiä tietoja nyt tästä asiasta, eli helpoiten varmaan kävisi,jos laittelette minulle suoraan kaveripyyntöjä,niin pystyn lisäilemään teidät sitten suoraan.. Mitä mieltä??
 
Joo, niin se tosiaan menee, että pitää olla kaverina. Kun ite oon yhen mammaryhmän ylläpitäjä. Poistelin sitte ite ne kaverilistalta, ketkä ei ollu mua heti poistanu. Joten mulle käy. :)
 
Ja siis piti lisätä vielä,että viestiä mulle boxiin,ni ilmoittelen "oikean nimeni"- täällä viitti yleisellä palstalla lisäillä tietojani - siis tarkoitin nyt lähinnä niitä ihmisiä,jotka eivät ole mulle vielä laittaneet nimiään...mä laittelen teille muille oman nimeni,ni voitte lisäillä mut frendix,ni saan lisättyä teidät...huh,mitä sekoiluu moneen kertaan,mut hyvä tästä tulee
 
NONIH.. ny se ois sit ryhmä perustettu,joten kaikki halukkaat vaan mukaan sinne emoticon
 
JEE,meitä on jo kiva porukka kasassa.Jos halukkaita siis löytyy lisää,niin mulle vaan viestiä
 
Takaisin
Top