Liitoskivut ovat täällä taas. Tällä kertaa lähes kokoaikaisena riesana, käveleminen on aika varovaista ja hidasta, kun välillä tuntuu, ettei oikeaa jalkaa pysty käyttämään ollenkaan. Sentään levossa ei pahasti ainakaan häiritse ja saan yöt nukuttua, joten voisivathan asiat huonomminkin olla. Mutta kun vielä oli suunniteltuna pientä reissua sinne ja tänne, joten pitäisi kyllä kävelemään pystyä.

No, pysytellään sitten lähinnä sohvalla... Tänään on ehkä pikkuisen helpompi olo, vielä. Tämä kiusa alkoi toissailtana eikä ole missään vaiheessa mennyt kokonaan ohi, edes hetkeksi. Aiemmin yön lepo on auttanut ja aamulla voinut taas toimia ihan normaalisti, vaan ei nyt. Ajattelin kyllä siitä huolimatta lähteä ulos pesemään äidin autoa, kun äiti on taas ostellut tytölle ja tulevalle vauvalle kaikkea pientä ja meidänkin syömiset taas maksanut. Hyvä, että apteekissa sai edes oman koiransa punkkikarkotteet itse maksaa. Joten tasan aion edes tuon tehdä äidin hyväksi. Ruohonleikkuu olisi ollut hauskaa pitkästä aikaa, mutta siinä olisi liikaa kävelemistä, joten autonpesu on ehkä sopivampi vaihtoehto. En muuta selitystä tälle keksi, kuin että Pake olisi siirtynyt alemmas asemiin, jolloin ehkä painaa jotakin hermoa tai jotain, mikä nyt tätä kipuilua aiheuttaa. Jos tätä nyt kestää sinne asti, kunnes Pake päättää tulla pihalle, niin toivottavasti ei ainakaan yli LA:n mene!
Tsemppiä muillekin kipuilijoille ja väsyneille! Itse olen sentään saanut varsin hyvin nukuttua tästä huolimatta. Yöllä toki herään, kun pitää kääntää kylkeä, mutta nukahdan tosi nopeasti uudelleen. En ole juuri valvonut. Pitää edes siitä olla kiitollinen. Ja muutenhan vointi on ihan hyvä, jotta varmasti harmittaa entistä enemmän, kun ei pääse edes lenkille koirien kanssa! :D