Yhdistelmävaunut? Minkälaiset hankitte?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka
Jos tämä raskaus menee loppuun asti niinkuin toivon niin olemme miettineet vaunuiksi
noita ABC.n S4f Turboja ( tän vuoden malli) näyttää aika kätsiltä, ja näyttäis menevän helposti kasaan :)
Mulle se helposti kasaan laitettavuus on pop, kun pitää autoon saada kyytiin välillä.( aika isot ovat kylläkin)
Ja sit noita britaxin mallejakin ollaan mietitty johon saa myös autokaukalon kiinni, mutta niissä nuo
pienet etupyörät mietityttävät.. ( saa niihin kyllä ostettua talvipyörät mukaan).
Emmaljungat olisi ihanat mutta tosiian aika hintavat.
Edellisistä lapsista on tuolla varstossa dorjanuniversal yhdistelmät, mutta niitä en saa yksin kasaan..
eli ei hyvä ja nyt olis uusien hankinta sit edessä.
Onko muilla kokemuksia noista ABC vaunuista yleensä?

Esikon aikana -07 meillä oli jotkut abc vaunut ja en tykänny yhtään. Jotenki todella vaikee kasattavuus ja muutenki vaikeet käsitellä. Tosin tuostaki aikaa jo nakki ja makkara, et varmasti on muuttunu jollakin tapaa :) Z-line alu combit oli kans ihan jees vaunut, mut nykyää junnulla brio singit joihin oon iha lovena :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mä en ymmärrä höpönpöppöä vaunujen päälle, mutta yhdistelmävaunut kyllä tulee, käytettynä ostan ja max. 250 maksan. Sillä saa varmaan ihan asiansa ajavat käytetyt vaunut. :)

Meillä ollut nyt esikolla Emmaljungan Mondial Duo Combit ja olen ollut todella tyytyväinen!! Omasta mielestäni kauniit vaunut, mutta eritoten tosi käytännölliset :) Talviaikaan, kun teiden huolto on ollut mitä on, olen aina päässyt tekemään lenkit, vaikka sitten läpi kinosten. Nahkakuosin saa pyyhittyä nopeasti kostealla ja vaunujen kunto pysyy helposti kuin uutta vastaavana. Ainoa miinus on ollut heittoaisan puuttuminen.

Nyt mietityttääkin mitkä hankin nyt, kun ikäero tulee olemaan niin pieni ettei ihan seisomalaudalla pärjätä... Niissä Vikingeissä kun etupyörät näyttää niin leluilta, että pääseekö niillä mihinkään...
Joten hyviä vinkkejä otetaan myös vastaan! :)

Bumbleride indie twinit ollu meillä kans mietinnässä, niissä aika kookkaat kääntyvät etupyörät :)

Meillä on emmaljungan ceroxit pehmeällä kantokopalla. Ostettiin nuo esikoiselle ja hyvin ovat palvelleet kaksi muutakin ennen tätä masukkia. Tuplina meillä on emmaljungan twin city crossit, joista myös olen kovasti tykännyt.

Kysytääs näin...... Onkos muita vaunuja kuin emmaljunga?? Olisin kiinnostunut kuulemaan hyviä ja huonoja puolia jostain muista vaunuista!!! Ei millään pahalla!!

Me ostettiin esikoiselle vuosi sitten Bugaboo Buffalot. Jos tämä raskaus etenee niin kuin toivotaan, ne täytyy varmaan laittaa myyntiin ja ostaa Bugaboo Donkey Duot. Ollaan oltu ihan todella tyytyväisiä kyseiseen merkkiin ja olisikin tosi kiva kuulla kokemuksia tuosta Donkey Duosta jos jollain sellaisia on! :)

Meillä ei ole Emmaljungia :D

Ostettiin v. 2010 Ora merkkiset yhdistelmävaunut, Jovi Air malliltaan.
Isot renkaat, kulkee läpi tuulen ja tuiskun. Tilava, kova kantokoppa. Väri oli tummanharmaa. Kasaan saa tosi helposti ja mahtuivat silloisen vw borankin takakonttiin. Heittoaisaa ei ole enkä ole kyllä edes kaivannut. Toimivat todella hyvin rattainakin.

Nyt JO 4vuotta vanhoinakin toimittavat virkaansa paremmin kuin hyvin. Olen siis ollut hankintaani tyytyväinen. Hintaa vaunuilla oli 450€ elokuussa 2010, olivat edellisvuoden malli tuolloin.
Että juu Eetula, mun mielestäkin myös muut vaunut kuin ne "tonnin maksavat emmaljungat" voi olla hyvät.
Mutta toki jokainen ostaa sellaiset vankkurit kuin tahtoo. Mä en vaan halunnut pistää vaunuihin rahaa kuin max. 500€ ja sekin tuntui paljolta kaiken muun hankkimisen lisäksi.

TMJ jokainen ostaa mitkä haluaa, mutta olen kiinnostunut juurikin niistä alle 600€ vaunuista!!! Siksipä tein lisä kysymyksen kun mua ei kiinnosta emmaljungat... Onhan tässä maassa varmasti käytössä muitakin merkkejä! (:

Itsellä pääasia että rattaat mahtuvat autoon sekä runkoon saa kiinni kaukalon vauvaiällä. Bugaboonin rattaita olen nyt katsonut ja vaikka hinta onkin hirvittävän suuri niin uskoisin jälleenmyyntiarvon sen verta säilyvän että edes puolet joskus saa pois. Rakenneultran jälkeen aion vasta ne hankkia jolloin on aikaa säästää isompiin hankintoihin :) aion käydä liikkeissä testaamassa jitta varmasti tuntuvat hyvältä.. voikin olla että lopulta päädyn aivan muihin mutta se jää nähtäväksi !:)

Meille tulee bugaboon donkeyt, saa kätevästi yksiköiksi ja kahdelle. Nyt yhdellä ollut bumbleridet ja hyvät on nekin olleet, tuplina en niin niistä tykkäisi joten ei sen takia samoja.

En tiedä mainittiinko täällä jo tästä sivustosta kun preeco.fi muutamalla tutulla sieltä vaunut ja näyttäis toimivan! Itse ajattelin sitten myöhemmin perehtyä noihin vaunupaketteihin joissa tulee turvakaukalokin mukana :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Niin ja mielestäni hintakin kohdillaan.. vaunupakettaja näyttäis koko ajan olevan tarjouksessa alkaen n270e.. :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon merkkiuskollinen Bugaboo vaunujen omistaja. Oon tykännyt tosi paljon bugaboo Cameleoneista. Toinen vauva kun syntyy ja ikäeroksi tulee vain noin 1,6 vuotta niin cameleonit vaihtuu Bugaboo Donkey Duo vaunuihin.
Bugaboot ovat tosi näppärät vaunut mikäli liikkuu paljon asfaltti tai hiekkateillä ja busseilla. Ja kuten munskukin totesi niin Bugaboon jälleenmyyntiarvo on todella hyvä!

Mitä nyt kommenteja luin, niin Oran vaunuilla pääsee hyvin maallakin eteenpäin? :D sellaset hommataan mis on isot pyörät ja et tosiaan talvellakin pääsee lumen joukossa eteenpäin.. Itte oon ihastunut emmaljungiin.. Scooterit meiltä löytyykin ja ne on niin hyvät työntää.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Abc:n menopelejä en suosittele kelleen! Jäykät, painavat, hajoilee... Mielummin käytetyt laadukkaat kun uudet halvat, ni säästyy monelta kirosanalta :D
Meillä varastossa kuopuksen Cameleonit, niillä siis mennään tämän seuraavankin kanssa :) Muuta valittamista en noista keksi, ku sen että talvirenkaat ei käänny. Buffaloiden renkaat taitaa mennä lumessa ja sohjossakin, kun on isommat? Ne ottaisin jos nyt ostaisin, mikäli ne eturenkaat sohjossakin kulkee, mut noi Cameleonit talvirenkaiden vaihtoineen kelpaa kyl mainiosti :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin