Ssun, neiti "täytti" vuoden loppumetreillä 8kk - kaiken tuon kehityshässäkän keskellä :) Hienoa, että sinunkin pienokaisesi on jo ottanut noin merkittävän kehitysaskeleen! Melko varhain, mutta hienoa silti! Meillä käännyttiin selältä mahalleen "vasta" n. 3,5kk iässä... ja mahalta selälleen taisi olla sitten heti 4kk neuvolan jälkeen, kun siellä sanoin lääkärille, ettei ihan vielä onnistu niin päin, niin asiahan sitten "korjaantui" välittömästi... ;) Ja jo silloin tohtori "povaili", että hoikat & jäntevät lapset lähtevät varhain liikkeelle. (No, minuun jos likka tulee, niin kävelee n. 9kk iässä). Ekat hampaat tuli viikkoa ennen 5kk-päivää, sen jälkeen onkin tehty seuraavia hampaita niin hartaasti, että odotan jo vähintään puolta purukalustoa valmiiksi! ;) Ryömimään lähdettiin n. 6,5kk iässä ja nyt sitten tuo hirmuinen kehitysrutistus loppuvuoteen... Tällä viikolla saatiin neuvolassa mitoiksi 8520g ja 70,7cm.
Harmillinen takaisku tapaamisten suhteen. Hyvä, että kuitenkin reagoit(te) asiaan nopeasti ja menette lastenvalvojan pakeille uudemman kerran. Toivottavasti pääsette molempia tyydyttävään ratkaisuun siellä. Tsemppiä!
Tuosta tulikin mieleen, että elatusvelvollinenhan on itse velvollinen ottamaan selvää ja huolehtimaan elastusmaksujen mahdollisesta vuosittaisesta indeksikorotuksesta. Itse muistutin exää tästä asiasta hyvissä ajoin ennen vuoden vaihdetta, ja tuolloin sanoi minulle tarkistaneensa sen ja huomioivansa seuraavissa maksuissa korotuksen. Vaan toisinpa kävi. Laitoin asiasta "muikkarin" hänelle, mutta ei ole suoranaisesti reagoinut asiaan mitenkään. Täytyypä ottaa puheeksi, kun tulee lähipäivinä tyttöä tapaamaan.
Harmillinen takaisku tapaamisten suhteen. Hyvä, että kuitenkin reagoit(te) asiaan nopeasti ja menette lastenvalvojan pakeille uudemman kerran. Toivottavasti pääsette molempia tyydyttävään ratkaisuun siellä. Tsemppiä!
Tuosta tulikin mieleen, että elatusvelvollinenhan on itse velvollinen ottamaan selvää ja huolehtimaan elastusmaksujen mahdollisesta vuosittaisesta indeksikorotuksesta. Itse muistutin exää tästä asiasta hyvissä ajoin ennen vuoden vaihdetta, ja tuolloin sanoi minulle tarkistaneensa sen ja huomioivansa seuraavissa maksuissa korotuksen. Vaan toisinpa kävi. Laitoin asiasta "muikkarin" hänelle, mutta ei ole suoranaisesti reagoinut asiaan mitenkään. Täytyypä ottaa puheeksi, kun tulee lähipäivinä tyttöä tapaamaan.