En tiedä, mikä meidän poitsua riivaa mutta musta tuntuu, etten ole nukkunut kuin muutaman hassun tunnin viime yönä. Poika heräili tasaisen tappavasti, ei edes syömään vaan ihan muuten vaan. Useimmiten otin viereen, ettei herättäisi miestä ja esikoista ja annoin jumppailla siinä. Rauhoittukin siihen useasti, jonka jälkeen siirsin omaan sänkyyn nukkumaan. Poika ei varsinaisesti itkenyt mutta semmoista äkisemistä ja ei rauhoittuntu tutillekaan. En tiedä, kuinka hallaa teen tuolla, että otan viereen kun poika on kuitenkin alusta saakka rauhoittunut ihan hyvin omaan sänkyynsä mutta nyt hänellä tuntuu olevan joku kausi, että kaipaa erityisen paljon hellyyttä ja läheisyyttä. Kyllä hän hereillä käy, kun siirrän takaisin sänkyyn ja jatkaa siitä unia. Hampaita täälläkin varmaan tulossa kun jyystää koko ajan jotain. Milloin sitten puhkeaakaan? Se onkin ihan eri kysymys.
Mulla on nyt itsellä kroonistunut tämä valvominen, enkä saa oikein kunnolla unta vaikka poika nukkuisikin. Pääsiäisenä sovittiin, että menen vierashuoneeseen nukkumaan ja mies saa hoitaa poikaa. Sitten kun tilanne on se, ettei millään rauhoitu, niin mä herään syöttämään. Muutoin mä hoidan aina kaikki yöt ja vehtaan pojan jumppaamiset, tutin nostelut ym, eikä poika kuitenkaan kaipaa ruokaa kuin max. neljän tunnin välein niin saa mies hoitaa nuo muut jutut pois. Toivottavasti tästä on itselle apua ja saan nukuttua.
Edit. Tarkoitus on siis, että saisin edes pari ehyttä yötä niin saisin katkaistua tämän valvomisputken ja uni tulisi helpommin sitten omassakin sängyssä.