Vinkkaa sarjoja ja leffoja!

Mitä te katselette? Mulla katselussa Primessä Little Fires Everywhere ja Areenasta meinasin alottaa Normal People.:)
 
Just katsoin loppuun Hometown Cha-Cha-Chan, löytyy nyt netflixissä. Sellasta "slice of life"-tyyppistä. Rento ja hauska sarja.
 
Viaplaysta four weddings and a funeral, sääli kun on vain 1.tuotantokausi
 
Nyt kiinnostelisi ottaa katseluun Sinkkuelämän uudet tuulet! Onko kukaan katsonut?

Mä katsoin ne pari ekaa jaksoa. Ei kyllä sytyttänyt vielä yhtään. Herätti lähinnä myötähäpeää ja että miksi tällaistakin katson. :Face With Tears Of Joy: Hahmot oli jotenkin muuttuneet liikaa, keskustelut oli kömpelöitä... Noh, aion silti jatkaa katsomista. :Smiling Face With Halo:
 
Bongasin Amazon Primesta Siskoni on Noidan, jota on nostalgian nälkääni aina iltaisin katsonut. Kolmas kausi nyt menossa.

Fantasian ystäville tiedoksi, että Witcherin toinen kausi tuli tovi sitten Netflixiin, ja suosion myötä vaikuttaa siltä, että tähän on niin rahallisesti kuin tarinankerronnan muodossa panostettu enemmän kuin ekassa tuotantokaudessa. Ero oli huima jo heti ekassa jaksossa.
 
Nyt kiinnostaisi uusi Gossip Girl. Katselulistan jatkoksi vaan.. Sykkeen uusi kausi on nyt menossa, oo ihan hurahtanut:Dancer:
 
Eilen katsoin Disney+:sta ekan jakson Pam & Tommy sarjasta. Itse muistan tuon ajan ja tapahtumat jollain lailla. Ekassa jaksossa Pamelaa ei nähty kovin paljon, Tommy oli siinä täysi k***pää, rokkistaran irvikuva. Katson kyllä loputkin jaksot tämän perusteella.
 
Takaisin
Top