Vilkas maha-asukki

Mulla monesti öisin niin etten saa nukkua oikealla kyljellä, heti tulee iskuja kylkeen....vain vasen kylki kelpaa....
 
^Mulla sama juttu! Tulee vissiin ahdasta, kun tää on jo alusta asti viihtynyt pääosin tuolla oikealla puolella.
 
Minusta myös tuntuu, että kaveri on ehkä hintsusti jo alempana, koska ei ole enää ahterillaan niin kylkiluihin painanut ja tukalaa oloa harvemmin enää on..? Vatsa ei kylläkään oo laskeutunu, tai ei ainakaan omasta mielestä.
Ja oikeassa olin, alemmashan tuo mukula on jo painunu ja pää alkanu kiinnittyyn jo! Tänään siis neuvolassa sf-mitta sentin vähemmän kuin kolme viikkoa sitten.
 
Kannattaahan sitä silti tehdä jos tuntuu ettei oo paljoa liikkunu. Kyllä täälläkin taas muutaman päivän ollu runsaampia liikkeet, kun välissä olin jo vähän huolissaan. Mutta ne liikkeet vaan on vähän erituntuisia... Just sitä pönkeämistä paljon :D Tunnen pepun hassuna möykkynä tossa kylkiluiden alla työntymässä!
Välillä tunnen kyllä senkin kun työntää päätä alas päin... Ja jos meen vas.kyljelleen niin voi alkaa sivustakin työntää aika kovasti... en tiiä oisko siinä joku kyynärpää vai mikä...
Ei oo enää tuota ongelmaa, kun rakas tyttö syntyi tänään jo maailmaan ❤
 
Ei oo enää tuota ongelmaa, kun rakas tyttö syntyi tänään jo maailmaan ❤

Onnea SatuMom2016!
Kaikki hyvin siulla ja pikkutytöllä?

Olit laittanut teidät tuonne syntyneiden listaan et rv ois ollu 36+6. Eikös se ollu 35+6? Vai onko sulla La vaihtunut jossain vaiheessa?
 
Onnea SatuMom2016!
Kaikki hyvin siulla ja pikkutytöllä?

Olit laittanut teidät tuonne syntyneiden listaan et rv ois ollu 36+6. Eikös se ollu 35+6? Vai onko sulla La vaihtunut jossain vaiheessa?
nyt on tullut kyl virhenäppäily, eli kyllä rv 35+6! muutan sen :) kaikki hyvin meillä molemmilla, vaikka tulikin n. kuukautta aikaisemmin☺
 
Muokattu viimeksi:
No huh! Oliko mitään erityisiä syytä siihen, että synnytys jo käynnistyi? Onnea vielä kerran pienokaisesta! Kai se on alettava ymmärtää, että raskaus alkaa olla loppusuoralla itselläkin :)
 
No huh! Oliko mitään erityisiä syytä siihen, että synnytys jo käynnistyi? Onnea vielä kerran pienokaisesta! Kai se on alettava ymmärtää, että raskaus alkaa olla loppusuoralla itselläkin :)
Ei tiedä kyllä yhtään..ei antanut muita merkkejä, kuin muutamaa päivää ennen tuli niitä sukkapuikko-nipistyksiä kohdun suulle..on tää hassua kyllä! meillä meni sit suunnitelmat aivan uusiksi, koska tänään olisin itse lähtenyt pohjoiseen viikoksi sukuloimaan ja mies kelkkareissulle Venäjälle..oli kyllä vain 6 tunnista kiinni, et synnytys ois tapahtunut jossain aivan muualla kuin asuinpaikkakunnalla ja että mieheni ei ois päässyt paikalle
 
Onnea SatuMom! Ihanaa :Heartred Hurjalta tuntuu kun sulla just sama LA kuin mulla! Onko näillä viikoilla syntyneellä vielä jotain tarvetta erityisseurannalle tai vastaavaa??Täälläkin ollu sukkapuikkoja ym oireita...eli ehkä ois nyt viimein aika laittaa ne pikkuisen vaatteet valmiiksi ym valmistelut :'D
 
Onnea SatuMom! Ihanaa :Heartred Hurjalta tuntuu kun sulla just sama LA kuin mulla! Onko näillä viikoilla syntyneellä vielä jotain tarvetta erityisseurannalle tai vastaavaa??Täälläkin ollu sukkapuikkoja ym oireita...eli ehkä ois nyt viimein aika laittaa ne pikkuisen vaatteet valmiiksi ym valmistelut :'D
Ei enää katsota keskoseksi, mutta seurataan lämpöä, verensokeria ja opetellaan imemistä terhakkaammin kuin täysillä viikoilla tulevilta.. ovat niin pieniä vaikka jo niin täydellisiä jo :Heartred:Heartred
 
Mulla on nyt 35+5 ja on jo monta viikkoa pysynyt paikallaan, mutta potkii ja työntyilee mahassa. Neuvolassa sanoivat, että normaalia..itestä tuntuu hassulta, koska ennen ollut niin vilkas.. ehkei ole enää vaan tilaa liikuskella? vauva on tosi korkealla ja on jo tukalaa istua tai touhuta tän mahan kans
Mulla muuten oli kans sama et oli toosi vilkas ja sit yhtäkkii muuttu vaan satunnaisiks töytäsyiks ja liikkeiks ja sitte hän tulikin jo ulos :D ps. Pistä synnytyskertomusta kun jaksat :)
 
Mulla myös vauvan kanssa hiljaisempaa tänään. Mutta johtunee siitä että oon makoillut niin paljon kun on ihan hirveä flunssa ja yskä päällä... Vai onko vauvallakin flunssa? :confused:
 
Oltiin tänään käyrällä niin eipä mitään järkevää lääkärille jäänyt paperille kun pikkuinen oli koko ajan liikkeessä.
Lääkäri sitten erikseen katsoi ultrassa että kaikki oli hyvin ja olihan ne.
Mittauksista, reisiluut ja muut, ei meinannut tulla mitään vilkkauden takia ja päänympärys oli tooooosi vaikea koska muksu oli niin syvällä lantiossa.
Mä tietenkin riemuitsin että jes, nyt se on siellä!
 
Takaisin
Top