Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja oikeassa olin, alemmashan tuo mukula on jo painunu ja pää alkanu kiinnittyyn jo! Tänään siis neuvolassa sf-mitta sentin vähemmän kuin kolme viikkoa sitten.Minusta myös tuntuu, että kaveri on ehkä hintsusti jo alempana, koska ei ole enää ahterillaan niin kylkiluihin painanut ja tukalaa oloa harvemmin enää on..? Vatsa ei kylläkään oo laskeutunu, tai ei ainakaan omasta mielestä.
Ei oo enää tuota ongelmaa, kun rakas tyttö syntyi tänään jo maailmaan ❤Kannattaahan sitä silti tehdä jos tuntuu ettei oo paljoa liikkunu. Kyllä täälläkin taas muutaman päivän ollu runsaampia liikkeet, kun välissä olin jo vähän huolissaan. Mutta ne liikkeet vaan on vähän erituntuisia... Just sitä pönkeämistä paljon :D Tunnen pepun hassuna möykkynä tossa kylkiluiden alla työntymässä!
Välillä tunnen kyllä senkin kun työntää päätä alas päin... Ja jos meen vas.kyljelleen niin voi alkaa sivustakin työntää aika kovasti... en tiiä oisko siinä joku kyynärpää vai mikä...
Ei oo enää tuota ongelmaa, kun rakas tyttö syntyi tänään jo maailmaan ❤
nyt on tullut kyl virhenäppäily, eli kyllä rv 35+6! muutan sen :) kaikki hyvin meillä molemmilla, vaikka tulikin n. kuukautta aikaisemmin☺Onnea SatuMom2016!
Kaikki hyvin siulla ja pikkutytöllä?
Olit laittanut teidät tuonne syntyneiden listaan et rv ois ollu 36+6. Eikös se ollu 35+6? Vai onko sulla La vaihtunut jossain vaiheessa?
Kiitos! ❤ kyllä meni, vaikka synnytyksen kesto lapsiveden menosta syntymään yht vain 4,5 tuntia. Oli kiireinen typykkä En kerennyt kokea tuskaisia suppareita tai ponnistusvaihetta puudutteiden ansiosta. Synnytys oli siis suoranaisesti helppo ja kivuton, vaikka nopea olikin! :)Onnea!!! Menikö kaikki hyvin?
Ei tiedä kyllä yhtään..ei antanut muita merkkejä, kuin muutamaa päivää ennen tuli niitä sukkapuikko-nipistyksiä kohdun suulle..on tää hassua kyllä! meillä meni sit suunnitelmat aivan uusiksi, koska tänään olisin itse lähtenyt pohjoiseen viikoksi sukuloimaan ja mies kelkkareissulle Venäjälle..oli kyllä vain 6 tunnista kiinni, et synnytys ois tapahtunut jossain aivan muualla kuin asuinpaikkakunnalla ja että mieheni ei ois päässyt paikalleNo huh! Oliko mitään erityisiä syytä siihen, että synnytys jo käynnistyi? Onnea vielä kerran pienokaisesta! Kai se on alettava ymmärtää, että raskaus alkaa olla loppusuoralla itselläkin :)
Ei enää katsota keskoseksi, mutta seurataan lämpöä, verensokeria ja opetellaan imemistä terhakkaammin kuin täysillä viikoilla tulevilta.. ovat niin pieniä vaikka jo niin täydellisiä joOnnea SatuMom! Ihanaa Hurjalta tuntuu kun sulla just sama LA kuin mulla! Onko näillä viikoilla syntyneellä vielä jotain tarvetta erityisseurannalle tai vastaavaa??Täälläkin ollu sukkapuikkoja ym oireita...eli ehkä ois nyt viimein aika laittaa ne pikkuisen vaatteet valmiiksi ym valmistelut :'D
Oi onnea jo toinen huhtikuinen :) teillä jakso sentäs vähän pidempään olla ku meiän herra :D hyvän kokonenki pieni on jo vaikka hurjan pienihän tuokin vielä on :)Ei oo enää tuota ongelmaa, kun rakas tyttö syntyi tänään jo maailmaan ❤
Mulla muuten oli kans sama et oli toosi vilkas ja sit yhtäkkii muuttu vaan satunnaisiks töytäsyiks ja liikkeiks ja sitte hän tulikin jo ulos :D ps. Pistä synnytyskertomusta kun jaksat :)Mulla on nyt 35+5 ja on jo monta viikkoa pysynyt paikallaan, mutta potkii ja työntyilee mahassa. Neuvolassa sanoivat, että normaalia..itestä tuntuu hassulta, koska ennen ollut niin vilkas.. ehkei ole enää vaan tilaa liikuskella? vauva on tosi korkealla ja on jo tukalaa istua tai touhuta tän mahan kans