Vilkas maha-asukki

Esikoinen2016

Puuhakas puhuja
Onko teillä muilla kova meno mahassa? Musta tuntuu et tua liikutaan iha kokoaja. Pieniä taukoja saattaa olla. Iskut on välil tosi koviaki niin että pitää melkein kaksinkerroin mennä. Onkohan normaalia,että liikkuu noin paljon ja että liikkeet nii voimakkaita? Tietääkö joku?
 
Ihan normaalia :) toki välillä on uniaikoja. Et varmaan vain huomaa jos itse nukut silloin. Enemmän olisin huolissani jos liikkeitä ei olisi. Näillä viikoilla mahtuu hyvin liikkumaan vielä.
 
Täällä myös vilkasta menoa masussa! Välillä en saa unta tai sit herään yöllä kun tää heittää voltteja tuolla. Tosi kovia iskuja ja potkuja tulee sarjassa pitkin päivää. Huomattavasti vilkkaampi tapaus siskoonsa verrattuna. Eilen neuvolassa th kokeili ja totesi vauvan olevan varmaan perätilassa. Kävi sit naputtelemassa jotain koneelle ja tuli takaisin tunnustelemaan.. ja kas, vaavi oli ilmeisesti siinä välissä pyörähtänyt ympäri kun sykkeetkin kuului ihan eri suunnasta ja möykky ylämahalta hävinnyt :grin
 
Vauva appsi kertoo, että liikkeistä voi päätellä jo jotain lapsen temperamentista :) Mustakin tuntuu, että potkut on voimakkaampia kuin ennen ja liikkeet tuntuu hyvin. Mutta aikamoinen iltaeläjä tää tuntuu olevan - niin kuin äitinsäkin!
 
Täällä on kans kova meno päällä. Ilta-eläväinen tuntuu olevan, mutta kyllä silti posotetaan menemään aamulla ja päivälläkin melkein yhtä paljon. Kovasti tykkää potkia suoraan oikeen tissin alle ja välillä oikeesti tosi lujaa. Oon kerran tuntenut käteen ihan selkeän jalan muodon kun vauva pisti oikeen tuulemaan. Iik. Mutta joo, aktiivinen tyyppi on, välillä tuntuu että se oikeen venyttelee tuolla ku tuntuu samalla pompintaa rakon päällä ja tissin alla silti jytisee. :woot:

Oon udellut sekä äidiltäni että anopilta että ollaanko oltu liikkuvaisia vauvoja, kummankin kohalla tuli vastaus että vähän vähemmän aktiivisia mahassa oltu ku sisarukset... Ja vastaavasti sitte taas ihan pikkuisina tosi rauhallisia, nukuttiin ja syötiin. Apuva, onkohan meille nyt tulossa joku termiittitero :D
 
Täälläki rymistellää menemään minkä kerkiää :grin Isäntä välillä nauraa ku näkyy mihi kohi potkasee (maha muutaa muotoaan sillon..) Pahimmat potkut tulee iltaisin ja aamusin. Tietääpähä että on elossa :Heartred
 
Mulla tuo eläjä on tainnu löytää jo viikkoja sitten mieluisan asennon (pyllyä nostelee oikean kylkikaaren alla, jaloilla potkii vasempaan kylkeen, päätä kolisuttaa lantioon ja nyrkkiä tulee minne yltää), koska liikkeet on tuntunu jo pitkään samanlaisilta samoissa kohdissa. :rolleyes: On muuten aika vekkulin tuntusta kun alapäässä kolisee ja selkeästi liike resonoi välillä koko lantioon.. :laughing002

Varsinaista rytmiä en ole liikkeissä huomannut, ainoa säännöllinen elälmöinti on yleensä iltaisin 10-11 aikaan. Ja sen olen huomannut etenkin pitkillä työmatkoilla, että autolla liikuttaessa ollaan aina ihan rauhassa eli nukutaan! Varmaan se tasainen hurina tuntuu jo kohdun sisäpuolella mukavalta ja toivottavasti myös ulkopuolelle tultaessa. :wink

Onko kellään muuten hikottelu alkanu jo erottumaan muista liikehdinnöistä?
 
Täällä on havaittu hikka jo pariin otteeseen! :happy: Masussa suht rauhallista ainakin vielä toistaiseksi. Esikoinen oli jo masussa melkoinen rymy-petteri ja sama tahti on jatkunut ulkomaailmassa kohta 2,5 vuotta. Ei kyllä miehen kanssa pistettäisi yhtään pahaksi, vaikka tämä kakkonen olisi hieman rauhallisempaa sorttia. :wink
 
Kova meno on tällä meidänkin prinsessalla ja hikka erottuu selvästi :)
 
Mä en oo ees tajunnu kiinnittää huomiota tohon hikka asiaan :D. Tänää oli vähä rauhallisempi päivä. Tai ei ainakaa nii kovia iskuja tullu vaik möngertelyä tuntuukin.
 
Mulla ei oo vielä tuntunut hikkaa mutta potkut on tosi mojovia nykyään :D kovin mini vahvistunut sii :Heartred hurjasti päivittäin meuhkaa menemään
 
Muokattu viimeksi:
Mitähän voltteja toi vetää tuolla? Joskus tuntuu että tule läpi mahasta. Nahka vaan tärisee kun vauva jumppaa :wink olen huomaanut että harkkasupistusten aikaan vaavi jumittaa istuma asennossa. Jostain luin että supistus hieroo pientä joten mukavalta varmaan tuntuu ja muutenkin söpö ajatus (taas alkoi itkettää).
Levotonta on mutta selvän unirytmin olen huomannut sekä säpsyt kovien äänien yhtydessä. Esikoinen muuten aivasti mahassa, se oli jännän tuntuista.
 
Muokattu viimeksi:
Mä heräsin puoli kuudelta aamulla, kun tää tuleva tennispelaaja tai joku potkunyrkkeilijä pyöri ja hyöri vimmatusti puolen tunnin ajan. Maha ihan hölskyi.
 
Täällä myös selkeästi säpsähetään yhtäkkisiin kovempiin ääniin ja reagoidaan jos esim puheensorinaa on paljon ympärillä. :) Hikkaa en itsekään erota, ihan pari kertaa saattaa olla "tasaisen rytmikäs" liike, mutta ei enempää, joten en osaa sanoa onko hikottelua.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kans mahassa asuu melkoinen jumppaaja, jolla on hikka aika säännöllisesti :grin Potkut on tuntuneet nyt jokusen viikon tuossa kylkiluitten tuntumassa vähän molemmin puolin ja pieni peppu pyörähtää aina välillä tuosta ihan rintalastan alta. Käsillä sit kopeloidaan selkeesti jostain tuolta alempaa, missä päin hikkakin tuntuu. Mitään kovin selkeää rytmiä en tällä kaverilla ole havainnut, tuntuu, et potkua tulee melkein koko ajan!
 
Täällä innostuttiin viikonloppuna ihan huolella pyörimään ja liikkumaan, lauantai-iltana näytti välillä kuin alien olis yrittäny vattanahan läpi tulla. :laughing005

Ja nyt sitten köllötellään pitkittäissuunnassa vattassa. Tuntee hyvin tyypin koon kun sekä pää että hanuri on samassa linjassa. On se vaan niin pieni vielä, mutta siltikin jo hirmu iso.. :love2
 
Täällä on kovin vilkas asukas mahassa myös. Sanoisin että on vilkkaampi kun esikoinen aikoinaan. Hikka on tunnettu jo pidemmän aikaa, mieskin pääsi tuntemaan sen tällä viikolla. Vilkkaimmillaan tyyppi on iltaisin.
 
Meinasi ihan hermot mennä viimeyönä kun oli KOKO AJAN mahdoton meno mahassa. Pikkuriiviö yritti kaivautua vasemmasta kyljestäni läpi... Kumpikin kylki heilui yhtaikaa...
 
Takaisin
Top