Vilkas maha-asukki

Tuttu tunne pöllönen...Tänää tuntunu et tulee läpi oikeesta kyljestä ja ihme muljahteluita...mietin välil et mitähä se oikee touhuu..maha vaa liikkuu hirveesee tahtii :D.. Kävelyllä saa välil kaksinkerroin mennä :D. No eipä oo enää paljoo jäljellä :rolleyes:
 
Tuo kyljestä läpitulo tuttua täälläkin... Tässä yks yö ei sopinu vasemmallakaan kyljellä nukkua, kun oli kaivautumassa siellä jossain ihan kylkinahassa(?!?! Tai siis siltä se tuntui...)...
 
Meillä toveri ollut kahdella edellisellä neuvolakäynnillä rt: ssa, mut tänä iltana alko kova sisustaminen mahassa ja nyt tuntuu olevan poikittain siellä :confused:
Hyvin epämukava olo, ei tiedä pitäisikö istua, seistä vai maata.. Olihan hän jo pari päivää rauhallisempi liikkeissään, joten olisi pitänyt arvata; tyyntä ennen myrslyä.
 
Täällä erittäin vilkas maha-asukki! ei oo tarvinnut tehdä liikelaskentaa kertaakaan kun niin mahdotonta meininkiä maussa. työntyilee ja potkii niin kovasti oikeeseen kylkeen, et vähän kuin olis veren purkamaan kyljen kohdalla
 
Tänään oli alkuillasta melkonen ralli mahassa, vaikka normaalisti rauhallinen asukas on ollut. :rolleyes: Varmaan puolisen tuntia putkeen mylläs kunnolla, mikä siis poikkeuksellisen pitkä aika meillä. Mistähän lie innostunu.
 
Olin tänään käyrällä (kaikki ok) ja katselin lukuja, ensin vauva nukkuu ja sitten heräsi liikkumaan. Enkä tuntenut mitään. Pieniä supistuksia tuli ja meni enkä taaskaan tuntenut mitään.
Ultrassa pyöri päältä poikittain ja pää ylöspäin enkä tuntenut yhtä ainutta potkua. Damn.

Mitähän tuo ipana oikein meinaa kun välillä ollaan tulla mahasta läpi ja kun sairaala henkilökunta mittaillee, ei tunnu minkäänlaisia liikkeitä? :)
 
Huvittavaa lukea noita joitakin juttuja raskausviikoista 32 ja 33 ku kaikki paikat toitottaa että nyt vauvan liikkeet alkavat hidastua ja vähentyä. Pyyh, ainakin ihan pötypuhetta tän kaverin kohalla, tuolla se potkii kahta kauheemmin ja vilkastuu vaan... :grin
 
Itselläkin viikkoja nyt 31+4 ja tää tyyppi tuntuu koko ajan liikkuvan enemmän ja enemmän. Tila siltä saattaa loppua kohta puoliin, mutta ei tunnu ahtaus paljon riehuntaan vaikuttavan :D Ihan sama missä asennossa olen kun koko ajan tulee hittiä. Ilmeisesti tuolla mahassa ollaan suurin osa ajasta jo pää alaspäin kun potkut osuu mukavasti tuonne kylkiluihin ja samalla muksitaan vissiin otsalla rakkoa. Juhlapäivät :D
 
Täällä viikkoja nyt 35+1 ja toveri edelleen hyvin liikkuvainen. Käänsi viime viikolla kylkeä vasemmalta puolelta oikealle puolelle ja nyt venyttelee päivittäin niin, että tuntuu hänen pyrkivän itsellensä remppaavan kaksiota yksiön sijaan. Maha hyllyy ja hytkyy niin paljon, että lähellä istuvakin näkee liikkeet paidan läpi. Vieläkö muilla liikutaan ahkerasti?
 
Mulla on tosi vilkas kaveri pyörimässä. En tosiaankaan muista että kaksi vanhempaa lastani olisivat näin paljon liikuskelleet. Vai niinkö paljon nyt takana oleva istukka vaikuttaa. Kummassakin edellisessä oli edessä...
 
Pöllönen, mulla on istukka edessä ja kaamee hulivili on. Ultrassa joskus sanottiin että voi liikkeet tuntua huonosti kun on istukka näin edessä, mut joopajoo, en uskalla ees aatella kuinka paljon tuo remuaa jos istukka oikeesti vaimentaa jotain...

Parhaillaan hikataan niin että maha töyssyy oikein kunnolla. :grin
 
Mulla on nyt 35+5 ja on jo monta viikkoa pysynyt paikallaan, mutta potkii ja työntyilee mahassa. Neuvolassa sanoivat, että normaalia..itestä tuntuu hassulta, koska ennen ollut niin vilkas.. ehkei ole enää vaan tilaa liikuskella? vauva on tosi korkealla ja on jo tukalaa istua tai touhuta tän mahan kans
 
Mulla on nyt 35+5 ja on jo monta viikkoa pysynyt paikallaan, mutta potkii ja työntyilee mahassa. Neuvolassa sanoivat, että normaalia..itestä tuntuu hassulta, koska ennen ollut niin vilkas.. ehkei ole enää vaan tilaa liikuskella? vauva on tosi korkealla ja on jo tukalaa istua tai touhuta tän mahan kans
Just samalta kuulostaa kuin täällä ja samat viikot :)
 
Sit mun ei varmaan täydy olla hirveen huolissaan, kun neuvolassa kehotti alkaa tekee liikelaskentaa, jota tähän mennessä ei oo tarvinnut tehdä..
 
Täällä pyllyä nostellaan ja siirrellään puolelta toiselle sekä potkitaan niin että jalkapohjat näkyy päälle päin. :rolleyes: Ei tosin hirveän ahkeraan, muutaman kerran päivässä, mutta rauhallinen tapaus tämä on muutenkin tainnut olla koko ajan. Minusta myös tuntuu, että kaveri on ehkä hintsusti jo alempana, koska ei ole enää ahterillaan niin kylkiluihin painanut ja tukalaa oloa harvemmin enää on..? Vatsa ei kylläkään oo laskeutunu, tai ei ainakaan omasta mielestä. Tänään 35+4.
 
Sit mun ei varmaan täydy olla hirveen huolissaan, kun neuvolassa kehotti alkaa tekee liikelaskentaa, jota tähän mennessä ei oo tarvinnut tehdä..
Kannattaahan sitä silti tehdä jos tuntuu ettei oo paljoa liikkunu. Kyllä täälläkin taas muutaman päivän ollu runsaampia liikkeet, kun välissä olin jo vähän huolissaan. Mutta ne liikkeet vaan on vähän erituntuisia... Just sitä pönkeämistä paljon :D Tunnen pepun hassuna möykkynä tossa kylkiluiden alla työntymässä!
Välillä tunnen kyllä senkin kun työntää päätä alas päin... Ja jos meen vas.kyljelleen niin voi alkaa sivustakin työntää aika kovasti... en tiiä oisko siinä joku kyynärpää vai mikä...
 
Mullakin vauva on tooodella liikkuvainen edelleen 32+2. Tuntuu ettei saa hetkenkään rauhaa kun tyyppi tunkee kylkeen koko ajan voimalla. Ei siis mitään hajua miten päin tuolla ollaan, jonkun verran taas tuntunut ihan kylkiluissa tuuppauksia joten elättelen toiveita että pää olis taas alhaalla ja jäiskin kohta sinne :)
 
Takaisin
Top