VIIMEISTÄ KOLMANNESTA VIEDÄÄN:-)

Onpas täällä tosiaankin hiljaista! No täytyy jatkaa tätä yksinpuhelua sitten.. Saan ainakin omaa aikaani kulutettua[:D][:D]

Viimeisessä neuvolassa käyty.. Tosiaan keskiviikko aamuun varattiin yliaikakontrolli ja sit katsellaan et mikä tilanne.. Toivottavasti nyt ei tosiaan tarvitsisi paljoakaan vapun yli ainakaan venailla enää[8|].. Keskiviikkona kyl varmaan joutuu viel kotiin palaamaan, mut toivottavasti se seuraava kontrolliaika ois ennen vappua kuitenkin, ettei menis vapun jälkeiselle viikolle[:-][:-] Noo, toivotaan parasta! Tosin ainahan sitä voi toivoa, et Mosse tuolta tajuis ennen käynnistämistä itse tulla pihalle..

Painoarvio oli yhä siinä n.3700g.. mutta katsotaan kuinka paljon tuo sitten heittää. Mieskin sanoi, että hän alkaa epäillä, että sieltä tyttö tulisi kuitenkin, kun painoarvio ei tässä vieläkään ylitä sitä 4kg.. [:-] Tosin eihän me sitä sukupuolta tosiaan tiedetä, mutta läheisimmät tutut tuntuvat poikaa kokoajan ennustelevan, niin jotenkin mekin siihen ollaan enemmän varauduttu.. Onneksi ei enää kuitenkaan kovin kauaa ole odotusta jäljellä[:)]

Mies lähti taas ilta-aamuvuoroon töihin, joten pitää koittaa kuluttaa aikaa kissojen kanssa täällä kotona keskenään.. Viikonlopun muuttohommat kyl on jaksamista vieneet sen verran, et taidan ottaa aika pitkälti levon kannalta tän päivän.[:)] Alaselkä on nyt kyllä juilinut myös todella ikävästi, ei tunnu kävely kovinkaan mukavalta ja autossa istuminen on aika tuskaisaa..[:@][&:] Nytkin tuntuu särky koko ajan pahenevan tässä koneen ääressä istuessa.. Täytyy varmaan ottaa päikkärit, jos selkä siinä saisi hieman lepoa[:)]
 
Hiljaista tosiaan on, viikko sitten tuli vielä niin paljon tekstiä ettei meinannu perässä pysyä [:D]

Oon aamusta asti vaan pyöriny netissä, ei oikein mitään huvita tehdä.. Aamulla kävin taas koirien kanssa lenkillä ja siinähän ne pakolliset kuviot taas olikin. Ulkona on ihana ilma, mut mihinkään ei jaksa lähteä eikä ole niitä vaatteitakaan niin tässä saa taas tän päivän kulutella kotona. Onneksi illalla tulee telkkarista katottavaa niin ompahan jotain odottettavaa pikkumiehen lisäksi [:D]

Riida toivotaan, että pääsisit ennen vappua jo tositoimiin..ja ihan luonnollisesti [:)] Itelläni on sellanen tunne edelleen, että sinne käynnistykseen joudutaan.. [&:] Erittäin positiivinen yllätys olis jos alkais ihan itekseen tulemaan, mut pahoin pelkään.. No tulee miten tulee kunhan terveenä [:)]

Kai se on käytävä ruoan laittoon, sais taas yhden tunnin kulutettua..[:D]
 
Riidalle, jessic_aalle ja Lumialle jaksamista!! Toivottavasti nuo teidän vappupallot ymmärtäisi ruveta itsekseen poksumaan ettei tarvitsisi käynnistää [:)]

Ohoh, anelsen vauvahan on ollutkin reilun kokoinen, eikös sulle moneen kertaan siroa ja solakkaa vauvaa ennusteltu? [:)] Nautihan nyt siitä pienestä nyytistä, tuu kertoileen kuulumisia kun jaksat ja kerkeät.

Riida: Noista painoarvioista. Mua kun ultrattiin silloin sairaalassa moneen kertaan niiden kipujen takia, kun ei yhtään tiedetty mistä johtuu ja vauvan vointia tarkisteltiin, niin vuorokautta ennen leikkausta arvioksi saatiin 2600g, ja syntymäpainohan olikin sitten 2932g [:)] Mä aina aikasemmin ajattelin että kyllähän ne arviot suunnilleen paikkaansa pitää, mutta näköjään niissä voi olla melkoisiakin heittoja.
 
Tänään sitä tuli käytyä sitten neuvolassa ja toivottavasti oli nyt sitten viimenen kerta!Perjantaille laitettiin uusi aika,joten saa nyt nähdä.Jotenkin on sellanen kutina,että tällä viikolla tapahtuu...toivon mukaan oon oikeassa.Tänään on enempi tuntunut noita menkkamaisia kipuja.Äitikin mua katteli ja sano,että ompas maha mennyt alas,ei kauaa mene kun se sieltä tulee.
Turvotusta on alkanut nyt ilmentymään enemmän ja painokin sen myötä alkanut kirimään,7,5kg on nyt paino noussu lähtöpainosta,joten ei kuitenkaan hirmusasti.Eipä siellä neuvolassa sitten mitään suurempia muutoksia ollutkaan,hyvältä kaikki näytti.

Juu,eipä tässä muuta kun pitää loppuilta laiskotella,ei oikein huvita mikään!Kai se nyt onkin tässä vaiheessa pieni laiskottelu sallittua [;)]
 
Heissan kaikki poksuneet mammulit ja vielä omaansa kuumeisesti odottavat!Kiitos kaikille onnitteluista ja omasta puolestani toivotan hurjasti onnea kaikille muillekin tällä aikaa vauvautuneille[:)][:)]

Johan teillä on tainnut olla täällä rauhallista, kun ollaan illilin kanssa oltu nyt muualla siveetömiä höpisemässä[:D][:D]

Hetkeksi nyt kerkiän istahtaan ja kertoilemaan meidän perheen kuulumisia. Synnytyskertomusta paremmin sitten myöhemmin kehiin.

Vielä muutamia mammoja on yhdessä osassa, mutta pian kaikki ovat poksahtaneet ja päästään todenteolla turisemaan vauvajuttuja ja muuta elämän menoa (jos vaan vielä ehditään[:D]). Itse muistan kun kuumeisesti odottelin uusia mammoja linjoille ja ihmetteli, että eikö ne nyt oikeesti ehdi. Mutta joo nyt joudun itsekin myöntämään, että kyllähän tuo vauvan tulo muuttaa elämän aivan täysin ja kaikki pyörii hänen ympärillään[:D][:D]No tyypillistä minua, että uskotaam vasta kun itse koetaan[;)][;)]

Tosiaan palattiin sitten silloin aamulla takaisin laitokselle, kun alko lapsivettä ja verta vuotaaan ja alko rajut supistukset. Siitä hetkestä siis 7,5 tuntia, niin tuo pieni pyörähti maailmaa ja vanhempiensa sydämiä valloittamaan. Jämpti mies[:)]Ja tosiaan 22.4 eli hänellä täytyy nyt olla erityinen merkitys maailmalle vai miten se meni[:D]No vanhemmilleen on ainakin hyvin spesiaali tapaus. Synnytys kaikin puolin jätti kuitenkin positiivisen mielen, vaikka kivut olikin yhtä helvettiä ja oman kehon ja mielen hallinta petti jossain vaiheessa totaalisesti. Kurkku suorana ulvoin hoosiannaa ja daavidin poikaa[:D][:D]Ilokaasu oli kyllä mielenkiintoinen kokemus...

Osastolla olo oli mulle aika ahdistavaa ja ehkä senkin takia, että univelkaa oli hirmusesti ja koin jotenkin niin yksinäiseksi oloni siellä. Vauvan hoito, imetys ym oli aluksi tosi rankkaa, mutta pikku hiljaa sai rohkeutta kerättyä ja kärsivällisyys imettämistä kohtaankin kasvoi. Onneksi mies kävi joka päivä tuomassa meille voimia. Yllätyin siitä, kuinka ahdistuneeksi olo voikin mennä kaiken uuden ja väsymyksen keskellä, vaikka kuinka ihana se oma lapsi onkin ja häntä rakastaa. No onneksi osastolla oli muutamia tosi ihania kätilöitä, joiden kanssa sai jutella ja purkautua. Monesti tuli se tunne, että apua miten me pärjätään. No onneks viimesenä yönä tajusin viedä vauvan nukkumaan kansliaan, että sain nukuttua yhden pitemmän pätkän ja olin aamulla kun uus ihminen. Mun on ollut tosi vaikee saada unen päästä kiinni , jos vauva yhtään tuhahtaa tai puhisee kopassaan. Jotenkin heti kiiinnittää huomiota siihen, eikä sit saa keskityttyä omaan nukkumiseen. Itellä kiintymys ja rakkaus vauvaa kohtaan on kasvanut pikku hiljaa ja tunteet on kyllä heitelleet valtavasti. Jotenkin se kaaos päässä ja väsymys vei paljon voimia ja eikä niin jaksanut aina pieneen tutustua vaan hoiti aina väsyneenä rutiinit ja toivoi, että pienikin nukahtais et pääsis itekin nukkumaan. Valtavan onnellinen olen pienestä, hän on aivan mahtava persoona ja yli kaiken häntä rakastan. Opin kuitenkin ymmärtämään, että kaikki ei aina ole kaikille nin yksinkertaista, kun voisi kuvitella[:)]Oi kun tuntuu hyvältä taas pitkästä aikaa purkautua[:)]

No joka tapauksessa eilen päästiin vasta kotiin, kun halusin jäädä vielä harjoittelemaan ja varmuutta saamaan, ja sit pienellä oli tulehdusarvot hieman koholla, niin niitä jouduttiin päivä seuraamaan. Oli yhtenä päivänä tosi itkuinen ja levoton ja siksi niitä alettiin tutkia. No onneks arvot lähtivät hyvin laskuun ja nyt kaikki kunnossa ja kaveri rauhallinen. Nukkuu, syö ja paskoo[:D][:D]Hieman se on ehkä jo alkanut seurusteleenkin ja ihmetteleen maailmaa nappisilmillään. On kyllä niin isänsä poika ulkonäöltään kuin luonteeltaankin. Pinna siis erittäin lyhyt[:D][:D] Ensimmäinen ilta ja yö kotona oli mulle jotenkin tosi ahdistavaa, kun mies ei oo vielä hirveesti opetellut vauvanhoitoa, joten oli aika lailla kaikki mun vastuuulla ja mulla oli tosi väsynyt olo. Jotenkin ihan illalla pelästyin, että onko tää nyt normaalia, että ahdistaa vaikka kaikki pitäis olla hyvin. No tajusin kuitenkin, että on varmasti ihan normaalia olla hämmentynyt ja sit just kun kotiin tulee, niin tajuaa vasta kuinka kokonaisvaltaista kaikki on ja että apua tästä urakasta pitäis jotenkin selvitäkin[:D][:D]Yö siis nukuttiin tosi huonosti, vaik pieni olilkin ihan rauhallinen. Ei vaan osattu jotenkin jakaa heräämisiä tms. Sit kun imetyksen kanssa ollu vielä ongelmia, niin on hirveen energiaa vielää puuhaa. Maitoa kun tulee vaikka muille jakaa, mutta pieni ei tahdo rintaa huolia. Kumin kanssa oon nyt onnistunut imettään viimein, kun saan puristettua maitoa kumin päähän, että pieni saa heti jotain suuhunsa. Muuten ei millään malttaisi imeä ja odottaa että kumi täyttyy, vaan saa kauheita raivareita rinnalla. No mutta tosiaan tämä päivä mennyt jo paljon paremmin, joten positiivisin mielin ollaan.

Tosiaan aamulla päätin huonon yön jälkeen, että me lähdetään muutamaksi päiväksi miehen vanhemmille hakemaan varmuutta vauvanhoitoon ja keräilemään voimia synnytyksen jälkeen. Ehkäpä myös nukkumaan univelkoja pois[:D][:D]Oon tosi tyytyväinen, että tänne tultiin. Nyt oon käynyt suihkussa, syönyt hyvin ja pieni tuolla vetää unta palloon tyytyväisenä[:)]Miehen äiti kun on lastentarhan opettaja, niin hälle tuttua hommaa pienten hoitaminen. Nyt on rauhallinen olotila ja mielikin virkeä. Kaikki lähtee kyllä sujumaan, mutta oman aikansa tämä uuden opettelu vie. Ja sitä vartenhan läheiset ihmiset on, että heiltä voi ja pitää pyytää apua, kun siltä tuntuu[:)]Pari päivää täällä ollaan ja sit lähdetään kotsaan uusin kujein[:)]Isovanhemmat ovat kyllä aivan myytyjä.

Hyvää yötä kaikille, oli ihanaa päästä purkamaan mieltä[:)][:)][:)]

Kuvia laittelen sit, kun kotsaan takaisin mennään. Herra on kyllä komea kun mikä, vaikka itse sanonkin[:D]Juu taidettiin muuten painon puolesta vetästä pohjat täällä palstalla[;)]Joo siro vauva piti tosiaan tulla[:D]No onneks alapää kesti hyvin, eikä olis ikinä uskonut, että noin iso sieltä putkahtaa.
 
ANELSE: Ihanaa kun pystyt omia ajatuksiasi tulkitsemaan noin hyvin ja haet apua kun siltä tuntuu..ihan oikein..Kaikki niin uutta että varmasti ajatukset juoksee vuoristorataa itsekullakin. Mulla vasta 3. lapsen hoito ja kaikki siihen liittyvä on jo heti syntymästään ollut tosi iisiä eikä vauva ole oikeen muuttanut mtn paitti että oon ehkä hiukan väsynyt loppuillasta ja toi ulkoilu nyt rajoittui hetkellisesti eikä vielä uskalla montaa tuntia olla menossa jossakin, ilman vauvaa tai vauvan kanssa.
 
Hienoa, kuulostaa siltä että sä voit hyvin synnytyksenkin jälkeen.:)
 
Jään innolla odottaa teidän herran kuvia.
 
Ajattelin, että eiköhän minullakin ole kunnia ilmoittaa illilin puolesta, että pieni ruskeatukkainen poika syntyi 24.4.[:)][:)] Puhelimessa ollaan juteltu ja kaikki hyvin siellä. Lähipäivinä pääsevät varmasti kotiin[:)]

Eli samaan aikaan sairaalassa oltiin, niinku suunniteltiinkin, mutta illil oli vaan vastapäisellä osastolla[:D]Yritin sitä kovasti jo aiemmin hoputtaa, kun mun vieruspaikka oli vapaana, mutta sit kerkis jo toinen mamma tuleen[:(]
 
Onnea illil pikku prinssistä!![:D][:D]

Mukava anelse kuulla tuosta sairaala-ajasta ja kotiutumisesta, ettei se välttämättä menekään ihan niin ihanasti, kuin usein kuulee ja ehkä kuvitteleekin mielessään! Kiva kyl et pääsitte anoppilaan kylään, ni on hoitoapua ja pääsee itsekin vielä totuttelemaan koko vauvanhoitoon.. Jaksamista ja voimia päiviin ja öihin!! Hyvän kokoinen poika teille kyl tuli, katsotaan josko joku vielä pääsee teidän painoenkat ylittämään!? Ei kyl oo montaa enää jäljellä..

Itsehän tosin arvasin jotenkin, et oon viimeisten joukossa täällä..[:-] En tiedä mistä se johtui, mut oli vaan sellainen tunne, et oon varmaan vikoja kirjoittelijoita tällä palstalla, ku muut on jo poksahtaneet[:D] ..Noh, huomen aamulla ois se yliaikakontrolli, josta sit ehkä palataan taas hiukan viisaampina ja ehkä sit saadaa se käynnistyspäivä tietoon jne. En kyl yhtään haluis käynnistykseen joutua, mut katsotaan kuinka käy..[8|]

Lumia83: Toivotaan nyt, et sielläkin tosiaan päästäis ilman käynnistyksiä synnytyspuuhiin[:)] (ellei ole jo päästy, kun ei oo tänää täällä näkyny?[;)])Tärkeintähän kuitenkin on tosiaan, et kaikki menis synnytyksessä hyvin ja et pikkuiset tulis terveinä ja hyvinvoivina maailmaan![:)]

Täällä tosiaan aika samoilla malleilla mennään edelleen.. Alavatsaa ja selkää juilii aika ajoin, mutta se on aika pientä.. Ei ole vielä tullut merkkejä siitä, että tuolta oikeasti oltaisiin pihalle tulossa. Neuvolan th sanoi, että nyt kyl hänen mielestään näyttäis, et ei täs mene kauaa enää.. mut johan täs on odotettukin, että toivottavasti ei tosiaan menis![:D][:D] Mietin sitä käynnistystäkin, et voihan se olla, et ottavat sinne vasta ensi viikon maanantaina, joten sit täs ois viel venattavaa, jos ei Mosse nyt itse rupeis tuolta pihalle tulemaan..[8|]
 
terveisiä äitiyspoliklinikalta. elikkäs käytiin vähän tutkailemassa tilannetta, ja nyt tultiin kotiin sit vaan odotteleen[:-] kohdunkaula melkein kokonaan poissa ja 2 sormelle auki. kuullemma ihan kypsää kauraa jo [:D] poitsulle anto painoarvioks 3500g. perjantantaiks sain uuden ajan mutta voi olla että mennään jo aikasemmin, toivottavasti [:)][:)] teki kyllä tuo sisätutkimus kutaa, ja lääkärimiekkonenkin sanoi että nyt saattaa sattua ja pyöritteli sormiaan tuolla alapäässä, meinas kyllä taju lähteä ja silmät vuotaan. ja verta on tullu sen jälkeen vähäisiä määriä. ja alaselkään sattunu ihan tolkuttomasti. noh, kai tää tästä. nyt on pakko mennä lepäileen, jospa tää selkäkipu helpottais..
 
Ehei, kyllä täällä ollaan vielä niiiin yhtenä kappaleena.. eikä mistään supisteluista tai muista ole tietoakaan [&:] Taidetaan Riidan kans jäädä kaksistaan tänne kaikkineen vappupalloineen [:D][:D] Tsemppiä jessic_aa:lle!! Toivotaan, että alkais pian tapahtuu..taitaa tuo sisätutkimus olla paras käynnistyskikka [;)]

Onnea illil pojasta [:)][:)]

Kiva oli lukea anelsen kuulumisia. Uskon, että tunteet heittelee melkoisesti synnytyksen jälkeen.. ja tulee tunne, että miten sitä pikkuisen kanssa sitten pärjäilee kotona. Ite oon näitä miettiny monesti yön pimeinä tunteina ja välillä ahdistaa tosi kovin. Vauvan hoidosta saa varmuutta päivä päivältä, sitä en niinkään pelkää vaan näitä omia fiiliksiä et miten sitä jaksaa jos sattuu vielä joku synnytyksen jälkeinen masennuskin iskemään mitä vähän luulen.. onneks on kuitenkin läheisiä keneen voi sitten turvautua jos siltä tuntuu..[:)]

Hermot kireellä taas noiden meidän koirien kanssa, niillä on vissiin kevättä rinnassa kun ovat niin vauhkoina koko ajan. Jos jostain kuuluu jotain ääntä niin heti pitää ruveta haukkumaan.. tai sitten muuten vaan riehutaan ympäri kämppää.. eikä mitään uskota vaikka yrittää komentaa [>:] Tavan riiviöitä!! [:D]
 
Olipas kiva kuulla anelsen kuulumisia, tunteiden heittelehtiminen kuulostaa tutulta, mutta onneksi se menee yleensä hyvin pian ohi..nimittäin jos sattuu olemaan sitä "komannen päivän ahdistusta" tai miksi sitä sanottiinkaan. Ja ONNEA PALJON anelselle, illille ja kaikille jotka ovat nyt viime päivinä oman käärönsä saaneet! Ja tietysti kovasti tsemppiä kaikille, jotka sitä vielä odottavat.

Minä tuossa vein poitsun terassille vaunuihin nukkumaan, kun ei viitsitty kävelylle lähteä koska täällä sataa räiskäleen kokoisia lumihiutaleita ja muutenkin kolea ilma. Piti laittaa pojalle villatakkikin nallehaalarin alle. Koitin käyttää ajan hyödyksi ja tehdä sillävälin ruokaa, mutta itkuhälyttimestä alkoi kuulua huutoa. Pari kertaa kävin heiluttamassa vaunuja, mutta kolmannella kerralla otin poitsun sisälle. Tuohon se rauhottui sohvalle nukkumaan. Tälläkertaa se ei vaan viihtynyt ulkosalla[;)].
 
Hellurei!

Älkää pimut mua unohtako kokonaan,kyllä minäkin vielä täällä poksumattomana olen [:D]
Tänään oon kylläkin ollut aamusta asti vähän kipeä.Sellasta menkkamaista kipua on tuntunut oikeestaan melkein koko ajan,joten tekisköhän nyytti tuloansa.Kävinkin tuossa äitiä varottelemassa,että ehkä tänään tai yöllä vois vaikka tulla lähtö,niin se sitten tietää tulla pojan kanssa tänne meille.Mulla jo eilen illalla alko nuo kivut,mutta yö meni ihan hyvin ja sain nukutuksikin.Huomenna olis laskettupäivä,saa nähdä onko tämä yhtä täsmällinen kun äitinsäkin on ollut,kun oon kuulemma syntynyt just laskettunapäivänä [;)]

Illille ONNITTELUT PIKKUMIHESTÄ!

Varmuuden vuoksi toivottelen tsemppiä Lumialle,Riidalle ja jessic_aa:lle!
Jos tämä nyt ei tästä kummemmin edisty niin tuun huomenna sitten päivittämään asioita taas.
 
Kissuliini83; heh[:D] Koitetaan olla unohtamatta! Ja tsemppiä nyt paljon sinne suuntaan! Toivotaan tosiaan, et alkais nyt olee nyytinhakuretki lähellä![:)][:)]

Ei meitä tosiaan montaa enää ole, tosin eipä ole huhtikuutakaan enää montaa päivää jäljellä..[:-] Vastahan se oli maaliskuu ja ekat meistä poksahtelivat ja nyt onkin jo kohta toukokuu edessä.. Nopeasti tuo aika todella kuluu! Eikä mene kauaakaan enää, kun meillä lopuillakin on nyytit sylissä![:-] Toivotaan nyt, että kaikilla meillä lopuillakin menisi kaikki synnytyksessä hyvin![:)]

Tää päivä on kyl ollu jotenkin todella piiiiitkä.. En oikein oo keksiny mitään fiksua tekemistä.. Toivottavasti huomenna ois jotain vähän kivempaa ohjelmaa. Hieman on tosiaan pitkin päivää juilinut tuota alavatsaa ja -selkää, ettei oikein ole lenkillekään voinut lähteä.. Ahdistaa vaan tää oleminen, ois jo niin ihana, kun Mosse tuolta päättäisi tulla pihalle![:)] Pistää mamman koville tän loppuodotuksen kanssa, mokoma![;)]
 
Voi tsemppiä ja malttia kovast tytsyt viimosiin hetkiin masuje kanssa[:)]Nyt ei voi mennä enää kauaaa[:D]Vauvat pihalleeeeee!!!!!![:D][:D]

Täällä on nukuttu vuorokauden aikana kahdeksan tuntia ja pää rupee selviään pikku hiljaa[:)]Oon kun uus ihminen, mies joskin kulkee mustilla silmänalusilla ja ajamattomalla parralla, kun se tyhmelys ei suostu nukkuun päiväunia[:D]Ei voi erehtyä tuoreesta isistä kun vastaan kävelee[:D][:D]

Mut tosiaan vauvan hoito alkaa sujua mukavasti ja tuo tuo pieni valloittaa äitiään joka päivä enemmän ja enemmän. Mahtava persoona[:)]Meillä on ihan mukavasti mennyt rytminkin kanssa, että 3-4 tuntia aina nukkuu, sit syödään ja vaipat katotaan ja yleensä pienen hyssyttelyn jälkeen menee takas nukkuun tai hetken seurustelee. Välillä tuntuu masussa kiertävän ikävästi ja paskaa tulee tuutin täydeltä[:D]Nyt täytyy päästää mies seuraan jotain ravi teeveetä, joten palailen illalla linjoille.
 
Huomenta tännekin! Piti tulla tännekin päivittämään.. Eli supistellut on viime yöstä n. klo.04:00 asti myös limatulppa irtos niillä main.. Supistukset nyt on tullu n.4-6 min välein ja kesto sen reilun minuutin..

Ollaa nyt synnäril ja kävin käyril istuus.. Nyt tosin tultii kävelylle tähän synnärin lähistölle ja ootellaa et alkais enempi tapahtumaan! :)

Tais yliaikakontrollit tältä päivältä jäädä! :D
 
tsemppiä riida![:D]
täällä ei ole sitten tapahtunut taas mitään. sen jälkeen kun tultiin äitiyspoliklinikalta niin tuli kipeitä supistuksia mutta sitten ne loppuivat kuin seinään ja sen jälkeen ei ole supistellut ollenkaan. nyt taas ihan normaali olo [:@][:@] tänään taas vollottanu koko aamun kun kavereilta tulee viestejä että vieläkö olen kasassa ja en kuullemma yritä tarpeeks saada muksua ulos. ihan kun se nyt musta olisi kiinni..[:(][:(]
No perjantaina mennään taas poliklinikalle kontrolliin, ehkä ne siellä tekevät sitten jotain. Olisikin ihana saada vappuvauva [:D] sit voi aina pitää naamiaissynttärit[:D][:D] heh, no joo, sen näkee sitten.. Tsemppiä kaikille vielä odottaville ja onnea kaikille vauvan saaneille! <3
 
Jättimäiset onnittelut illil!![:)][:)][:)]
Ja taisin unohtaa aimemmin onnitella MII86:takin joten paljon onnea myös sinne![:)][:)]

Kiva kuulla että anelse hyvällä mielellä ja vauvan kanssa sujuu mukavasti =)

Riidalle
hirmuisesti tsemppiä!!!
Olet ajatuksissa ja pian kuullaankin minkäkokoisen rakkauspakkauksen sinä sait :)

Muutama vielä kärvistelee massujen kanssa joten paljon jaksua ja haleja!!
 
Takaisin
Top