VIIMEISTÄ KOLMANNESTA VIEDÄÄN:-)

ONNEA KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE!! [:)] En mainitse ketään nimeltä kun en muista yhtään ketä olen jo onnitellut. Niin ne vaan viimeisetkin huhtikuiset alkaa olla maailmassa, vaikka meinasi monelta mammalta jo usko loppua kesken.. Ihan haikeus meinaa iskeä, vastahan me jänniteltiin rk-ultraa ja muita alkuvaiheen juttuja.. [:)]
 
Täällä ollaan edelleen vielä yhtenä kappaleena...tuntuu vähän siltä et oon nyt viimenen joka ei ole nyyttiänsä saannut vielä syliinsä?!Jessi_caa ei ole "näkynyt" täällä,joten oliskohan lähtö tullut?
Tuli sitten tästä meidän babystä toukokuinen.Olisin nyt odottanut että nyt viimestään vappuna jotain tapahtuis,mutta eipä taida.Pientä supistelua on nyt illalla ollut,mutta saa nähdä jääkö se nyt vaan sitten siihen.Tänään on touhuttu aika paljon.Systerillä tuli käytyä kyläilemässä,kävin tädin synttäreillä ja sinnekin veivasin pyörällä,saunasta tulin vähän aikaa sitten,joten jos nyt pikkunen sais vauhtia tuloonsa [;)]

Eilen oli neuvola ja eipä nyt tavallaan mitään uutta ollut siellä...proteenia oli 1+,joten sitä pitää testailla täällä kotona ja verenpainettakin mittailla.Sf-mitta oli 37,5cm,turvotusta on tullut nyt viime hetkillä jonkin verran,joten paino on noussut muttei nyt pahasti.Maanantaille uus aika,saa nähdä pääsenkö sinne,toivottavasti en![;)]

Onnittelut Serafiinalle prinsessasta!
 
Paljon onnea serafíina pienestä prinsessasta[:)]Toivottavasti kaikki on lähtenyt hyvin sujumaan rankasta alusta huolimatta[:)]Pikaista paranemista!!!
 
Paljon onnea Serafiina![:)]
Kissuliinille jaksua, pian se sunkin nyytti tulee! Oiskohan Jessica tosiaan laitoksella, hyvin mahdollista :)
 
Paljon paljon onnea jessic_aa!!!!!! Hienon kokonen poitsu tupsahti[:)]
Kiva kuulla sit sunkin synnytysstooria, kun sama sairaala[:)]

Onkos nyt enää muita kun kissuliini???Tsemppiä sinne kovasti!!
 
Onkos täällä enään ketään yhtenä kappaleena?-paitsi minä [:D] Tänään olis neuvolapäiväkin, saas nähdä mitä meinaavat pikkusen suhteen. [:)] 
 
Pikku Peetu poikamme syntyi 26.4. klo 16.09, 50cm ja 3435g [:)] Ihana pikku-ukko, rauhallinen ja hyvä syömäinen kaveri. Synnytys meni kaikenkaikkiaan hyvin ja loppuunsa nopeasti mutta kivut oli aika rankka kokemus. Laitanpa tarinaa tuonne..
 
Kyllähän se lähtö tuli silloin 23.4. niinkuin silloin arvelinkin. Poika syntyi 24.4. klo 14:23. Painoa oli 3610 g ja pituutta 51 cm. Kaikki ei mennyt ihan putkeen, menetin pari litraa verta ja nyt on ollut vaikeuksia saada maito riittämään pojalle. Nyt ollaan oltu ilman lisämaitoa kolmatta päivää ja edelleen arveluttaa maidon riittävyys. Poika on iltaisin enemmän tissillä eikä tunnu rauhoittuvan. Ja tissit tuntuukin ihan tyhjiltä. Mutta sitten kun poika lopulta nukahtaa, niin se vaikuttaa tyytyväiseltä. Öisin herää parin tunnin välein syömään. Ja päivät sujuu hienosti. No, huomenna tulee neuvolan täti, niin eiköhän sen pojan painosta näe, että onko maito ollut riittävää.

Kirjoittelen synnytystarinaa tuonne toiselle puolelle.

Onnittelut kaikille vauvautuneille ja tsemppiä vielä teille poksumattomille... vai onko teitä enää?
 
Paljon onnea junnu![:)] Peetu on tosi hyvä nimi, rakas kisuni on se myös :)
Paprikalle olen onnet jo toisella palstalla toivotellutkin[:)]
 
Hei!

Meidän pieni tyttömme syntyi 2.5.2010 klo 2:09.Painoa oli 3370g ja pituutta 48,5cm.
Tänään päästiin kotiin ja väsyneitä ollaan mutta onnellisia [:)]
Synnytys oli nopea ja kerron siitä sitten paremmalla ajalla.
 
Paljon onnea Paprika ja kissuliina ja kaikki muutkin jos en oo muistanut onnitella..:)
 
Onnea kissuliini, junnu, lumia, jessica ja paprika pienistä nyyteistä!![:D][:D] ja kaikki muutkin keitä olen ehkä unohtanut onnitella!![:D]
 
Suurenmoiset onnittelut kaikille pikkunyyteistä jos täällä joku joka ei facebookin ryhmässä oo =) En oo aikoihin käyny täällä vau:n puolella... hyvä ku ehtii ton facen nopeesti kurkkaamaan...
Mun pikkuprinsessa on aikaslailla "helppo"hoitoinen mut siltin se aika vaan vierii niin et ei oikei koneelle ehdi istahtaa ku iha hetkeks vaan aina... no mut kyllähä se perse tässä tuolilla ihan tarpeeks levenikin raskausaikana [:D][:D]
 
Hei pitkästä aikaa!

Ja kiitos minua onnitelleille ja tsempanneille!
Pikkuinen on jo kolme viikkoa vanha ja itsekin olen päässyt suht tolpilleni.

Ja ONNITTELUT MYÖS MUILLE VAUVAUTUNEILLE!
 
Tää ketju on sitten jostain kumman syystä hiljentynyt täysin [;)] Ihan haikeena muistelen raskaus aikaa (vaikka olihan se aika tukalaista kaikkien olojen kanssa)  ja tänne kirjoittelua, kuin sitä malttamattomana odotteli omaa ja muiden vauva uutisia.. Täältä sai myös niiiin hyvää vertaistukea odotusaikana, että mitenköhän sitä olisi muuten pärjännyt [:)] *voi niitä aikoja..*
 
Takaisin
Top