VIIMEISTÄ KOLMANNESTA VIEDÄÄN:-)

Heips mammat! Juu illil eiköhän se suuhoito korvannut moninkertaisesti jonku muun lahjan[:D][;)]. Täällä ainaki ois korvannut, mutta enpä suostunut antamaan kun tuo mun mies veti lauantaina kalsarikännit ja oli niiiiin ärsyttävä..siinä tuli sitten vähän riitaa ja se puhu taas et "erotaan sitten". Kännissä se muuttuu niinku eri ihmiseksi, enkä sen takia ota kaikkia sen juttuja vakavasti, vaikka pahalta ne tuntuu. Seuraavana päivänä oli sit niinku ei ois mitään tapahtunu, mut ei mua mua kyllä kiinnosta sen jälkeen ruveta sitä hoivaamaan. Kaikki on yleensä menny nykyään tosi hyvin ja välit on olleet lämpimät, mut tuo pirun alkoholi meinaa pilata sit kaiken.

Pitihän mun tänne paljon muutakin kirjoittaa kun vain meidän välikohtauksista...Onnea PAAALJOON anelselle! ja olipa ihanat vauvakutsut teillä, pääsispä itsekin tuommoisille kutsuille.

Mun miehen kaveri soittelee mun miehelle, että täältä sais nyt sitä ja sitä vauvantarviketta (ollaan siis sovittu heidän kans et saadaan niiltä kaikkea mahdollista ja maksetaan heille)..mies vaan aina kommentoi puhelimessa "Ei niillä niin kiirettä oo". Eli eipä nuo meijän miehet hoksaa kuinka lähellä se vauvan tulo onkaan. Meillä on eteisessä turvakaukalo ja nallehaalari siihenkin mies totes "nuo on vähän hyvissä ajoin tuossa oottamassa"[:D].

Lootus
hauskaa että olet samankokoinen kuin minä, eikä sinullekaan paljoa ole tuota painoa tullut lisää.[:D] Eipä sitä varmaan kaikille hirveästi tulekaan. Täälläkin aika usein vauva herää aamulla kuuden aikoihin jumppailemaan ja minä siinä ihan tokkurassa yritän jatkaa unia..loppupäivän vaavi sitten nukkuukin. Viimeyön ja aamun se tais nukkua sikeästi kun itsekin olin ihan poikki. Nyt vasta alkoi aamujumpat[:D] tämä oiliskin sopiva aika heräillä[:D].

On taas niiin nätti ilma että pakko raahautua tuonne ulos kävelylle. Pää on ollut nut parina päivänä kipeänä, pitää kokeilla tuota ulkoilmaa jos se tepsis[;)].
 
Taas uusi viikko edessä, nopeesti tää aika menee.. [:)] vaikka päivät tuntuvatkin usein pitkiltä kun ei oikein mitään jaksa tehdä [&:] Kotona pitäis tehdä vaikka mitä, mut ei ole vetoja eikä edes huvita niin kaikki vaan seisoo.

Paljon onnea anelse!! [:)] Kuullosti kyllä tosi kivoilta nuo vauvakutsut, ihania ystäviä sinulla! Meillä on myös tyttöchihu, mutta ei päässyt tuohon vaunukuvaan mukaan. On sekin tosin siellä korissa jo köllötellyt [:D]

Illil nauratti kyllä tuo pullasessio [:D] kaikkea nuo keksiikin.. Oon tässä kauhulla miettiny, että näinköhän nuo meidän elukat näyttää sitten mieltä kun vauva on syntynyt.. Ovat kuitenkin niin hellyydenkipeitä tapauksia ja sitten ei sitä huomiota enää samalla tavalla tule..

Meilläkin mies vetäs lauantai iltana kännit.. Se osaa kyllä kans olla ärsyttävä niin kuin kaik muutkin känniläiset. Nyt kun kaikki muutenkin ärsyttää niin känniläiset varsinkin.. Mokoma vielä kuorsas koko yön, jouduin koko ajan nykimään et ois hiljaa.. siinä se yö sitten menikin vaikka muuten ois saattanu saada jopa unta. No, eilen vedin sitten kahden päikkärit ja tänään heräsin vasta 11:ta :)

Täällä podetaan sohvakuumetta [:@] Ostettiin viime keväänä jättidivaani sohva ja nyt haluisin sellasen mekanismisohvan missä sais koivet ylös.. Sais tuolle miehellekin vielä vakuutettua, että uus sohva ois nyt paikallaan [:D] Tuo divaani ei muutenkaan ole oikein mukava istua ja kun meillä lähtee tuosta lyhytkarvasesta koirasta sen verran paljon karvaa niin tuo sohva kerää kaiken, eipä tullut ajateltua silloin kun tuo sohva ostettiin.. [&:] Ostaja ehdokas olis vanhalle sohvalle joten toivottavasti tärppäis [:D] Mielessä ei pyöri kun uus sohva ja uus sisustus olkkariin.. hih.
 
Arwen: Meilläki ois nyt sit kestovaippoja alkuun todella hyvin (sisävaippoja ja kuoria), ja imujakin kuului pakettiin samoin kuin villahousuja. Vielä pitäisi lisää harsoja hommata ja riisipaperia.. Postikuluineen maksettiin 70€ ja pakettiin tosiaan kuului 20 sisävaippaa (kokoja NB ja S, muutama ainakin oli käyttökelpoisia 8kg asti), kuoria (olikohan 4kpl), imuja iso kasa ja 3kpl villahousuja [:)] Ei ollu miusta kovin paha hinta! Kyllä meillä varmaan tulee nuo äippäpakkauksenkin vaipat ainakin testattua käytössä, mutta katsoo nyt sitten.. Varmaanhan noista muodostuu tietyistä vaipoista ne suosikit, joita sitten tulee käytettyä enemmän kuin toisia.. [:)]

anelse: heh, vaikea se on noita kissoja pitää poissa sellaisesta paikasta joka kiinnostaa.. Kyllähän ne niin pienestä raosta tuppaavat aina mahtumaan[:D] Mokomatkin!

Meillä oli kissat järkännyt toissapäivänä oikein kunnon shown täällä. Tulin lauantaina kahden jälkeen töistä, niin meidän nuorimmainen kolli oli eteisen oven takana kyyryssä, ihan pelokkaana ja tuijotti vain eteiseen.. Kävelin eteenpäin, ni näen meiän vanhemman neidin keittiön pöydällä.. Oli saanut itsensä pujotettua muovipussin siihen kantosankaan kiinni, niin ettei ollut takajalkoja saanut sieltä läpi..[&:] Oli se hätäpissatkin siihen pussiin tehnyt, joten ilmeisesti ollut aikamoinen melske, huuto ja paniikki päällä jo jonkin aikaa, kun on yrittänyt itseään irti siitä saada![8|] Menin irroittamaan pussiin kun oli tuo neiti jo ihan lamaantunut, eikä yhtään pistänyt vastaan.. Neitihän siitä tokeni nopeasti, pesi tarkkaan itsensä ja annoin herkkuraksuja, niin oli jo aivan oma itsensä.. Meidän muut katit olivat vaan koko illan ihan säikkyinä. Nuorimmainen tyttökissa ei millään suostunut tulemaan kylppäristä pihalle, kun oli ihan varma, että täällä muualla talossa on vaarallista.. Mies kun tuli hetken kuluttua kotiin, päätti vanhin kollimme livahtaa oven raosta paniikissa rappukäytävään ja lähtikin juoksemaan suoraan rappusia alas päin. Herra ilmeisesti ajatteli että tää riitti hänelle tässä paikassa![;)]

Ei olleet katit onneksi ehtineet keskenään kotona olla kuin pari tuntia.. mutta on täällä kyllä tainnut melkoinen paniikki olla, kun toipumiseenkin meni koko ilta.. Nyt kyllä taas jo arki palannut ja kaikki kissat ihan rauhallisina. Täytyy vaan taas itse olla tarkempi, ettei jätä muovipusseja lojumaan, kun tuo neiti on sellainen tomppeli, että pitää itsensä sinne tunkea..[&:]

Kuulostaa ehkä hieman sekavalta tuo tarina näin kirjoitettuna.. Nojoo,  mutta se noista meidän karvakorvista.. pitäisi varmaan syödä jotain ja sitten siirtyä kaupungille.. Ihanaa kun on vapaapäivä tänään ja huomenna [:)] Ei tässä tosiaan ole enää kuin 7 työpäivää jäljelläkään.. kaipa ne vielä jaksaa vaikka päällään seisoen[;)]
 
*Huokaus*...Nyt alkaa täällä tylsistymisen hupentuma tulla..Joo ja kaikki asiat seisoo täälläkin, kun ei jaksa eikä huvita nuo kotiaskareetkaan, siivoamista riittäis.

Aika vekkuli koira illilliä. Ja ihania kisuleita Riidalla, melkoinen häslinki ollut sielläkin[:D]. Montako niitä kissoja on?

Mitenhän sitä sais itsensä piristymään ja touhuamaan jotakin, että aika kuluis. Pitäis keksiä jotakin kivaa..Viikko vasta aluillaan ja täällä jo valitetaan kuinka tylsää on. Viikonloput menevät paljon nopeammin, kun mieskin on kotosalla..silloin puuhaillaan aina kaikkea yhdessä. Nyt ei vaan huvita mikään...valivaliavaliavalivalivalivalivalivalivalivalivalivali..huh..nyt vähän helpotti[:D].
 
Ihanan puhdas ja raikas koti, täällä on pistetty tuulemaan oikein kunnolla ton siivouksen suhteen [:)] Ihme kyllä selkä ei oo pistäny yhtään vastaan, mutta katotaanhan illalla..

Lootuska: Mä oon kans monet kerrat naureskellu itelleni et mikähän kotirouva musta on tullu, jatkuvasti joku rätti kädessä kuljen täällä siivoamassa, leivon ja kahvittelen kavereiden kanssa [:D] Olin ennen raskautta aika kova menemään, mutta nyt jotenkin nautin tästä kotona olosta. Ja joo, mäkin kävin kurkkimassa Kaikan kuulumisia tuolta toiselta puolelta, hän jäi jotenkin niin mieleeni silloin syksyllä. Ihanaa että siellä asiat jo paremmin [:)]

illil: Mulla kävi kyllä hyvin niiden hyllyjen kanssa. Ne kun pitää olla just pyökin väriset ja ikeasta niitä ei enää saa, ja sotkasta en niitä kalliita raaski ostaa. Joku nainen myi netissä 2kpl niitä ikean versioita 10€+postikulut, eli halvaksi tuli [:)] Ei niitä onneks heti tarvii olla irrottamassa jos paljon reikiä jää seinään.. [:D]

Arwen: Jos saa udella niin minkälaisen lipaston ostitte jyskistä? Oliko minkä hintainen? Mä oon kans mietiskelly jotain säilytysratkaisua vauvan vaatteille, kun meillä on täällä niin vähän noita hyllyllisiä kaappeja ettei omatkaan vaatteet mahdu, saati sitten vielä yhden ihmisen vaatteet.. Pitäis varmaan jostain hommata lisälevyjä noihin kaappeihin, tankokaappeja taas on ihan liikaa.

Lumia83: Mites teillä meni se perhevalmennus? Oliko minkälainen kokemus kokonaisuudessaan? [:)]

Nauratti tuo Riidan kissaepisodi [:D] Jotenkin silmissäni näen tuon tilanteen kun kissa painaa häntä suorana rappykäytävään "Ja nyt mulle riitti...!" [:D]


 
Hei mipsu, mä voin tulla teille tekeen kotiaskareet ja siivoon ihan ilmaseks[:D][:D] Energiaa meinaan löytyy taas yllin kyllin, ja mun kun pitäis olla sairaslomalla hissukseen[8|]
Aamulla huomasin täällä vetäväni kalsareilla ja yökkärillä moppi kädessä lattioita puhtaaksi ja matotkin oli jo tuuletusparvekkeella[:D][:D] Joo ja pyykit pyöri koneessa. Tässä kotona ollessa huomaa muuten koko ajan jonkun paikan olevan likainen ja pölyä tuntuu tulevan joka tuutista. No onneksi sitten kun vauva tulee, ei kerkiä huomaan tommosia epäolennaisia asioita ja keskittyy ns. oleellisiin ja tärkeisiin asioihin. Ei siihen pieneen pölyyn kuitenkaan kuole. Joo,  mulla on varmaan joku siivousneuroosi[8|][8|]

Voi illil minkä myrkyn lykkäs, kun tuli tauti[&:]Oksutauti on kyllä kaikista kauhein[:@]Muistat nyt vaan juoda paljon, jos pystyt, ja lepäät paljon. Soitat mulle jos tarvii sit tuoda punasta jaffaa ku ukkos lähtee, ni äkkiäkös mä tosta autolla sinne päräytän[:)]Voimia ja haleja!!!

niina_1
täällä sama juttu, paikat kiiltää vähän liikaakin. Kuinkahan sitä sit tottuu, kun alkaa leluja ym olla joka nurkassa...Mä suunnittelin, että mä alan jo totutteleen epäjärjestykseen ja jätinkin yks päivä petin petaamatta[:D][:D][:D]. Teki muuten tiukkaa, mutta petaamatta oli koko päivän. Kait se vaan on nii, että toiset ihmiset tykkää enemmän siisteydestä kun toiset[8|]Mä ainakin itse viihdyn paremmin kotona, kun on paikat tip top... Äijää nyt ei juurikaan kiinnosta siisteys, mutta on se selvästi jotain juttuja alkanut tekeen, kun huomaa että mulle tulee hyvä mieli[:)]
 
pakko oli tulla tänne iloitseen asiasta kun ei mies ymmärtäny taas mitää...SAADAAN VIHDOIN POJAN SÄNKY KOTIIN TÄLLÄ VIIKOLLA!! ihanaa kun pääsee laittaan sänky nurkkausta kuntoon!
 Pelasti kyl tän sänkypotilaan päivän tää sänky uutinen [:D]
 
Tervetuloa anelse tänne siivoamaan, sitä täällä kyllä riittää[:D] ja noita kaappejakin vois järjestellä ja viedä ylimääräisiä romuja varastoon niin sais lisää tilaa hyötykäyttöön[:)].

Jee nyt se kamu soitti miehelle että saadaan myös pinnasänky heti kun haetaan![:D][:D] Jipiiii!!!
Onnittelut myös Jeculle sänkyuutisista![:D][:)][:D] Kiva kun saadaan jotain piristystä tähän viikkoon.
 
Nauran tääl melkein pissat housussa löytämälleni tekstille!!![:D] siis tässä piristystä muidenkin huhtimammojen iltaan jos ukko kultamme käyvät hermoillemme.Sen verran pitkä luritus että löytyy täältä http://onniotus.blogspot.com/
 
kirjottelen tänne nyt vähän neuvola kuulumisia.. ensinnäkin neuvolaan mennessä meinasin eksyä tonne metikköön. [:D] piti vähän oikaista mutta tuli vähän pidempi reissu kun olin suunnitellu ja sellaisen reitin vielä löysin joka oli pelkkää ylämäkee. ihan hikisenä ja hengästyneenä sitten neuvolaan, JES! hyvä minä [:D]
Kaikki näyttäs olevan ihan ok, pissanäyte puhdas ja verenpaine 127/80.. sydänäänet pomppi 145-155 välissä ja pikku-ukko tällähetkellä jotenkin poikittain tua vatsassa [:)] sf-mitta oli 27. viikon päästä taas uus neuvola visiitti. mulla nyt ilmeisesti kerran viikossa noita neuvoloita tästä eteenpäin kun on suurempi riski saada raskausmyrkytys kun siskolla oli se myös. vaikkei tällä hetkellä oo mitään syytä epäillä että se tulis [;)]
että tällästä tällä kertaa.. ihan pihalla kaikesta mitä olette kirjotelleet kun ei jaksa lukea [:-]
 
niina_1: Joo, saa udella.. [:D] Sellainen mäntylipasto, muistaakseni Maja-merkkinen. Laatikoita 4+2, eli hyvin mahtuu miun alusvaatteet ja sukat yhteen laatikkoon, miehen samat mokomat yhteen laatikkoon, Hemmolle on varattu kaksi laatikkoa ja sitten pienille hoitotuotteille ja tavaroille ne kaksi pientä laatikkoa. Lipasto maksoi 89,95, saatiin käytettyä mei satasen arvonen lahjakortti siihen ja vielä jäi varaa sen patjan maksamiseen. Meinasin ensin ottaa kaksi lastulevyllistä lipastoa, mutta se olisi ollut vähän kuin heittäisi rahaa hukkaan; parempi ostaa kerralla kunnollinen täyspuinen tuote. [:)]

Miu piti jotain muutakin kommentoida, mutta meinasin jo tässä nukahtaa läppäri sylissä.. [:-] Johan tää alhainen hemoglobiini on ku narkolepsiasta kärsis, onneks ei tarvii autoa käsitellä tällaisissa oloissa! [&:]
 
hyvää huomenta mammat. mä oon jostain syystä kukkunu melkein koko yön..huoh..mut asiaan..missä vaiheessa niiden neuvola käyntien pitäis alkaa tihentyä? mulla oli viikolla 30+6 viimeks ja seuraava ois viikolla 35 vai meneekö se sitte voinnin mukaan se miten usein joutuu siellä juokseen? onko kukaan teistä vielä täytelly vauvakirjoja? meillä tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista niitä kirjoja niin ostin sellasen vihon mihin voi sitte äippälomalla leikata liimata ja tehä ihan oman näkösen siitä [:D] täällä meinaa selkä temppuilla varsinki illalla ku menee sänkyy ja ukko vaihtaa kylkeä nii tuntuu et iskias kohtaa vihloo nii perkuleesti [:@]..sit on tuntunu iha niinku ois kuukautiset alkamassa jotai sen tyyppistä maha kipua en sit tiiä onko se ihan normaalia vai mitä ne on ajattelin kerätä kaikki vaivat ja kolotukset seuraavaan neuvolaan [:D] mulla nääs vaihtu neuvola täti yllättäen taas ja se on joku elämäänsä kyllästynu kohta eläkkeelle jäämässä oleva nainen..tosi töykee ja tekee vaan kaiken tarvittavan ja täts it..sitte laitetaan jo takas kotiin eikä ikinä mitää kerkeä porista tuntuu vähä kurjalle ku ei sitte tiiä onko kaikki hyvin ku kerkeä kysellä mtn..[&o] 
kuinkas hirveästi teillä on noussu paino? mulla on noussu vaan vajaa neljä kiloa nyt yhteensä ja se mun diabeetes hoitaja anto jotai keto liuskoja joihin pitää joka aamu pissata ennen ku laittaa mitään suuhun..siitä näkee et saanko mä riittävästi ravintoa tai jtn..ärsyttää nii hitosti ku ensin sanotaan et tarkkaile syömistä ettei vaan pääse tuleen painoa liikaa raskausajan diabeeteksen takia ja nyt sitte aletaan kitisee et sulla ei nouse riittävästi paino syö enempi..huoh ja ku yrittää sanoa et ku kotona on nii ei paljoa muuta tule tehtyä ku napostella koko ajan jotain ..[:D] sori taas vähä angstia mutta paremmin te mammat ymmärrätte ku miehet [:D]
 
Huomenia.

Heh Arwen me ostettiin ihan sama lipasto jyskistä vauvan vaatteille.[:)] (ja siskoni oli myös ostanut saman heidän vauvaansa varten)

Onnea anelse näin myöhästyneesti.[:D] Kuulosti ihanalta nuo sinun juhlat. Toisaalta olisi ihan mukava kun olisi itsellekin jotain samantapaista. Parhaat ystävät vain ovat suurin osa toisella puolella maata.

Hauskoja nuo teidän lemmikit, kyllä ne vain tuovat paljon iloa elämään. Minä haluaisin koiran ja kissan, mutta täytyy odotella suurempaa ja sopivampaa kotia..

Nyt täytyy valmistautua työpäivään, jotten myöhästy!

Tänään 30 viikkoa täynnä!!![:D]
 
Heipähei ja terveisiä neuvolasta! Kaikki oli hyvin, painonnousukin oli huomattavasti tasoittunut siitä joulunjälkeisestä.. [;)] Pää-alaspäin poju köllötteli, ei vissiin oikein tykännyt kun täti puristeli ja hänen asentoaan kokeili kun syke oli aluksi 170 [:D] Kerroin kipeästä kohdasta tuossa ylävatsassa joka ollut jo pidempään, niin vauvan pyllyhän se siihen painaa. Saatiin myös mukaan omaksi dvd, joka kertoo odotusajasta, synnytyksestä ja vauva-ajasta. Olettekos muut saaneet?

Paljonko teillä muilla on sf-mitta? Mulla oli 29cm, tasaisesti keskikäyrällä mennään. Normaali sf on kuulemma raskausviikot +/- 2, jos siis käyrien mukaan katsotaan.

anelse: Mulle jo mieskin sanoi että mitähän siitäkin tulee kun taloon tulee lapsi ja kaikki ei voi koko ajan olla tiptop, mä kun kuulemma saan hermoromahduksen jo muutamasta leivänmurustakin [:D] Nyt varsinkin kun enemmän aikaa viettää kotona, niin musta on kivaa kun on siistiä, ja saahan siitä itselleen tekemistä kun koko ajan jotain jynssäämässä.. [;)]

Arwen: kiitos vinkistä
! Täytyykin käydä jyskissä kurkkaamassa minkälainen tuo hylly on. Ja totta, onhan ne täyspuiset paljon parempia sijoituksia kuin halvat lastulevylipastot.

sussukka_: Tämäkin lienee paikkakuntakohtaista mutta täällä nuo neuvolakäynnit tihentyy 2 viikon välein rv28 eteenpäin ja luulisin että useimmissa paikoissa viimeistään siitä rv30. Aika oudolta kuulostaa jos sulla 30+1 ollut viimeeks ja vasta rv35 seuraava? [8|] Täällä kun rv36--> on jo viikon välein.
Mä ostin just viime viikolla ihanan vauvakirjan, ja kaiken oon siihen täyttänyt mikä on mahdollista ennenkuin vauva syntyy [:)]


 
Jessic_aa mä melkein jo arvaan mihin metikköön oot eksynyt, kun ne tienoot tunnen kun omat taskuni[:D]Onneks löysit perille[;)]Vieläkö käydään Lietsussa neuvolassa, vai onko lentsuun tullut oma äippäneuvola??Kiva että saat säännöllistä seurantaa, niin voi olla rauhallisin mielin sen raskausmyrkytysasiankin suhteen. Toivottavasti mitään siihen viittaavaa ei ilmenekään.

sussukka_ Meillä kans nyt pitäis tiheentyä noi neuvolakäynnit viikolta 30, mutta kai on vähän yksilöllistä sit kuitenkin, et miten ne niitä aikoja antaa. Nytkin edellisen ja seuraavan välissä on 3vko. Tuo sun väli kuulostaa kyllä oudon pitkältä[8|]Kysäsitkö siellä neukussa asiaa?Meinaan eikös siellä 35-36 viikoilla pitäis olla jo se vimppa lekuri?

Voi vauvakirjoja oon täytellyt iha innoissani jos jonkinlaista. Mulla on vauvalle oma ja sit on odotuksesta omansa. Tänään ajattelinkin kuluttaa aikaani aloittamalla valokuva albumin odotuksen ajalta joka sit jatkuu tietysti kun vauva syntyy.

Painoa on tullut n 13kg.

Voi mua vähän huolettaa, kun kaikkien muiden sf-mitat huitelee jo siellä lähellä kolmeakymppiä ja mun oli 30+0 vaan 25 cm. No ei se terkka kuitenkaan muuta sanonut, kun että simpsakka vauva (tiedä häntä mitä tarkoitti) ja normaalisti on kuitenkin vauva kasvanut ja minusta ainakin isolta tuntuu. Yhyyyyy[:(][:(] No eiköhän kaikki oo hyvin, sitä vaan välillä väkisinkin sortuu vähän vertaileen...

Noh mutta nyt pikku ostoksille ja sitten kotiin tekeen NAM lihapullakastiketta ja muusia[:)][:)]
 
Sain miehen vihdoin maalaamaan ja kasaamaan pinniksen. Hoitis olikin jo kuopuksen jäljiltä mutta olis ollu kiva maalata sekin, kun ei nyt vaan jaksa.

Tässä kuvaa niistä..



 
Embu83 ihanat pilvilinnat teidän tytsyllä. Voi musta on niin sulosta, kun te saatte sen neidin sinne miesten keskelle pitään jöötä sun kanssa[:D][:D]Oon muuten usein ihaillut teidän sisustusta ja värejä noista kuvista, paljon semmosia juttuja jotka miellyttää silmää[:)]
 
Etkös sä anelse ole melko pitkä? Just tänään neuvolassa selitti mulle miten pitkillä ihmisillä sf-mitta usein on pienempi, kun sillä kohdulla on enempi tilaa ja se osittain "hukkuu" lantioon. Eli sinuna en olis turhaan huolissaan [:)] Vaikka kyllä sitä itsekin aina murehtii vaikka mistä vaikkei ole tarvettakaan, kuuluu kai meidän äitien perusluonteeseen [;)]
 
Takaisin
Top