Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on eka neuvola-aika 14.7. eli mun laskelmien mukaan sitten olisi 8+6. Käsittääkseni tässä muutaman vuoden aikana on paperiset/pahviset äitiyskortit ovat jääneet historiaan? Ainakin pyydettiin kirjautumaan johonkin nettisivustolle ja kirjoittamaan sinne tiedot.
Se voi kyllä olla, että riippuu sairaanhoitopiiristä toisaalta mun mielestä olis kiva saada vielä se vanha pahvinen äitiyskortti, kun siinä on oma fiiliksensä, mutta mennään tolla sähköisellä nytRiippuukohan synnäristä/sairaanhoitopiiristä? Ainakin mulla oli esikoisesta vielä pahvinen (syksyllä 2018 saatu). Toki onhan siitäkin kohta kaks vuotta aikaa muistelen että sillon jo olis osalla ollu joku sähköinen systeemi jossain päin Suomea
Mää odotan ekaa lasta ja eka kertaa kirjotan täällä foorumilla.Eka neuvolasta ei jäänyt kovin hyvä fiilis terkasta.Vaikutti kylmäkiskoiselta ja täysin tunteettomalta kun esim kerroin että pelkään keskenmenoa niin vastasi vaan "tilastollisesti 15% raskauksista menee kesken".Oon miettinyt et voisinko vaihtaa terkkaa,vai olinko ite vaan niin jännittynyt et koko tilanne vaikutti oudolta..