Viimeisin neuvolakäyntisi

Mulla ois ke sokerirasitus. En oota innolla yhtää, varhainen keskeyty oksentamiseen ja pökräämiseen 1h kohdalla. Nyt pelko et jos epäonnistuu nii pitää varata uus aika ja tehdä niin kaua et onnistuu. Ja meillä jostai syystä ei saa hörpätä yhen yhtää vettä testin aikana. Vesi varmana auttas siihe oksettavaan oloon. Ohjeistukset tuntuu olevan nii erit eri paikoissa..
 
Oli hyvä neuvolakäynti! Laitettiin labrakokeita ja saadaan sillä monta huolenaihetta tsekattua. Sain myös ylimääräisen käynnin :Heartred. Mulla on mukava neuvolatäti. Huomenna sitten labraan! :happy:
 
Lääkäri-neuvolassa käyty. Kaikki oli oikein hyvin :happy:.

Sydänääniä kuunneltaessa poju päätti heittää ranttaliksi, ja hetken sai lääkäri metsästää hyvää kohtaa:grin.
 
Neuvolassa käyty ja kaikki hyvin. Isyydentunnustus oli samalla. Rauta tehnyt tehtävänsä. Ens kuussa sitten painoarvioon.
 
Mulle neuvola soittelee perjantaina vs seurannasta ja mahdollisesta äippäpolin kontrollista. Vauva kun nyt on perätilassa, niin kyl haluisin käydä siel ultrassa....
 
Paino arviossa käyty. Tällä hetkellä poika on (36+2) 2992g. Eli syntyessään on n. 3,5-4 kg. Toivottavasti ei menis yliaikaseksi. Ja muutenkin kaikki oli vallan mainiosti:Heartbigred. Nyt sitten vaan odotellaan,milloin pieni mies on valmis syntymään. Tiistaina onkin ihan normi neuvola.
 
Kuulostaa hyvälle! Kiva jos voit rauhassa vaan odotella. :happy:

Mulla tämä on yhtä lääkärissä ja polilla ramppaamista. Alkaa käpy palaa jossitteluun.. lähtis nyt vaan syntymään.
 
Normi neuvola oli eilen. Kaikki oli hyvin, ainoa oli et pissassa oli vähän sokeria.. Joten nyt ei saa vetää mitään herkkuja.

Parin viikon päästä uudestaan, jos vielä tarttee. Influenssa rokotteen otin myös.
 
Mulla onkin käynti taas ensi viikolla äippäpolilla. Eli neuvola sit seuraavan kerran vauvan synnyttyä. Ensi viikolla päätetään käynnistysaika. Menee varmaan marraskuun ekalle viikolle joka on 40+ jotain.
 
Takaisin
Top