Viimeisin neuvolakäyntisi

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Onko kukaan jo varannu ekaa neuvolaa? Mä odotan uusia työvuorolistoja jotta voin varauksen tehdä.
 
Meillä on huomenna esikoisen neuvola niin samalla varaan ekan neuvola-ajan :)
 
Miten teillä on nuo ensikäynnit niin myöhään? Mulla on ensikäynti jo ensiviikon maanantaina. Vai onkohan tää näitä diabeetikon "etuja"... Maantaina siis tasan 5+0
 
Miten teillä on nuo ensikäynnit niin myöhään? Mulla on ensikäynti jo ensiviikon maanantaina. Vai onkohan tää näitä diabeetikon "etuja"... Maantaina siis tasan 5+0

Mulla on about viikolla 7-8..niin oli kahen ekankin kanssa
 
Mulla on joulun takia käynti vasta vko 9, puhelimessa sanoi että ensikäynti on viikolla 8-10. Ei mulla sinne neuvolaan niin kiire olekaan, kun oon menossa jo ultraan vko 7. Jos sitä ei ois niin tuntuis kyllä pitkältä ajalta!

Esikoisesta kävi niin, että kun soitin neuvolaan noin raskausviikolla 4+ niin siellä nihkeiltiin että miten soitan sinne niin aikaisin! o_O Oon kyllä aina varannut neuvola-ajat ajoissa, siitä kesken menneestä raskaudestakin, että voi sitten laittaa kalenteriin eikä siihen päälle tule esimerkiksi työpalavereita. Ei sitä tarvitsis ammatti-ihmisten taivastella. :rolleyes:
 
Tänään sain varattua ekan neuvolan, 3.1. olis. Silloin olis viikkoja 8+ jotain :joyful:
 
Mäkin varasin tänään ekan neuvolan ja aika on 2.1. Viikot on sillon 9+ jotain. Ja varattiin samalla jo ultra- aikakin Ja se ois 21.1. Nyt vaan sitten odotetaan. Onneks tässä on joulu välissä, niin eiköhän aikakin mee nopeasti :)
 
Esikoisen neuvola oli tänään, niin samalla varattiin mulle neuvola-aika 2.1. Terkkaa onnitteli ihan halaamalla, kun oltiin jo ehditty hakeutua tutkimuksiin.
 
Mä varasin just torstaina (vähän ennen kun plussasin) pojalle 1.5v neuvola ajan ja se täti puhelimessa mainitsi jostain syystä myös äitiysneuvolan, meillä vaihtaneet siis osotetta lasten ja äitiys neuvolat niin ihmettelin että miks alko selittää myös äityisneuvolasta. Tuli jotenkin kumma fiilis ja tiesin jo siinä vaiheessa että teen kohta testin ja ajattelin että hitto, samallahan sen neuvola ajan olis saanu, mutta en ollut tosiaan testiä vielä tehnyt.. Eli täytyypä maanantaina soitella uudestaan! :) Pojan aika on vasta tammikuussa ja menee liian pitkälle odotella sinne että varais itelle ajan samalla...
 
Mulla ensikäynti neuvolaan 31.12, joka vasta raskausviikolla 10 ja soitin heti kun tein plussatestin... Joulupyhien vuoksi en saanut aikasempaa aikaa. Aloin jo vähän huolestumaan, että kai sitten nt-ultraan saa ajan oikeana ajankohtana.:eek:
 
Meillä on ensimmäinen neuvola just yleensä noita viikkoja ihan normaalistikkin. Mikä mun mielestä on vähän hassua että sä oot niin pitkään "yksin" kaikkien raskauteen liittyvien ajatusten,pelkojen ja kysymysten kanssa.
 
Mulle varattiin aika ensikäynnille joulua edeltävälle viikolle. Vihdoin sama terkkari kenet olen kerran aiemmin tavannut. Tyttöäni odottaessa minulla oli melkein joka kerta eri terkkari. Koin sen uuvuttavaksi ja turhauttavaksi.
 
Meillä oli taas odotusajan sama terkkari, mutta kun poika syntyi niin terkkari vaihtui alussa koko ajan. Oli tosi turhauttavaa, kun meillä oli aika paljon haasteita, niin aina aloittaa alusta. Ymmärrän kyllä hyvin, että odotusaikanakin toi on tosi turhauttavaa. Nyt sain kuitenkin ensikäynnin samalle terkkarille, joka oli esikoisen raskausaikana.
 
Mä ajattelin tällä kertaa varata ajan hieman myöhemmälle. Tammikuun puolenvälin jälkeen vois mennä. Täytyy varmaan soittaa sitten tammikuun alussa neuvolaan..
 
Me saattiin ensimmäinen neuvola-aika jo joulun välipäiville :) näin esikoisen odottajana ei ole oikein mitään tietoa tulevasta, mutta puhelimeen vastannut neuvolatäti oli kyllä ihana ja sai mielen rauhoittumaan :Heartbigred
 
Takaisin
Top