Mun viime neuvolakäynnillä 11.6 rv 30+5 otettiin normit pissanäytteet (negatiiviset), verenpaine (normaali ja alhaisempi kuin aiemmissa raskauksissa) ja painoa oli tullut 1kg (vähemmän kuin viimeksi).Sanoin myös et mua ahdistaa aamupaastoarvot, joita en saa alas ja sit sovittiinkin, että seuraan vielä viikon ja kokeilen erilaisia iltapaloja. Muut arvot mulla pysyy ihan hyvin kurissa. Sydänäänet oli 130-146 ja liikkeet normaalit. Terkkari arvioi että sitä oltaisiin jo raivotarjonnassa, selkä oli vasemmalla puolella. Sf-mitta meni nätisti käyrällä. Sain anti-immunoglobuliinirokotteen, tosin vasta-aineseurannan tuloksia ei vielä ollut tullut, mutta tänään jo näkyivät ja nyt labra haluaa jostain syystä myös mun miehen verinäytteen et josko jotain perinnöllistä tms. Minä olen tietääkseni meillä ainoa rh-, kaksi aikaisempaa lasta on rh+. Hemoglobiini otettiin myös (edellisestä aikaa n. 2kk) ja oli kyl iloinen yllätys, että se oli 127 :)
Sain uudet neuvola-ajan heinäkuun alkuun, lääkäriajan heinäkuun lopulla ja vielä ylimääräisen kokoarvioultra-ajan, kun mietittiin, että mua ehkä kuitenkin huolestuttaa vauvan koko. Onhan mun molemmat aikaisemmat olleet yli 4000g, joten kieltämättä vähän hirvittää synnyttää alateitse, vaikka nuo edelliset kunnialla sainkin alateitse synnytettyä