Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Oliko jotain linkkejä, miltä kaikkea voisikaan ilmaiseksi saada? ☺️


Katselin tässä Papun muumi bodyja ja ai, että haluaisin sellaiset meidän pienelle. Mutta en ole valmis maksamaan yhdestä bodysta 50€. Tuo on aika posketon hinta yhdestä vauvan vaatteesta (jota käytetään muutamia kertoja)
https://kaksplus.fi/blogit/ihan-mamina/2019/04/24/ilmaisnaytteet-vauvalle/

Tuolla on linkit just tuohon babyboxiin, liberolaukkuun ja muumivaippoihin. Tuota vau:n kirja juttua en vielä ite löytänyt onko enää ajankohtainen
 
Mä en oo vielä tehnyt mitään hankintoja 😵‍💫 paljon saadaan pojalle käytettynä, mm. Rattaat ja leluja, ja vaatteitakin saan kaverilta sitte käytettynä ku hänel laskettu aika tässä kuussa 😄 ehkä sitte rakenneultran jälkeen uskaltaa jo lähtee kattelee vähä enempi sillä silmällä 😎

En minäkään, vasta rakenneultran jälkeen aletaan tekemään hankintoja. Nyt on kodin raivaus menossa 😅 Ahkerasti laittanut myyntiin kaikkea turhaa, jos niillä rahoilla sais jotain maksettua sitten vauvan tavaroista 🙈
 
En minäkään, vasta rakenneultran jälkeen aletaan tekemään hankintoja. Nyt on kodin raivaus menossa 😅 Ahkerasti laittanut myyntiin kaikkea turhaa, jos niillä rahoilla sais jotain maksettua sitten vauvan tavaroista 🙈
Tuo oliki hyvä, pitää varmaa alkaa kans käymää läpi ja myymää 😃
 
Tuo oliki hyvä, pitää varmaa alkaa kans käymää läpi ja myymää 😃

Kannattaa ottaa siihen aikaa, meillä käydään nyt kaikki läpi ja myydään turhat pois. Puolisolla on taipumusta hamsteriuteen, mutta nyt on valmis luopumaan tavaroista 😂😅
 
Jesper Juniorissa on niin ihana vauva k/s pandahaalari.
Ostasin sen heti kun olisin varma vauvan sukupuolesta 😁
 
Erittäin vähän oomme tähän asti ostaneet kun kahden viikon päähän tulee muutto Tanskasta kotiin Suomeen, ja mulla on kuitenkin jenkkisukulaiset järjestämässä etäbabyshowerin, johon kuuluu lahjoja niin parempi odottaa ja nähdä mitä saamme heiltä. MUTTA kun näin kaupassa pienen villapaidan jossa nauriskuvio, sen oli ihan pakko hankkia. Tykkään niin sekä nauriksesta että hauskoista kuvioista vaatteissa (ja, jos joku saattaa tietää tästä, Animal Crossing pelisarjasta), että en vain voinut jättää ostamatta.
 
Mä kävin tuossa pari päivää sitten kirpparilla, sieltä löyty kaksi isoa pussukkaa tuliteriä pienokaisen vaatteita🤭 en malttanut olla ostamatta.
 
Mulla on nyt hommattuna iso kasa pieniä vaatteita, baby björnin sitteri, tutteja, kotiutumisvaatteet, unipussi, ensisänky(kehto) ymsyms, eli taitaa suurinpiirtein kaikki hankinnat olla. Esikoiselta kanssa paljon tavaraa kuten sähkökäyttöinen rintapumppu, harsoja... Uusin hankinta oli juuri nuo koon 50 kotiutumisvaatteet, toivottavasti ne ei oo liian isot 🤣
 
Takaisin
Top