Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Ostin unirätin ja bodyn kirpputorilta, en malttanut olla ostamatta. Toisaalta tulevat joka tapauksessa joskus käyttöön, vaikka nyt ei kaikki hyvin menisikään😊
 
Voi, en ole vielä uskaltanut ostaa mitään. Ainakin varhaisultrassa haluan käydä varmistamassa että kaikki lähtenyt käyntiin normaalisti.
 
Keinuhevosen, Maaret Kallion Välillä olet varpuseni -kirjan ja yhden helistimen olen vasta ostanut vauvaa varten 😁 Koittanut yritysaikana vähän jarrutella, ettei lähde ihan laukalle mut nyt tekis mieli kyllä joku vaate ostaa valmiiksi.
Ärsyttää kun nyt olis paljon Black friday-tarjouksia Stokken syöttiksistä ja turvaistuimista sun muista mut en tiä kuinka paljon kamaa viittii näin aikasin hommata 😅
 
Meillä on ostettuna yksi pehmolelu yrityksen aika alusta, n. puolitoista vuotta sitten. Taitaa pysyä viimeisimpänä hankintana aika pitkään vielä eteenpäinkin.
 
Jos rakenne uä selviää niin sit menen ja hankin jotain ihanaa vauvalle :)
 
Ootan innolla et pääsee hankkimaan asioita pikkuselle, mut vielä ei oo tuntunu oikeelta mitään ostaa. Kirppiksiä aattelin iteki kiertää sit jossain kohtaa. En kyl ees yhtää tiiä mitä pitäs kattoa esim. vaatteita ostaessa, et minkälaiset on hyviä ja mitä heinäkuinen tarvii 🤔 Ku ei oo lapsia lähipiirissäkään ni on nii vierasta kaikki. Ehkä täältä saa hyviä vinkkejä kans ☺️
Bodyt ja jumpsuitit ovat ihan “must have”, minulla kaksi isompa lasta syntynyt kesäkuussa ja heinäkuussa, bodeja käytettiin enitteen.
 
Muutamia vaatteita ostanut valmiiksi, aika neutraaleilla saa mennä kun ei vielä tiedä kumpi tulee 🫣
 
Mä hairahduin ostamaan sellaiset pienet söpöt sukat🤣 päätettiin et vaatteita hankitaan vasta kun sukupuoli tiedos. Ja iha pienet tulee olee kyl neutraalei et menee sit seuraavallekin 🥰🤭
 
Olen ostanut vasta kolme bodya ja yhdet housut koossa 56. Olen jotenkin niin taikauskoinen, etten uskalla muuta hankkia ennen rakenneultraa. Toki paljon vauvatavaraa löytyy vauvan isovanhemmilla. Muun muassa odottamassa kolme pinnasänkyä 🌚
 
Olemme ostaneer vain raskaustyyny ja raskaushousuja. Muuten kaikki vauvaa koskevat hankinnat on tekemättä. Vasta myöhemmin aletaan niitä katsomaan. Kun saadaan varmuus, että kaikki menee niinkuin pitääkin
 
Myös täällä vasta äitiyshousut hankittuna. Tavallaan pelottaa innostua täysillä ja hankkia jo tavaroita tässä vaiheessa, jos sitten kuitenkin tapahtuisi jotain. Niin paljon kuitenkin esim. vaunuihin tullut tutustuttua että viime yönä näin unta niiden vertailusta ja hankkimisesta 😂
 
En oo vielä hankkinut mitään paitsi babyboxin ja liberolaukun hakenu. Ajattelin alkaa ostelee juttuja sit ku rakenneultra ohi ja sukupuoli tiedossa. Mulla ru 22+0, niin sinne on vielä yli kuukausi aikaa. 🙂
 
En oo vielä hankkinut mitään paitsi babyboxin ja liberolaukun hakenu. Ajattelin alkaa ostelee juttuja sit ku rakenneultra ohi ja sukupuoli tiedossa. Mulla ru 22+0, niin sinne on vielä yli kuukausi aikaa. 🙂
Mikä on babybox?😊 Liberolaukustakin olin ymmärtänyt että sen saa vasta myöhemmässä vaiheessa tilattua, mutta nähtyäni viestisi tutkin asiaa tarkemmin ja sainkin sen tilattua, joten nyt on hankintaprosessi käynnistetty 😄 muutenkin asiat ovat edenneet tänään, kun ollaan muutamasta hankinnasta saatu päätös tehtyä, vaikka itse hankkiminen onkin tekemättä
 
Oliko jotain linkkejä, miltä kaikkea voisikaan ilmaiseksi saada? ☺️


Katselin tässä Papun muumi bodyja ja ai, että haluaisin sellaiset meidän pienelle. Mutta en ole valmis maksamaan yhdestä bodysta 50€. Tuo on aika posketon hinta yhdestä vauvan vaatteesta (jota käytetään muutamia kertoja)
 
Tulipa tälläinen asia mieleen, millaisia vaatteita tulisi hankkia kesävauvalle? Itse pohdin, että onko body liian kuuma? Kuitenkin tulisi suojata auringolta kokonaan 🤔
 
Oliko jotain linkkejä, miltä kaikkea voisikaan ilmaiseksi saada? ☺️


Katselin tässä Papun muumi bodyja ja ai, että haluaisin sellaiset meidän pienelle. Mutta en ole valmis maksamaan yhdestä bodysta 50€. Tuo on aika posketon hinta yhdestä vauvan vaatteesta (jota käytetään muutamia kertoja)
Täällä kans yksi linkeistä kiinnostunut 🙋‍♀️
Huh, mikä hinta 😥 Oletko katsonut jos sellaisen sattuisi löytämään hyväkuntoisena käytettynä? Voisi saada hieman kohtuullisempaan hintaan. Parilla kirpparilla on tullut käytyä katselemassa ja niissä on myös tuon merkin bodyja näkynyt.
 
Täällä kans yksi linkeistä kiinnostunut 🙋‍♀️
Huh, mikä hinta 😥 Oletko katsonut jos sellaisen sattuisi löytämään hyväkuntoisena käytettynä? Voisi saada hieman kohtuullisempaan hintaan. Parilla kirpparilla on tullut käytyä katselemassa ja niissä on myös tuon merkin bodyja näkynyt.

Oon vähän toria kattellut, rakenneultran jälkeen uskallan vasta lähteä kiertelemään kirppareita 🙈 Toivottavasti tulisi jossain välissä vastaan ☺️
 
Mä en oo vielä tehnyt mitään hankintoja 😵‍💫 paljon saadaan pojalle käytettynä, mm. Rattaat ja leluja, ja vaatteitakin saan kaverilta sitte käytettynä ku hänel laskettu aika tässä kuussa 😄 ehkä sitte rakenneultran jälkeen uskaltaa jo lähtee kattelee vähä enempi sillä silmällä 😎
 
Takaisin
Top