Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. 🥰

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista. Mitä sinä aiot hankkia vauvalle?
 
En ole vielä hankkinut mitään, vaikka tekisi ihan hirveästi mieli lähteä kaupoille osteleen. Odotan ainakin varhaisultraan :)
 
En ole vielä hankkinut mitään, vaikka tekisi ihan hirveästi mieli lähteä kaupoille osteleen. Odotan ainakin varhaisultraan :)
Joo olisi kyllä niin ihanaa päästä hypistelemään niitä kaikkia söpöjä pieniä vaatteita😍 pitää vielä hetki kuitenkin odoitella…
 
No raskautta yrittäessä kävin kerran kirpputorilla ja ostin kaksi bodya, kun ne oli euron kipale. Ja ei nyt vauvalle varsinaisedti vaan itselle ja miehelle niin tori.fi:stä doppleri kotiin. 🥰
 
No raskautta yrittäessä kävin kerran kirpputorilla ja ostin kaksi bodya, kun ne oli euron kipale. Ja ei nyt vauvalle varsinaisedti vaan itselle ja miehelle niin tori.fi:stä doppleri kotiin. 🥰
Joo itse ajattelin myös käydä kirppareilla sitten katselemassa. Sieltä löytyy niin paljon noille pienille hyväkuntoista tavaraa.😊
 
No raskautta yrittäessä kävin kerran kirpputorilla ja ostin kaksi bodya, kun ne oli euron kipale. Ja ei nyt vauvalle varsinaisedti vaan itselle ja miehelle niin tori.fi:stä doppleri kotiin. 🥰
Mie en tiedä uskaltaisko tuota doppleria käyttää jos ei itse osais löytääkkään niitä sydänääniä 🙈
 
Ostin hoitolaukun ja itkuhälyttimen jo 3,5 vuotta sitten kun olin optimistinen että lapsi saa heti alkunsa. Sinä päivänä kun on käyty NT ultrassa mennään ostamaan miehen kanssa joku ensimäinen juttu yhdessä ❤
Tää kuulostaa ihanalle että menette yhdessä, voisi itsekin harkita 😊 En tiedä maltankoira nt ultraan odottaa haha
 
Mie en tiedä uskaltaisko tuota doppleria käyttää jos ei itse osais löytääkkään niitä sydänääniä 🙈
Eihän se auta kuin opetella ja käyttää runsaasti geeliä, niin toivon mukaan sillä alkais osaamaankin ja ne äänet löytyy. Ja toki jos ei löydy vaikka kuinka yrittää, niin vika voi olla myös laitteessa (ja sit voi tietty myös jotain muuta epäillessä soittaa neuvolaan).
 
Pitäisi itsekkin ostaa doppleriin geeliä, milläs viikolla sitä kannattikaan ekaa kertaa lähteä kokeilemaan 🤣?

Pienelle on hommattuna yksi 56kokoa oleva nallepuh potkupuku minkä hommasin jo tammikuussa, joka päätyi km. Mutta söpö se on kuin mikä ja varmasti oikein hyvä myös tulevalle :3
 
Pitäisi itsekkin ostaa doppleriin geeliä, milläs viikolla sitä kannattikaan ekaa kertaa lähteä kokeilemaan 🤣?

Pienelle on hommattuna yksi 56kokoa oleva nallepuh potkupuku minkä hommasin jo tammikuussa, joka päätyi km. Mutta söpö se on kuin mikä ja varmasti oikein hyvä myös tulevalle :3
Tossa Angelsound Dopplerissa ainakin luki ohjeissa, että 12. viikosta eteenpäin voi löytyä ääniä. Eli joulun tienoilla mulla, olis kiva joulupäivänä kuunnella kotona ja lähettää sit vanhemmille äänitiedostoa, kun niille pääsee kertomaan😁
 
Tossa Angelsound Dopplerissa ainakin luki ohjeissa, että 12. viikosta eteenpäin voi löytyä ääniä. Eli joulun tienoilla mulla, olis kiva joulupäivänä kuunnella kotona ja lähettää sit vanhemmille äänitiedostoa, kun niille pääsee kertomaan😁
Oi! Oispa kiva jouluna jo päästä kuulemaan sydämen ääniä ❤️ kiitos tiedosta 😁
 
Vielä en oo mitään hankkinut, mutta jos viivat vahvistuu loppuviikkoa kohden normaalisti, niin aattelin jonkun vaatteen käydä ostamassa 😍
 
Ootan innolla et pääsee hankkimaan asioita pikkuselle, mut vielä ei oo tuntunu oikeelta mitään ostaa. Kirppiksiä aattelin iteki kiertää sit jossain kohtaa. En kyl ees yhtää tiiä mitä pitäs kattoa esim. vaatteita ostaessa, et minkälaiset on hyviä ja mitä heinäkuinen tarvii 🤔 Ku ei oo lapsia lähipiirissäkään ni on nii vierasta kaikki. Ehkä täältä saa hyviä vinkkejä kans ☺️
 
Meillä on esikoisen jäljiltä kaikki olennainen tallella, mutta NT-ultran jälkeen varmasti käyn ostamassa jotain suloista, omaa vaatetta tulokkaalle. Esikoisen kohdalla en oikein uskaltanut ostaa mitään vasta kuin aika loppuvaiheessa - toivon, että tällä kertaa uskaltaisin nauttia raskaudesta jo vähän aikaisemmin!
 
Takaisin
Top