Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Minäkään en varmaan vielä pitkään aikaan uskalla ostaa mitään. Olen vain ihaillut tämän vuoden äitiyspakkausta ja vähän selaillut vauvanvaatteita netissä. Ehkä jonkun yhden vaatteen uskaltaisi ostaa, jos nt-ultrassa kaikki hyvin. Tai viimeistään rakenneultran jälkeen. Mutta katsotaan sitä sitten! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Mua houkuttaisi mennä myös kirppareille hypistelemään. Hankintalista on olemassa mutta mitään emme ole ostaneet. Vauvalle on unilelu joka on hankittu jo 3 vuotta sitten ennen kuin aloimme ”kunnolla yrittämään”
 
Ostan ehkä jotain pientä vauvalle jos nt-ultrassa kaikki hyvin. Jonkun pienen vaatteen/lelun.

Esikoiselle ostin Ainu-ensipupun nt-ultran jälkeen, olisi kiva ostaa seuraavallekkin sama, mutta eri värisenä :smiling face with heart-eyes:
 
Me ei olla vielä ostettu mitään, vaikka eka ajateltiin, että eka ultran jälkeen käytäisiin ostamassa jotain yhdessä. Mun äiti on ostanut parit vaatteet kirppikseltä. Oon katsellut netistä vaunuja, mutta ihmetellyt myös sitä, että miksi nykyajan vaunuissa kaikissa on niin pienet eturenkaat. Me tykätään ulkoilla ja lenkkeillä paljon säällä kuin säällä, joten tarvitaan todellakin kunnon vaunut/rattaat. Sopivia ei siis oo vielä löytynyt, joten vinkatkaa, jos te löydätte! Mulla tosiaan ei ole aiempien lasten vauvavuosilta enää mitään jäljellä, joten kaikki täytyy ostaa. Onneks tietää jo hyvin, mikä on tarpeellista ja mikä turhaa. Esikoisen aikana tuli ostettua vaikka mitä, mikä jäi sitten loppujen lopuksi käyttämättä. Nyt ostetaan vaan oikeesti sitä, mikä tulee käyttöön.
 
Vihdoin rakenneultran jälkeen uskalsin kirpparilta ostaa muutaman vaatteen vauvalle ❤️ Torista olen katsellut vaunuja ja pinnasänkyjä mutta ehkä ennemminkin tutustumismielessä mitä on tarjolla. Kolmas tulossa, joten pitäisi selvittää miten saadaan kolme lasta mahtumaan takapenkille.
 
Pinnasänky hankittu, tällä viikolla käytiin muutama Lastentarvikeliike kiertämässä ja tutustumassa millaisia kantokoppia on tarjolla. Vähän tuli samalla vaunuja kokeiltua, mutta mitään ei vielä mukaan tarttunut.
 
Viime viikolla hommattiin tuo vaihtopöytä. Se ja pinnasänky, sekä syöttötuoli (joo aivan liiak aikaisen) sekö patikka reppu kaikki käytettynä netin kautta :) Lisäksi ollaan saatu kestovaippoja ja ensi vaatteita kaverilta jonka oma on nyt jo isompi.
 
Takaisin
Top