Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla samoja suunnitelmia. Mietin et koska äitiyspakkaus ei miellyttänyt niin teen sillä rahalla ite vaatettaOstin kivaa kangasta. Ompelen siitä sitten pari vaatetta jossain kohtaa.
Mä odottelen et pääsen hypistelemään sitä pakkausta ja vaatteita. Nään vähän miten niitä vaatteita on suunniteltu, että menisivät pidempään niin osaan sit ottaa malliaMulla samoja suunnitelmia. Mietin et koska äitiyspakkaus ei miellyttänyt niin teen sillä rahalla ite vaatetta
Mulla on vuosien takaa säästössä isojen lasten lemppari vauvanvaatteet, ne suosikit, mitä en silloin raaskinut myydä. Niitä on monta muovilaatikkoa sitten jos/kun päästään niin pitkälle, että sukupuolesta voisi saada viitteitä, niin käyn nuo laatikot läpi ja katon mitä oikeasti säästän muistoksi ja mitä käyttöön vai pitääkö koko varasto uusia
Mä en ole uskaltanut tilata itselleni mitään mammahousuja. Kaikki omat kiristää ja kotona (teen etätöitä) hengaan collegehousuissa. Yhdet mammafarkut löytyy mut nekin mallia "10v sitten oli muotia"
Kumpa pääsisi nyt siihen nipt-testiin ja nt-ultraan asti, niin ehkä sitten uskaltaa
Kumpa pääsisi nyt siihen nipt-testiin ja nt-ultraan asti, niin ehkä sitten uskaltaa
Mä kysyin samalla kun soitin neuvolaan ja sanoivat, että kun täyttää 40v ennen nt-ultraa niin saa ton nipt-testin. Mulla tää kriteeri täyttyy. Muuten olisin mennyt varmaan omakustanteisesti yksityiselle sen tekemään (maksaisi joitakin satasia).Tuota nipt-testiä ei tainnut kuopuksenkaan aikaan vielä olla. Veriseula ja nt-ultra vain (ja lapsivesinäyte jos niissä ilmenisi jotain). Skippasin aina veriseulan aiemmissa ja suostuin vain ultraan, mutta nyt kun on ikää enemmän, niin haluan kaikki mahdolliset.
Tuon nipt-tutkimuksen politiikka ilmeisesti vaihtelee paikkakunnittain? Jossain tehdään kaikille 40 vuotta täyttäneille odottajille ja jossain vain jos veriseula + nt hälyttää? Mielenkiinnolla odotan miten täällä.
Näin kirpparilla mammafarkut 1,5 euroa ja olin vähällä ostaa kunnes tajusin etten oo käyttänyt farkkuja liki viiteen vuoteen että ehkä en siis kaipaa sellasia raskausaikanakaan.