Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Ostin joulualesta jo newbie kettujumpsuitin:cool:, tänään näytin miehelle kaapin kätköistä, mitä olen hillonnut nämä kuukaudet:grin

Mies osti tänään muumibodyn kokoa 56. Voi juku,kuinka pieniä ne ekat vaattet onkaan...:shy::angelic: 3,5v kuopus katsoi ostosta ihmeissään (ostimme kyllä muutakin), mutta ei ainakaan vielä ole kysynyt mitään. Suorasukaisempaa lasta saa siis hakea eli mikä tahansa kysymys tai lause ei olisi yllättänyt...:p:hilarious:

Vaunuja ja turvakaukaloita olen myös alkanut tutkimaan jo...:happy8


Onko muita varhaisen vaiheen shoppailijoita?
 
Ipanaisten verkkokirpparilla oli Ruskovillan koon 56 villahaalari. En malttanut ostaa sitä, kun raskaus ei ollut vielä varmaa. Nyt harmittaa. :joyful:
 
Ipanaisten verkkokirpparilla oli Ruskovillan koon 56 villahaalari. En malttanut ostaa sitä, kun raskaus ei ollut vielä varmaa. Nyt harmittaa. :joyful:

Ainoa, millä voit lohduttautua vähän on, et ehkä 62 tai olis voinut olla parempi, menisi sitten hetken, kun yleensä ne kovimmat pakkaset alkaa vasta tammikuun lopulla.

Ruskovillan tuotteet on kyllä ihania:Heartpink uutta metsästystä kehiin vaan, eiköhän tässä niitä ehdi vastaan tulemaan...:)
 
Mä en oo vielä niinkään vauvalle mitään miettinyt. Enemmänkin kasvavaa masua varten miettinyt itselleni vaatetta mihin jatkossa mahtuisi ja saisin ehkä hieman töissä jemmattua.

Luulen et uskallan vauvalle ostaa vasta kun suurimmat riskiviikot on jo ohi :angelic: vaikka tekis jo mieli! :p
 
Mä en oo vielä niinkään vauvalle mitään miettinyt. Enemmänkin kasvavaa masua varten miettinyt itselleni vaatetta mihin jatkossa mahtuisi ja saisin ehkä hieman töissä jemmattua.

Kannattaa tutkia nettikirppareita! :) Mä oon ostanut melkein kaikki mun mammavaatteet käytettyinä. Sain hyvin kätkettyä raskauden töissä, kun oli kuminauhavyötäröiset housut, joku peruspaita ja pussittava neuletakki päällä. Siinä vaiheessa kun kuvittelin jo kaikkien näkevän raskauden kilometrin päähän niin se tuli yllätyksenä joillekin asiakkaille. :joyful:
 
Täytyypä kurkkailla nettikirppiksiltä! Enpä jotenkin ajatellut ollenkaan, kiitti vinkistä :happy:

Asiakkaita kans haluisin piilotella masua. Käytän aina niin suht vartalonmyötäisiä vaatteita et varmasti jo arvaavat kun rupean pukeutumaan jätesäkkeihin :grin:dummy:
 
Me just myytiin ihan kaikki mitä oli edellisistä jäänyt ja sillä mentaliteetilla ettei meille enää tuu vauvaa :smiley-ashamed004. Nyt toisaalta ihanaa kun saa kaikkea kaunista myöhemmin hankkia ”uutena”.
 
Me kans myytiin mm. kaukalo pois viime kesänä ja 50-74cm vaatteita ei oo enää.
Tuo kaukalo harmittaa kun on nyt poistuva malli ja se oli niin kätevä. Uudessa mallissa ei oo samoja toimintoja kuin tässä mikä meillä oli. Olin vaan niin varma ettei enempää tule.:rolleyes:
 
Mä oon kans nyt myynyt kaikki nyt 6kk pojalta pieneksi jääneet kun hänen piti olla viimeinen. :hilarious: en meinaa kyllä ostaa mitään ennen kuin rakenneultria jälkeen jos sinne asti päästään. :)
 
Just päinvastoin olen kans tehnyt, tyhjännyt kaikki kaapit kuopuksen jäljiltä kaverin vauvalle :D
Onneksi on aikaa ostaa uusia sitten rakenneultran jälkeen. Vaunut sentään vielä löytyy, kun kuopus vielä rattaita välillä tarttee :)
 
Mä en tiiä mitä teen ton vaunuasian kanssa kyllä sitten, multa löytyy pikkuviikkarit ja tuplaviikkarit, mutta keskimmäinen on erityislapsi eikä osaa vielä kävellä, ja kuopuskin olis vauvan syntyessä vasta 1v niin tarttenko triplavaunut :hilarious::hilarious:
 
Mekin ollaan myyty paljon pikkuvauvan juttuja mm kaukalo, mutta vaatteita on paljon tallessa. Vaunut on rattaita esikoisella käytössä, ehkä seisomalaudan voisi hommata sitten hänelle niin ei tarvisi tuplarattaita.
 
Mä en tiiä mitä teen ton vaunuasian kanssa kyllä sitten, multa löytyy pikkuviikkarit ja tuplaviikkarit, mutta keskimmäinen on erityislapsi eikä osaa vielä kävellä, ja kuopuskin olis vauvan syntyessä vasta 1v niin tarttenko triplavaunut :hilarious::hilarious:

Meillä myös viikkarit, niihinhän saisi vielä vaunukopan ja ratasistuimen lisäksi seisomalaudan, jos keskimmäinen jaksaisi/pystyisi sitten sellaisella jakkaralla istua?
Toki jossain tammi-helmikuun lumessa voi olla vähän kuolleena syntynyt idea tämä kombo, en oikein oo vielä käsittänyt ettei tämä tulokas olisikaan elokuinen kuten edelliset :hilarious:
 
Meillä myös viikkarit, niihinhän saisi vielä vaunukopan ja ratasistuimen lisäksi seisomalaudan, jos keskimmäinen jaksaisi/pystyisi sitten sellaisella jakkaralla istua?
Toki jossain tammi-helmikuun lumessa voi olla vähän kuolleena syntynyt idea tämä kombo, en oikein oo vielä käsittänyt ettei tämä tulokas olisikaan elokuinen kuten edelliset :hilarious:

Joo oon miettinyt sellaista "sesomalautaa" missä on siis penkki vöillä, mutta just et miten se kulkee sit tuolla maastossa ja lumessa. Ja sopiiko sd ees tohon viikkarin runkoon. Jos ollaan koko perheenä niin sit onnistuu tietenkin että toinen aikuinen työntää tuplia ja toinen yksikköä. :)
 
Mulla mies yllätti ja oli tilannut autonosien ohella autoon Isofix-kiinnitysraudan ja Volvon tutin. :hilarious:
Itehän en oo vielä hankkinut yhtään mitään niin oli kyllä todellinen yllätys. Onneksi kuitenkin kiva sellainen. :wink
 
Mä tilasin dopplerin torista.
Annoin mun oman siskolle ja en nyt viitti pyytää takas. Ei ollu kyl kallis ja vaikutti paremmalta kuin mun entinen.
 
Meillä täytyy ettiä jostain halvalla tuplat, esikko tammikuussa 1,5-v. eikä varmasti ainakaan lenkkejä jaksa kävellä. On myös ainaki vielä kova nukkuu päikkäreitä(, toki tää varmasti ehtii muutua monet kerrat), niin pakko varata hällekki makuupaikka! Meil on nyt emmaljungan duo edget sport rungolla.. saiskohan niitä johki toiseen runkoon? Mun käsitys on, et ei saa ku supervikingeihin, jos johonki ja haluun vierekkäin ennemmin ku päälekkäin..
 
Muokattu viimeksi:
Ainoa, millä voit lohduttautua vähän on, et ehkä 62 tai olis voinut olla parempi, menisi sitten hetken, kun yleensä ne kovimmat pakkaset alkaa vasta tammikuun lopulla.

Ruskovillan tuotteet on kyllä ihania:Heartpink uutta metsästystä kehiin vaan, eiköhän tässä niitä ehdi vastaan tulemaan...:)
Meillä esikoinen käytti 50-56 kokoa 2,5-3kk niin hyvinki voi olla et toi pieni riittää talven, mut keväämmälläki tarvii sit kuiten aika pitkään noita ainaki täällä Oulussa. :)
 
Ja mä siis olin just päättäny, et jos menkat alkaa niin alan karsiin vauvajuttuja vähemmälle.. nyt ei tarvii sit karsii ja toisaalta helpottunu, ku ei hirveesti tarvii hommaa uusii.. jotain ulkovaatteita varmasti kyl tarvii toppapussin lisäks muutakin, niin voi olla et pienempää pukua yms tarvii hommaa jo talvelle.. :)
 
Takaisin
Top