Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Kaveri muutes mainosti, että viikonloppuna Lidliin on tulossa jotain tosi hyviä raskausfarkkuja myyntiin. Kehui, että ovat paljon paremmat kuin monet kalliimmat. Ajattelin käydä hakemassa varastoon. :p

Katoin mainoksesta, että tulee myös imetysliivejä (kummallisia kokoja niinkuin lidlissä liivit aina...) ja raskausmekkoja. Ajattelin itsekin piipahtaa katsomassa. Niissä farkuissa tosin näytti olevan nappi siinä alhaalla, itse en yleensä pidä niitä malleja mukavina :sour:
 
Katoin mainoksesta, että tulee myös imetysliivejä (kummallisia kokoja niinkuin lidlissä liivit aina...) ja raskausmekkoja. Ajattelin itsekin piipahtaa katsomassa. Niissä farkuissa tosin näytti olevan nappi siinä alhaalla, itse en yleensä pidä niitä malleja mukavina :sour:
Ai sinne tulee muutakin, kivaa! Joskus olen ostanut Lidlistä jonkun vaatekappaleen ja todennut laadun todella hyväksi. Täytyy ehken kokeilla myös äitiysvaatteiden kestävyyttä; ei niin haittaa, vaikkei laatu kestäisikään isältä pojalle - tai ehken äidiltä tyttärelle. :laughing002 Mulla kasvoi viimeksi rinnat niin paljon, ettei taatusti Lidin rintapressuissa koot riitä. :help
 
Onko nuo lidlin äityisvaatteet siis tulossa nyt viikonloppuna, la vai su?? Innostuneena heti katsoin lidlin netistä mutten löytänyt mitään..eikä ole jostain syystä taas postimies jakanut sitä mainoslehtistä meille :shifty: Ostin 2016 lidlistä jotkut imetysliivit, mitkä oli ihan huiput, vauvan vaatteetkin sieltä ollut meillä tosi hyvä laatuisia :happy:
 
Onko nuo lidlin äityisvaatteet siis tulossa nyt viikonloppuna, la vai su?? Innostuneena heti katsoin lidlin netistä mutten löytänyt mitään..eikä ole jostain syystä taas postimies jakanut sitä mainoslehtistä meille :shifty: Ostin 2016 lidlistä jotkut imetysliivit, mitkä oli ihan huiput, vauvan vaatteetkin sieltä ollut meillä tosi hyvä laatuisia :happy:
Lauantaina tulee. :)
 
Mä ajattelin myös rynniä heti ostoksille, ku ovet avataan :grin ehtii sopivasti just ennen ku pitää hypätä junaan :)
 
Mun mielestä noi Lidlin mammafarkut on hyvät, mutta itse piti ostaa kokoa isommat kuin normaalisti. Esim H&M äitiysfarkut 38 ja Lidlin 40.
 
Mun mielestä noi Lidlin mammafarkut on hyvät, mutta itse piti ostaa kokoa isommat kuin normaalisti. Esim H&M äitiysfarkut 38 ja Lidlin 40.
Tätä mäkin pohdin pitkään. Samaan kokoon päädyin lopulta itsekin. Aattelin, että jos ei heti mee, ainakin sitten loppuraskaudesta.
 
hirveästi tekis mieli ostella jo kaikkea vauvalle, mutta yritän malttaa nyt ainakin kriittisimpien viikkojen yli :)
 
Mitään en ole vielä hankkinut, enkä varmaankaan hanki ennen kuin ultrassa on käyty
 
Täällä ei myöskään vielä hankintoja tehtynä, mutta tulevan lastenhuoneen sisustusta on jo mietitty ja katseltu vähän huonekaluja valmiiksi. Lisäksi aina kauppareissulla täytyy vähän hypistellä vauvan vaatteita, vaikka olenkin ne kiltisti vielä kauppaan jättänyt.

Vauvakirja on jo valittu (muttei vielä tilattu), lisäksi on tutkittu jo valmiiksi vaunuja, syöttötuolia jne. Kovasti haaveillaan jo, mutta varsinkin isommista hankinnoista pidättäydytään vielä toistaiseksi. Mutta hyvähän se on jo valmiiksi vähän budjetoida tulevia menoeriä. Rehellisyyden nimissä vauvasta on tullut haaveiltua jo niin monta vuotta, että on monia asioita jo tullut mietittyä valmiiksi ennenkuin oli edes aavistusta tulevasta pienokaisesta. Mutta minkäs sitä itselleen voi, kun tykkää suunnitella ja varautua kaikkeen vähän liikaakin etukäteen.:)

Äitiyshousut on kyllä pakko mennä pian ostamaan, kun alkaa tavallisissa housuissa olla vähän tukalat oltavat. Harmi, että oli tuo Lidlin kamppis mennyt multa ihan ohi ja tuskin siellä enää näin parin viikon jälkeen on mitään jäljellä.
 
Äitiyshousut on kyllä pakko mennä pian ostamaan, kun alkaa tavallisissa housuissa olla vähän tukalat oltavat. Harmi, että oli tuo Lidlin kamppis mennyt multa ihan ohi ja tuskin siellä enää näin parin viikon jälkeen on mitään jäljellä.
Sulla kävi tuuri! Lidlin mainoskuvastossa oli juuri, että 2.10. saakka uusi erä äitiysfarkkuja ja pieniä vaatteita vauvoille. Että pus kiii vaa! :dance011
 
Lidlissä näkyi olevan paljon lastentarvikkeita ja niitä äitiysfarkkuja. Kannattaa käydä tutkailemassa :)
 
Mä löysin eilen just Lidlistä äitiydfarkut, ostin 50/56 bodyt sekä pienet sukkahousut myös:love017
 
Sulla kävi tuuri! Lidlin mainoskuvastossa oli juuri, että 2.10. saakka uusi erä äitiysfarkkuja ja pieniä vaatteita vauvoille. Että pus kiii vaa! :dance011


Kiitos tiedosta! Täytyy lähteä ostoksille :smiley-bounce013
 
Mä oon taistellut itteeni vastaan jo viikon (ja näköjään voitin taistelun kun oon pitäny pintani), kun torissa ois aika lähellä meitä supersiistit emmaljungan yhdistelmävaunut 90 eurolla! Värimaailma ja kaikki sopis minun makuun, mutta luotan että kyllä niitä löytyy myöhemminkin :D ajattelin jos vuodenvaihteen jälkeen alkais pikkuhiljaa ostelemaan kaikkea. Vanhempien luota löytyy myös muutamia vaatteita meidän lapsuudesta, ja esim isoveljen ja minun vanha vanna, sekin kohta jo 29 vuotta ja erittäin siisti. Ei oo äiti kuulemma raskinut heittää pois, jos joskus tulee mummotettavia niin on perintövanna :dummy::love7
 
En oo vielä mitään viitsinyt hankkia, vaikka huomaankin kaupoissa hypisteleväni kaikkea vauvaan liittyvää. Vaatteita saadaan paljon kavereilta kiertoon, joille syntynyt äskettäin vauvoja. Jos ekassa ultrassa on kaikki hyvin, niin ajattelin marssia suoraan kauppaan ja hankkia jonkun söpön bodyn tms kotiin valmiiksi. Voi sitä sitten rakkauden puuskissa hipsutella :D
 
Mä olin jotenkin ajatellut, että hullaannun täysin heti plussatestin jälkeen. Oon just sellanen että kun kaverit on kertonut odottavansa, oon heti käynyt ostamassa heille jotain pientä lahjaksi, lähinnä pieniä vaatteita siis. Nyt omalla kohdalla oon malttanut mieleni tosi hyvin, enkä oo vielä hankkinut mitään, mitä siis ihmettelen aika paljon itsekin :grin ajattelin että sitten ekan kunnallisen ultran jälkeen ostaisin jotain pientä, vähän kuin konkretisoimaan koko juttua.
 
Takaisin
Top