Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Mä tunnustan! Ollaan ostettu miehen kanssa pieniä hankintoja vauvalle jo ennen raskautumista. Toive on ollut kova ja sormien syyhy kaupassa täysin hallitsematon. :laughing002
 
Mä tunnustan! Ollaan ostettu miehen kanssa pieniä hankintoja vauvalle jo ennen raskautumista. Toive on ollut kova ja sormien syyhy kaupassa täysin hallitsematon. :laughing002
Pienen pienet vaatteet on ollu kaupassa niiiiin sulosia ja vastustamattomia, mutta olen vielä malttanut mielen.... Vielä :grin
 
Se on totta, että vauvan vaatteet on kyllä aivan iiiihania [emoji7] Me tarvittais ainoastaan sisarusrattaat, mutta varmasti sorrun jossain vaiheessa ostamaan jokusen uuden vaatteenkin [emoji16]
 
Mä ostin parilla eurolla Lidlin alekorista pieniä pöksyjä. Oli kyllä niiiin pieniä, että saa nähdä meneekö vauvalle koskaan :hilarious: Jos ei, esikko saa nukenvaatteiksi. Olivat kokoa 50-54, esikoinenhan juuri ja juuri mahtui 54 koon vaatteisiin synnäriltä lähtiessään.
 
Toistaiseksi tullut hankittua vasta yksi body, jonka hankin sitä varten, kun kerroin miehelle positiivisesta testituloksesta.:shy: Muutoin olen vielä pidättäytynyt ostamasta mitään, vaikka mieli on tehnyt jo hankkia vaikka mitä.

Ne pienet vaatteet on vaan niin söpöjä :love7
 
En oo ostanu vielä mitään, enkä uskalla ostaakaan ennen varhaisultraa :sorry: pari viikkoa pitäis oottaa, toivotaan parasta!
 
Varmaan maltan mieleni rakenneultraan saaka.

Aiemmilta lapsilta on melkein kaikki tallessa. Ei oikeastaan tarvita kuin sukupuolittuneita vaatteita jos tulee sitä toista sukupuolta ja mulle kantotakki ja tietenkin tulokkaan täytyy saada oma kantoliina. Mutta katsotaan sitä sitten joskus :D Varmaan takki ostetaan siinä vaiheessa kun raskaustakkia tarvitaan. Jos tarvitaan. Toivottavasti tarvitaan :Heartred
 
Nöy. Arvaatkaa mitä menin tekemään?! :smiley-angelic006

Piipahdettiin kirppiksellä ja juuri joku (ihana) äiti toi läjän vauvan pieniä nuttuja pilkkahintaan myytiin. Oli vähän pakko. :smiley-angelic003

- Gugguun uusi(!) collegehaalari, 8e. Täydellinen kevätvauvalle!
- Trikoinen kantoliina, 3e.
- Papun uusi body, 3,50e.
- Ticket to heaven -toppahaalari, aivan kuin uusi, 4e.
- Pitkään mietin sellaista täydellisen oloista Stokken keivuvaa kehtoa (20e), mutta päädyin ostamaan sen sitten lähempänä. :biggrin Tulin siihen tulokseen, että haluan sellaisen ensisängyksi ennen pinnikseen siirtymistä. :gen053
Ei mulla silleen muuta. :happy093
 
Mä ostin jo sellaisen soivan pehmolelun minkä voi laittaa sänkyyn roikkumaan laughing7 vaikka vannoin etten hommaile vielä yhtään mitään laughing6
 
Tarkoitus olla ostamatta mitään ennen ensimmäistä ultraa. Viime raskaudessa ehdin innoissani ostaa mm. vaatteita, sitterin (käytettynä) ja leikkimaton (käytettynä), mutta kyseinen raskaus meni kesken. Nyt yritän hillitä osteluintoa pidemmälle sitten kuraskautta.Viimeistään kun/jos saa tietää sukupuolen niin varmasti homma lähtee lapasesta. Kyseessä esikoinen, joten hankittavaa riittää. Olen kyllä katsellut myös jo vaunuja, turvaistuinta, lipastoa vaatteille...
 
Vielä pari päivää sitten ajattelin että vasta sitten nt-ultran jälkeen voisi ostella jotain pientä :love017
Nyt luulen että en malta odottaa niin pitkään. Netissä surffailen jatkuvasti katselemassa vauva juttuja :computer005
 
Vielä olen malttanut olla ostamatta mitään vauvalle. Toki jotain olen jo katsellut, mutta lähimpänä taitaa olla ne äitiyshousut ja uudet liivit, mitkä pitää ekana ostaa :rolleyes:
 
- Pitkään mietin sellaista täydellisen oloista Stokken keivuvaa kehtoa (20e), mutta päädyin ostamaan sen sitten lähempänä. :biggrin Tulin siihen tulokseen, että haluan sellaisen ensisängyksi ennen pinnikseen siirtymistä. :gen053
Ei mulla silleen muuta. :happy093

Hahaaa, tässä sitä nyt ollaan. Alettiin miehen kanssa Googletella sille kehdolle hintaa ja tajuttiin tehneemme emämunaus. Niinpä kävimme hakemassa tänä aamuna pienokaiselle sen sängyn odottamaan. :excited001

Kävi mitä kävi, kyllä me uskomme vielä joku päivä pienokaisen syliimme saavamme. :smiley-angelic001
 
Olen vielä malttanut mieleni, yritetään odotella rakenneultraan asti. Vaunuja on tullut toki jo katseltua sekä ihailtua söpöjä vaatteita, mutta jääköön kauppaan vielä hetkeksi. :)
 
Me sorruttiin ostamaan ensimmäinen body just eilen syysmarkkinoilta, kun oli niin söpö kettuaiheinen :Heartred Ja paljon ollaan katseltu ja tehty vaunuistakin jo päätös, vaikka LA vasta helmikuussa :biggrin Esikoinen tulossa, joten hankittavaa riittää, vaan haluaisin odotella jopa jouluun asti ennen kuin mitään isompia ostaa, kun varmasti sukulaisilta saadaan jotain kierrätettynä ja silloin alkaisi alemyynnitkin :notworthy
 
Luulen että jätetään hankinnat myöhemmäksi, mutta on jo puhuttu jonkin verran esim. vaunujen ominaisuuksista ja sellaisesta..:happy119
 
Piipahdin tänään kauppakeskuksen tarjouspäivillä ja voi luoja kuinka sitä voi seota noista pienistä nutuista. Mitään en ostanut, mutta meinasi ihan itku tulla hipsutellessa. Itselleni ostin hyvän tarjouksen takia muutamat perus äitiysvaatteet. Ihan vielä niille ei ole tarvetta, mutta onpahan valmiina. :rolleyes:
 
Mä ihan hirveesti haluisin vauvanvaateostoksille :shy: Mies on jo jonkin aikaa höpöttänyt, että perjantaina hän hakee itselleen uuden NHL pelin naapurikaupungista ja kutsuu pari kaveria sitä testaamaan, oon vaan todennut että joo, siitä vaan, mutta nyt mietin että hyppään hakureissulle mukaan ja voisin olla sillee krhm sulle peli, mitä mulle :angel4
 
Takaisin
Top