Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Oho, kaikesta ne löytää vaaroja :eek: meillä ollut aina pinnasängyssä suojus ja tulee kyllä olemaan jatkossakin. Pidän hyvin epätodenäköisenä että vauva sais jotenkin naamansa painettua patjaa vasten niin ettei saisi happea o_O tai yhtä todenäköisesti tukehtuu siihen patjaan sitten jokatapaukses oli siinä sitten suojus tai ei.
 
Tuli mieleen, eipä oo ennen tätä tullut vastaan ettei kosteussuojuksia suositella vauvan sänkyyn tukehtumisvaaran takia :eek: https://www.vau.fi/vauva/nain-teet-pinnasangysta-turvallisen-vauvallesi/


Yllätyksenä tuli myös tuo kosteussuoja-asia.
Ajattelin kuitenkin käyttää sitä :wideyed:. Tarvittaessa sen voi kiinnittää paikoilleen lakananipsuilla, jotta siihen ei pysty kietoutumaan.
Olen samaa mieltä Marsupilamin kanssa: patjaan tukehtuminen ei ihan heti ekana tule mieleen, on suojus tai ei.
 
Meillä vauvalle kaikki valmiina mutta välipäivän aleista hommattiin vielä kehto missä pyörät alla niin nyt saan vauvan sängyn viereen. Meidän makkari niin pieni että pinnis sinne ei olis mahtunu muuta kuin siten ettei vaatekaapin ovia olis saanu auki. Tuota ny o helppo siirtää kun tosiaan löytyy ne pyörät :happy:
 
Löysin Lidlistä kaksi kivaa bodya ja harsoja jo vähän keväisemmissä väreissä. Ei ole kauheasti viitsinyt mitään ostaa kun kaikki on ollut niin syksyistä ja oon muutenkin kevät/kesäihminen.

Onko teillä lidlin vaatteista kokemuksia? Hinta oli ainakin kohdillaan. Merkinnöissä oli luomupuuvilla 100% ja hinta kahdesta bodysta 6,99e.
 

Liitteet

  • IMG_20200101_151147.jpg
    IMG_20200101_151147.jpg
    63.6 KB · Katsottu: 21
Löysin Lidlistä kaksi kivaa bodya ja harsoja jo vähän keväisemmissä väreissä. Ei ole kauheasti viitsinyt mitään ostaa kun kaikki on ollut niin syksyistä ja oon muutenkin kevät/kesäihminen.

Onko teillä lidlin vaatteista kokemuksia? Hinta oli ainakin kohdillaan. Merkinnöissä oli luomupuuvilla 100% ja hinta kahdesta bodysta 6,99e.
On kokemusta ja suosittelen :thumright Kivoja kuoseja, hinta mukava, eikä ole käytössä näkynyt edullisuus.
 
Mä tykkään kans Lidlin vaatteista ja suosittelen kyllä. Ja Mun mielestä koot on tosi reiluja, eli menevät pitkään. Meil on paljon esikoiselle ostettuja vaatteita sieltä, jotka on käynyt jo kakkosella. Ja nyt menevät siel kolmoselle. Eli on kestäviä. Eikä todellakaan hinnalla pilattu :)
 
Olen saanut tosi paljon ihan pieniä vaatteita, kun siskontyttö on jo kasvanut ensivaatteistaan ulos, ja muutenkin niitä tuntuu helposti kerääntyvän. Pienet vaatteet on käytössä niin vähän aikaa, niin kiertävätkin hyvin.

Kun on esikoinen kyseessä, niin on jotenkin vaikeaa hahmottaa miten paljon vaatteita tarvisi missäkin koossa, ja milloin kannattaisi alkaa ostamaan isompia vaatteita. Tietty jos edullisia sattuisi kohdalle, niin jotain voisi jo ostaa varastoonkin, mutta kun ei osaa oikein arvioida kokoa tulevissa vuodenajoissa.

Mies oli nyt viikon työmatkalla Japanissa, jonne me muutetaan myöhemmin tänä vuonna. Pyysin, että olisi tuonut kummilapsille jotain kivoja vaatteita, jos vain löytää. (Omalle voidaan sitten ostaa vaikka paikan päällä.) Olikin sitten saanut tuttavaltaan vinkin jostain käytettyjen lastenvaatteiden kaupasta. Kuulemma uudet lasten vaatteet on tosi kalliita. No... Kalliita oli ne käytetytkin. Jostain kulahtaneesta college-paidasta olisi saanut maksaa lähes 16€.

Eivätkä ihan ole suomalaiseen makuun.
 

Liitteet

  • IMG-20200119-WA0001.jpg
    IMG-20200119-WA0001.jpg
    48.5 KB · Katsottu: 17
  • IMG-20200119-WA0000.jpg
    IMG-20200119-WA0000.jpg
    37.4 KB · Katsottu: 17
Kun itselle tilasin juhlavan neuletakin ristiäisiä silmällä pitäen, pitihän sitä myös vauvalle body klikata ostoskoriin:rolleyes:
 
Takaisin
Top