Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Mä en oo hankkinut vielä mitään, mutta kävin katsomassa kun liikkeeseen oli tullut ne Abc design tuplarattaat. Ihan kevyesti niitä käänteli kun kyydissä oli meidän taapero, vaikka pituus toki tuntuu hurjalta yksöisrattaisiin tottuneelle. Noissa siis istuimet ovat peräkkäin, ei päällekkäin. Tästä on etuina että molempien lasten istuimet (tai vauvalla koppa) ovat ihan täysikokoiset ja tavaratilaakin jää paljon, kun toisen lapsen istuin ei täytä tavarakoria. Meillä kun pikkukaupungissa asuessa kuljetaan paljon rattailla, mutta ei joukkoliikenteessä, niin nämä rattaat voisivat olla toimivat. Kaupoissa toki joutuisi olemaan tarkkana käännöksissä rattaiden pituuden vuoksi. Se vähän mietityttää, miten satunnaisilla Helsingin reissuilla mahdutaan junaan ja bussiin.

Jään pohtimaan asiaa vielä varmaan ensi vuoden puolelle, kun tammikuussa kuulemma tulee vielä uusia malleja liikkeeseen ja muutenkin ollaan vasta raskauden puolivälissä. Viimeksi helmivauvalle ostin kyllä vaunut jo marraskuussa, ei vaan malttanut odottaa pitempään. :smiley-ashamed008
 
Olen hankkinut hoitopöydän. Tämä vanha piironki oli kyllä samalla pitkän tähtäimen hankinta ja hieno huonekalu vuosiksi ja vuosiksi. Ehkä vaikkapa kirjoituspöytä lapselle, kun sellaisen aika on. Sellaisiin hankintoihin tässä nyt yrittää tähdätä, että voi pidempään käyttää.
 
Tekisi mieli hankkia vaikka mitä....
Eilen KappAhlissa hypistelin vauvanvaatteita, jotka päätin jättää hyllyyn vielä toistaiseksi. Kuosit ja mallit olivat tosi söpöjä.
Tekisi mieli jo tänään rynnätä kauppaan takas ja latoa kaikki ostoskoriin.... Nyt pitäisi vaan pitää järki hereillä:smiley-angry026, eikä vielä ostaa liikaa, kun ei yhtään tiedä minkä kokoinen vauveli on. Jos hän on iso pikkuiset vaatteet mahtuvan vain vähän aikaa, jos hän on pieni isoihin vaatteisiin pitää kasvaa kauan. Muttaku....
 
Black friday hiljalleen tulossa ja ajatuksissa vaunujen hankinta. Esikoisen vauvavuodesta jo yli 4v aikaa, joten olen ihan pihalla vaunujen maailmasta. Ottaisin kiitollisena vastaan suosituksia autoilijan ja kaupunkiympäristössä liikkuvan vaunuiksi! Itse olen silmäillyt mm. Cybex priameja ja Britax smileja, mahtaako löytyä tuoreita käyttökokemuksia?
 
Ollaan saatu vaatteita myöten kaikki tarvittava paitsi sänky ja vaunut ystäviltä ja työkavereilta. Ostetaan varmaan vaunutkin käytettynä kun uudet on niin sairaan kalliita ja hyviä saa käytettynäkin. Nyt vaan pitää miettiä millainen malli sopisi parhaiten
 
Black friday hiljalleen tulossa ja ajatuksissa vaunujen hankinta. Esikoisen vauvavuodesta jo yli 4v aikaa, joten olen ihan pihalla vaunujen maailmasta. Ottaisin kiitollisena vastaan suosituksia autoilijan ja kaupunkiympäristössä liikkuvan vaunuiksi! Itse olen silmäillyt mm. Cybex priameja ja Britax smileja, mahtaako löytyä tuoreita käyttökokemuksia?
Meiltä löytyy smile 2. Kaupungissa ihanan näppärät kääntyvien etupyörien vuoksi ja varsinkin kun olen pidempi, niin ihana, että vaunun koppa/ratasosan istuin tulee korkeammalle. Menee kasattuna pieneen tilaan. En löydä kyllä mitään moitittavaa :)
 
Tänään ostin Chiccon Next2Me-sängyn käytettynä. Tosi hyvin on kyllä löytynyt kaikkea tori.fi:stä ja Facebookin marketplacesta. Nyt on rattaat, Tripp Trapp, sänky ja leikkimatto. Isompana asiana on kai ostamatta enää vaunukoppa rattaisiin.

Vastasyntyneen turvakaukalo ja telakka ostettiin uutena, mutta nekin menee ensin siskon vauvalle käyttöön. Sisko synnyttää nyt ihan minä päivänä tahansa.
 
Kushies kapalo (ajattelin vastasyntyneelle) ja Swaddle up koossa M. Molemmat kirpparilta hyväkuntoisina ja huomattavasti edullisempana, mitä maksavat uutena. Body, talvipipo ja kauluri H&M alennuksesta kirpparihinnoin (varastoon tulevan varalle). Hain myös Babyboxin, sisältö oli aika kiva.
 
Oon kieltänyt itseltäni vaateshoppailun liian aikaisin kun keväällä tekee kuitenkin mieli jo kevätvärejä ja nyt on niin syksyisiä kaikki. Nämä oli pakko kuitenkin saada :love017
 

Liitteet

  • IMG_20191124_171011.jpg
    IMG_20191124_171011.jpg
    41.2 KB · Katsottu: 17
Seuraavat ja ihan kohta ajankohtaiset hankinnat: sitteri, turvakaukalo ja telakka, sekä tuplavaunut.
 
Meillä vauvalle jo kaikki ostokset tehty. Silti piti ostaa vähän lisää :angelic: käytiin kirpparilla pyörähtääs huvin vuoks jos olis löytyny vanhimmalle tytölle jotain mutta löyty niin hyväkuntosia haalareita vauvalle et ostettiin haalarit parille vuodelle eteenpäin. 6 haalaria 49€, ei paha, siinä 3 vk ja 3 talvi merkkeinä ticket to heaven ja reima, kaikki haalarit ehjiä ja puhtaita ja ei uusille häpeä. Voi melkeen sanoo että saatiin 6kpl yhden uuden hinnalla (paitti noista merkeistä ei sais edes yhtä uutta tolla hintaa) :smiley-angelic006
 
Tänään saatiin pinnis, se on vaan varastossa osissa odottamassa sitä päivää, että saadaan meidän makkari järjesteltyä sillein, että se sopii kans sinne. Lisäksi hommailin valmiiksi pari tuttia, tuttipulloon tutteja ja yhden yöpuvun :Heartred
 
Niinkin hehkeää hankintaa tuli tehtyä kuin muovitettua froteeta metrin pala eurokankaasta. Suojaamaan patjaa ja hoitoalustaa, nyt ainakin. Varmaan käyttis vaunukopassakin.
 
Takaisin
Top