Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Oon täs nyt koittanut miettiä mitä tarvis mutta vielä ei listalla oo muutaku se isompi auto, tuttipulloja ja tutteja :rolleyes: kaikki muut pitäis olla valmiina.. toki sitä sitte jotain söpöä vaatetta varmaan tulee ostettua vaikka noillaki pärjäis mitä on.
 
Hih, eilen teimme ensimmäisen hankinnan ja tilasimme kantorepun vauvalle. Alunperin ajatus oli, että odotetaan kunnes rakenneultra on tehty, ja sitten vasta aloitetaan hankinnat. Nyt en kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta. Paljon on siis vielä hankittavaa, ja mahdollisimman paljon ajatellaan ostaa käytettynä tavaraa, kun lapsimäärä jäänee yhteen.
 
Tein tänään hiukan listaa vauvalle tulevista tavaroista. Onneksi esikoisesta on säästynyt vaunukoppa sekä turvakaukalo autoon. Uudet rattaat tulevat olemaan samaa mallia kuin edelliset, niihin saa vaunukopan sekä kaukalon kiinni adapterilla.

Lista:
Ikeasta:
-Pinnasänky + patja
-Hoitopöytä ja koreja
-Joustinlakanoita
-Pinnasänky laitapehmuste

H&M
-Bodyja 50-56 cm
-Nallepuku?

-Rattaat
-Turvakaukalon tukipalkki autoon, isofix
-Sitteri
-Leikkimatto
-Unipesä?
-Tripp Trap tuoli + Newborn osa?
-Hoitolaukku
-Rintapumppu, sähköinen
-Philips Avent Natural -aloituspakkaus
-Avent Ultra Air tutteja
 
Muutamia vaatteita alesta ostettu. Netistä kyl selailtu kaikkea mut ei vielä ostettu
 
Minä hommasin tässä jokin aika sitten lelukuution vauvalle. (Esikoisen 1v 3kk piti kyllä heti päästä sillä leikkimään.) Ei juuri tarvi kyllä tehdä hankintoja vauvaa varten, enemmän isommalle vauvan takia. Esimerkiksi uusi sänky tuli pari viikkoa sitten ja matkarattaat ja seisomalauta vaunuihin on ostettu.
 
Vähä vaatetta tullu hommattua ja turvakaukalon ostin. Vaunuja paljo katellu mutta jos ne ostais sitte vähä likempänä ku ei kämpässä paljo tilaa oo.. Pinnasänkyki jo tiedossa:)
 
Me ei olla ostettu vielä mitään edellinen lapsi syntyi jo 26+6 jotenkin en vielä uskalla ostaa mitään, ehkä sitten jos pääsemme 30 viikon rajapyykin ohitse.
 
Vaikka ensi meinasin että pärjätään ilman tuplia, mutta sitte pisti silmään torissa bumbleride indie twinit niin ostettiin ne sitten. Sattui olla niinku uudet joten pitää vain nyt hyvänä ne pitää jos sais myytyä eteenpäin parin vuoden päästä.
 
Eilen haettiin turvakaukalo ja siihen telakka. Citymarketista oli pakko ostaa body jossa luki "Born 2019 limited edition :)
 
Tehtiin ihan huippulöytö, Oran yhdistelmävaunut Torista 30 eurolla! :) Tosi hyväkuntoiset ja jämäkän oloiset näin ensituntumalta.
 
Melkein pränikät yhdistelmävaunut :joyful:

Edit: Toiset, täysin uudet vaunut Jollyroomista. Yllämainituista tuli varavaunut.

Ja musta MaM ECO One-kantoliina.


Pinnasänkyä, turvakaukaloa ja hoitopöytä/lipasto/hyllykkö-yhdistelmää metsästetään.
 
Muokattu viimeksi:
Tällä viikolla meidän tän hetkinen vauva 5v. Halus ostaa pikku sisarukselle harsoja valmiiksi ja sai itse valita mieluiset. Onkin nyt istunut parina aamuna vieressä mahaa silitellen ja ylpeänä vauvalle kertonut hienoista harsoista mitä oli valinnu tälle.
 
Itse olen tällä hetkellä rv 21+6. Vielä en oo muuta ostanut kun muutaman vaatekappaleen Espanjan lomalta
Vielä en uskalla ostaa mitään muuta
 
Viime viikonloppuna löydettiin halvalla Torista vaunurunko, mihin tuon meidän turvakaukalon saa kiinni. Ainakin parvekevaunuiksi just passelit ja mahtuu tarvittaessa paremmin meidän pikkuautoonkin. Jarrut oli huonossa kunnossa, mutta jospa ne tosiaan kakkosvaunuina menisi. :)

Sain kuulla että kaupungin ainoa lastenkirppis lopettaa kuun lopussa, ai vitsit että ärsyttää kun esikoinen tulossa ja parin viikon takaisella käynnilläni totesin paikan ihan paratiisiksi! Tosi inhottavaa yrittää sekatavarakirppiksiltä etsiä vaikka jotain tiettyä vaatetta just tietyn kokoisena, tuolla oli kaikki niin selkeätä. Pakko varmaan lähteä tänä viikonloppuna vielä tsekkaamaan jos sieltä vielä jotain tarpeellista löytyisi.
 
Takaisin
Top