Ei tarvi oikein mitää hankkia ku kaikkea on esikoisen jäljiltä. Oon vielä hankkinut melkein kaikki vaatteet sillä ajatuksella että menee sekä tytölle että pojalle ai niin joo paitsi se isompi auto :banghead:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakko kommentoida: miehen ensimmäinen huoli oli, että onko meidän auto tarpeeks hyvä se jo rupes kattelee uutta...Ei tarvi oikein mitää hankkia ku kaikkea on esikoisen jäljiltä. Oon vielä hankkinut melkein kaikki vaatteet sillä ajatuksella että menee sekä tytölle että pojalle ai niin joo paitsi se isompi auto :banghead:
Pakko kommentoida: miehen ensimmäinen huoli oli, että onko meidän auto tarpeeks hyvä se jo rupes kattelee uutta...
Meillä kävi näin ekassa raskaudessa, raskaushormonit sai miehestä vallan saman tien. Ja uusi auto oli hankittu ennen kuin mitään muuta ostettiin :D Mun mielestä olis pärjätty vanhallakin varsin hyvin.
Meillä kävi näin ekassa raskaudessa, raskaushormonit sai miehestä vallan saman tien. Ja uusi auto oli hankittu ennen kuin mitään muuta ostettiin :D Mun mielestä olis pärjätty vanhallakin varsin hyvin.
Meillä on britax go next yhdistelmät ja niihin saa vaihtaa etupyörät kääntyviin tai isoihin suoraa meneviin ilmakumipyöriin (molemmat renkaat tuli mukana). Kyllä ne kääntyvät vähä hankalat on lumessa tai vaihtelevassa maastossa, mutta noi on kätevät vaihtaa kyllä.Kaipailisin apua maalla asuvilta...onko sellaiset vaunut, jossa on isohkot mutta kääntyvät etupyörät toimivia lumessa? Eli jos etupyörät on pienemmät kuin takapyörät mutta kuitenkin kohtuukokoiset ja ilmakumirenkaat toimiiko ne lumessa ja hiekalla jos pyörät lukitsee? Vai pitääkö menmä klassisilla vaunu/ratas yhdistelmillä
Kaipailisin apua maalla asuvilta...onko sellaiset vaunut, jossa on isohkot mutta kääntyvät etupyörät toimivia lumessa? Eli jos etupyörät on pienemmät kuin takapyörät mutta kuitenkin kohtuukokoiset ja ilmakumirenkaat toimiiko ne lumessa ja hiekalla jos pyörät lukitsee? Vai pitääkö menmä klassisilla vaunu/ratas yhdistelmillä
Tuplarattaista kokemuksia? Mitkähän olis hyvät 1,5veelle ja vastasyntyneelle :) ?
Tuplarattaista kokemuksia? Mitkähän olis hyvät 1,5veelle ja vastasyntyneelle :) ?
Ei omaa kokemusta, mutta paljon olen niistäkin lukenut :)
Tuleeko kaupunkiin vai landelle? Onko tarkoitus kasata paljon autoon? Haluatko mielummin, että lapset on vierekkäin vai päällekkäin? Budjetti?
Mä ostaisin Bumbleridet. Jos ei ois nyt ollut pesutornin ostoa ja kylppärin muokkausta nii oisin Ozbabysta hakenu Bumbleriden Indie Twinit ku heillä on myymälässä esittelykappale myynnissä about puoleen hintaan. Tietty kopan siihen joutuis ostaa vauvalle.
Vähän vaikeita kysymyksiä kun mietin just että mikä se olis sitten tärkeintä. Esikoiselle ostin tosi kookkaat emmaljungan duo edget jotka toimii kivasti maastossa. Kaupungissa ne ei vaan ole kovinkaan kätevät. Ehkä siis tällä kertaa haluaisin jotkut vähän sirommat ja nätimmät. Asutaan Oulussa mutta ei keskustassa. Olis mukava että kulkis kuitenkin tuolla luonnossakin suht näppärää esim pururadalla mutta olis sitten myös kaupunkikäytössä ketterät. Autoon varmaan tarvis kans kasata aika usein. Mulla ei ole oikeen ajatusta tuohon että olisko vierekkäin vai päälekkäin. Mitenhän tässä kokemus on osoittanut että kummin parempi? Vai riippuukohan ihan lapsista miten viihtyy.. yleensähän vasta käytössä sit huomaa mikä toimii ja mikä ei, valitettavasti :D budjettiakaan ei ole vielä päätetty mutta sais suht laadukkaat olla. Sitten parasta ois varmaan ostaa kahdet. Toiset kaupunkiin ja toiset maastoon mutta ei ole varaa ja säilytystilaa :D
https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...-Air-tuplarattaat-Graphite-Grey-kotiinkuljetu onkohan nää ihan huonot?