Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä oli sellainen pinniksen päälle laitettava hoitoalusta, mut ikinä se ei tainnut siellä olla :D Pistettiin se pesukoneen päälle tai sellasen tavallisen pikkupöydän päälle. Mut nyt tajusin et enää ei pysty, koska pyykkiä tulee niin paljon! Esikoisen aikaan se pyykkääminen oli vielä normaalin rajoissa, toisen lapsen tultua se räjähti käsistä :D
Dootti, meillä on päältä avattava pesukone, niin sitä kantta pitää pitää pesun jälkeen auki, et tuulettuu se kone eikä ala löyhkäämään, ja sit kun kokoajan saa olla pesemässä niin koen hankalaksi ees takas siirtää sitä hoitoalustaa :) Mietin kyllä sivusta täytettävää pesukonetta kun edellinen hajosi, mut tuonne kylppäriin ei mahdu niin isoa. Onko teillä mimmonen, jaksaako venkslata edes takas? :)
Mulla on joku Angelsounds Jumper, jonka tilasin viime raskaudessa eBaysta. Sain laitteen silloin viikolla 9+4 ja heti kuulin sykkeen. Nyt olen yrittänyt jo doppleroida, vaikken vielä tosissani uskokaan sykettä löytäväni, mutta kun olen huolissani, niin toivoisin niin kovasti kuulevani! Vielä en kuitenkaan ole onnistunut. Tänään mulla siis 7+2.Mites sit, puhuttaisko dopplereista Mikä olis paras kun noita on montaa eriä? Millä viikoilla ootte saanu sykkeet kuuluviin? Mun ei pitäny hankkia, mut houkuttais Yks kaveri jo sano, että sillä olis, mut haluisin kuulla eri vaihtoehdoista vai onko mitään eroa...