Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä haaveilen, että pinnasängystä tehtäisiin yksi laita poistamalla sivuvaunu meidän sängyn viereen niin, että vauva olisi koko ajan ihan vieressä, mutta kuitenkin omassa sängyssään. Siitä olisi sitten helppoa vain vähän siirtää vauvaa ruokailemaan ja takaisin. Pahvilaatikko ei sovi tähän kuvaanMeillä ne pahvilaatikot toimii hyvinä varastolaatikoina, mahtuu hyvin tavaraa ovat kestäviä :) Meillä ei ole vauvat laatikossa nukkuneet, joskus sitä jopa ihmettelin, että ihanko oikeasti pitäs vauvaa pahvilaatikossa nukuttaa :D Aina on vastasyntynyt nukkunut kainalossa/tissillä ja niin on myös nyt![]()
Mä oon kyllä joka asiassa samaa mieltä sun kanssaMeille on tulossa esikoinen ja todellakin otetaan pakkaus:) Mä taas tykkään ihan todella paljon tän vuoden pakkauksesta, kun siinä näyttäisi olevan paljon neutraaleja vaaleita sävyjä, joita on helppo yhdistellä muiden vaatteiden kanssa. Siitä itse sen pahvilaatikon ulkonäöstä en ehkä niin tykkää, mutta samapa tuo, nostan sen varmaan kaappiin, vaikka mies haluaisi, että vauva perinteiseen tapaaan nukkuisi laatikossaMusta on muutenkin ihan mahtavaa, että valtio edelleen tarjoaa tällaisen edun:)
) hypistelemään kaikkia niitä ihania pieniä vaatteita! 
Heillä oli siis aikoinaan koiranpennulle tehty peti vanhasta äitiyspakkauksen laatikosta. Harmi vaan, että meidän koira taitaa olla niin iso, että laatikko on sille vähän ahdas. Mutta mua niin nauratti miehen hinku saada edes joku nukkumaan siinä pahvilootassa
Ehkä me sitten kokeillaan päiväunia siinä, kun se näyttää olevan miehelle niin tärkeääJos pääset testaamaan kavereiden rattaita, niin suosittelen! Noilla kriteereillä varmaan kahdet rattaat olis kätevin, kevyet kääntyväpyöräiset autoon ja sit tukevat kiinteäpyöräiset ”maastoon” :)Meillä on ankarasti alettu miettimään jo hankintoja, mutta lähinnä tutuilta saatua tavaraa olen ottanut vastaan vasta. Pikkuhiljaa.. Rattaita olen miettinyt paljonkin mikä olisi kätevin, kuljetaan paljon autolla ja kaupunkikäyttöön pitäisi olla kätevät, toisaalta heti pihalta alkaa ihanat pururadat... Mitkä vaunut sopisi mahdollisimman moneen käyttöön, vielä ainakin haaveilen että yhdillä vaunuilla mentäisi. Saa nyt nähdä mihin päädytään, ensimmäinen kun on niin luotan lähinnä ystävien suosituksiin hyvistä vaunuista [emoji1]