Viimeisen kolmanneksen oireet

Oijoi Autumn!!!! :) Kuulosta lupaavalta! Mulla tuntui esikoisesta supistukset nimenomaan alaselässä ja lopussa valtavana paineena alavatsassa/alapäässä. (Mikä kyllä johtui vauvan isosta koosta ja virhetarjonnasta)
Tsemppiä miljoonasti!!!!

Esikoinen mummolassa, mies nukkuu ja minäkin voisin mut ei tietenkään... Herään ajoissa vaikka olisi mahdollisuus nukkua kerrankin pidempään :D
 
Loistavaa Autumn!! Täälläkin ollaan hengessä mukana ja peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta :) Toivottavasti pikkuinen nyytti on pian sylissäsi.
 
Hirvee kuume päästä itekin synnyttämään kun täällä käy lueskelemassa muiden kuulumisia! Tosin laskettuun on vielä kuukausi, joten turha vissiin haaveilla.. :D Tsemppiä Autumn!
 
Tsemppiä Autumn! Taitaa olla pieni matkalla

Täällä supisteli vuorokauden verran, mutta helpotti eilen illalla. Tänään kirjamessuille. Niin ja 37+0, jee!
 
Sama tilanne edelleen eli n. 6-10 min suppareiden väli.. Mutta tosi kipeitä ja napakoita on kun tulee. Oon aika väsynyt joten sohvalla makaaminen ei kyllä vauhdita asiaa. Noo katotaan rauhassa mitä tästä tulee!
 
Autumn, kun miehen siskolla oli toi sama vaihe niin mä vein sen kävelylenkille (n. 500m) joka autto sitten siinä avautumisessa & sitten kannattaa kans hei syödä nyt kun vielä pystyy, jos sul tulee lähtö.
 
Supparit harventuneet nyt, edelleen tulee kipeästi mutta ei läheskään niin tiheästi kuin aamulla. Kävin pihatalkoissakin haravoimassa. Ehkä tää oli nyt väärä hälytys tai sitten supparit tulee myöhemmin takaisin. Mä jo ehdin toivoa että jee pääsen pian synnyttämään! :eek:
 
Täällä aamu 03-11 tuli supistusaaltoja puolentunnin-tunnin välein. Ei mitään erikoista mut ensimmäisen kerran jonkunlainen "tilanne" :wink Autumnille pitkää pinnaa ja tsemppiä! :)
 
Osaisko joku viisaampi kertoa, mitä nää tälläset kivut on ku tuntuu et masuasukki ns. porais itteensä ulos tuolta? Ihan selkeesti tuntuu tossa kohdunsuulla (vai -kaulalla? :D) pistävänä ja "ronklaavana" kipuna enkä oikeen osaa tulkita mistä ne johtuu. Säteilee jalkaan kans samalla, tuntuu et lähtee jalat alta. Onko nää niitä sukkapuikkokipuja vai supistuksia vai jotain muuta epämäärästä? Sekava selitys, toivottavasti joku ymmärtää pointin..
 
Mulla tuntuu tirpula välillä siltä, että muksu työntelis jotain sormia tai käsiä ulos... En tiedä onko sulla vähän samat tuntemukset. Tosi oudon tuntosta, enkä tiedä myöskään mistä johtuu tai mitään. : D
 
Olisko ne niitä ns. Sukkapuikko kipuja ? Itellä kans tuntunut just siltä kun vauva potkasis jalan kohdunkaulaan
 
Täälläkin suunnassa jonkun verran foorumia tullut seurailtua, nyt vasta avaan sanaisen arkkuni :) Mut kiva on ollut seurata muiden vaiheita ja samaistua osiin juttuihin! Hurjan kuulosia vaivoja porukalla, täytyy itse olla kyllä tosi kiitollinen kun tuntuu et oon aika helpolla päässy, Nyt siis viikkoja 36+1 ja aika "vaivattomasti" sujunut, Muutamaan juttuun kysyisin vinkkejä:
- unettomuus: saatan valvoa yhtäkkiä aamuneljään saakka eikä merkkiäkään väsymyksestä/unesta. Vaihtoehtosesti nukun muutaman tunnin ja herään superpirteänä keskellä yötä,. waaat?? Normaalisti mulla ei siis ole minkään valtakunnan ongelmia nukkumisen suhteen, ennemminki toisinpäin :dontknow
- ummetus: vinkkejä helpotukseen? Joskus tuntuu et poru pääsee ku mitään muuta ei pääse :gen113 Mutta ilmavaivoja on sit sitäkin enemmän, erityisesti mieheni iloksi...

Semmosia! Tsemppiä itse kullekin lopun vaiheisiin ja koitoksiin:signs003
 
Tervetuloa joukkoon :)
Unettomuuteen en oo keksiny mitään apukeinoa, mutta Levolac auttaa ainakin mulla ummetukseen. Oon vedelly sitä säännöllisen epäsäännöllisesti jo kuukauden ajan aina kun on ollu ongelmia...
 
Mulla taas pari tuntia tullut säännöllisesti n. 7min välein supistuksia. Tosin kivuttomia, mutta sen verran napakoita että meinaa välillä hikeä otsalle pukata! :D viime tiistainahan kävin saman asian tiimoilta synnärillä ja sain supistusten estolääkettä. Nyt en ajatellut sinne soittaa ellei nämä tästä kipeiksi muutu :) turhauttavaa... Loppuis sitten kokonaan tai muutuis kipeiksi !!!!!! :/
 
Takaisin
Top