Vihdoinkin kesäkuu!

Pieni avautuminen juhannus suunnitelmista täälläkin, anteeksi. Oli tarkoitus mennä mökille grillaamaanja saunomaa niinkin ollaan tehty aina. Miehen koko perhe ollut aina mukana. No nyt miehen sisko poikaystävineen on mökillä ja tämä poikaystävä onollutviikon kuumeessa ja angiinassa ja on yhäedelleen. Tästä syystä pakko tehdä päätös että mä en mökille mene. En halua yhtään mitään riskejä sairastumisesta tähän väliin. Samasta syystä anoppi ja appiukkokin aikoovain pyörähtää saunassa perjantaina etteivät sairastu ja joudu pitään etäisyyttä muhun ja vauvaan. Jotenkin tympäsee että pitää yhden lähteä mökille sairastamaansa niin että toiset ei voi viettää viikonloppua omalla mökillään ja mekään ei uskalleta edes saunomaan mennä... Argh!!!

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
 
Voi hemmetti, kuulostaa tosi ikävältä tilanteelta, kun yhden ihmisen takia joutuu muut kärsimään.
Onko tuo poikaystävä mennyt jo valmiiksi sairaana sinne mökille? o_O

Jos ne vaan lähtisi pois sieltä ja te menisitte tilalle.. :rolleyes:
 
No jo on tilanne! :eek: ei oo kovin reilua että tuolleen sinne änkee ja työ ette saa teijän mökillä olla niinku ootte kerran aina ollu. Mietin ihan sammaa ku gemini että lähtis se sairastelemmaan muualle sieltä ja työ tilalle.

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
Me ollaan jo monta vuotta vietetty juhannus merellä veneillen, mutta nyt taitaa veneily jäädä. Mies ajoikin veneen toukokuun alussa Saimaalle, kun Saimaanrannalla asutaan. Ehkä sitten ajellaan paatti oman kaupungin vierassatamaan ja ollaan juhannus siinä niin vähän päästään tunnelmaan...siitä olisi myös lyhyt matka synnärille :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä olen lasteni kanssa ihan vaan kotona juhannuksen, ja yritän saada uutta kotia kuntoon. Miesystävä lähtee kavereidensa kanssa mökille, mikä on kyseisen kaveriporukan n. 20-vuotinen perinne. Viime vuonna meidän ensimmäisenä yhteisenä juhannuksena mun oli jotenkin vaikea sulattaa sitä, ettei voitu viettää juhannusta yhdessä (tosin olisin päässyt mukaan, ellei mun lapset olisi olleet mun luona silloin), kun omassa lähipiirissä juhannus on aina ollut eräänlainen perhejuhla. Tällä kertaa mua ei asia enää harmita. Saattaa kyllä johtua siitä, että muuton ja lähestyvän vauvan syntymän vuoksi juhannus ja sen vietto tuntuu sivuseikalta. Keskityn lasten kanssa laittamaan kotia järjestykseen ja herkuttelemaan :)
 
Hyvää juhannusta kaikille!! :)

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos samoin! :) Päätettiin nyt jäädä kotiin ja käydä kavereita moikkaamassa tässä lähellä. Ehtii sitä mökille saunomaan sitten myöhemminkin kun vauvakin on syntynyt.
 
Hyvää juhannusta sinnekin, jenni89! :)


Mulla on kyllä ollut tänään huono päivä (valitusta tulossa!)... ensin miehen vanhemmat ilmestyi meille aamupäivällä vähän yllättäen kun olin vielä yöpuvussa, ja mä en jotenkin yhtään jaksanut seurustella niiden kanssa. Koitin olla näyttämättä sitä liikaa, mutta miehen äiti huomasi ja he sitten hienotunteisesti lähtivät aika pian muualle, mutta mulle jäi kyllä huono omatunto. Ei niillä raukoilla ole edes mitään tekemistä tässä kaupungissa, kun kaikki on kiinni nyt juhannuksena ja sääkin niin huono, että täytyy varmaan koittaa saada miestä menemään niille sentään seuraksi pian.

Ja nyt sitten skitsosin miehelle ihan kunnolla. Olen jostakin syystä halunnut syödä corn flakes -muroja täysmaidon kanssa jo pitkän aikaa. Eilen unohdettiin ostaa maito kun käytiin kaupassa, ja tänään sitten menin varta vasten hankkimaan sen maidon juuri ennen kuin kaupat meni kiinni. No tässä huonon aamupäivän jälkeen meinasin sitten lohduttaa itseäni niillä muroilla ja ja kahvikupilla, mutta sitten selviskin että mies on syönyt kaikki meidän murot eikä ollut "huomannut". Menin sitten rähjäämään sille miten se voi olla niin tyhmä ettei huomaa syöneensä kaikkia muroja loppuun ja viitsi kertoa mulle että niitäkin voisi ostaa lisää, kun mä olen suureen ääneen puhunut miten haluaisin saada täysmaitoa että voisin syödä muroja sen kanssa. Eli nyt sitten maitoa hankin ihan turhaan, ja saan niitä muroja vasta ehkä sunnuntaina. Ja nyt ollaan molemmat kärttysiä ja appivanhemmatkin onnistuin häätämään pois, eikä tää lapsi tasan synny ennen heinäkuuta. Mur!
 
Kiitos :)

Voi ei annisla mikä päivä. :sad001ei kuullosta mitenkkään kovin hyvälle. Onko teijän lähellä abc:tä? Se ois ainaki auki vaikka on pyhät. Yritähän jaksella, ja toivottavasti paranis päivä vielä! ♡

Miulla on hyvä päivä, ku miun pikkuveljet tullee varmaan viikoks meille. :)nyt ku esikoinenki muualla, ni hyvä että saan ne pitämään seuraa miulle ni menis aika noppeemmin.

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
No mä söin jäätelöä murojen sijasta sitten, se auttoi. :p En oikein tiedä miksi edes tuollaiset asiat kuin murojen loppuminen voi saadakin niin pahalle päälle! Ja on meillä yksi Siwa aika lähellä auki pyhinäkin ja myös ABC, että varmaan voisin miehen saada hakemaan lisää niitä murojakin.

Nyt menee jo hyvin siis! Tosin olen nyt taas vaihteeksi ehtinyt miettiä synnytystä ja vauvaa enemmän, ja aika kärsimättömäksihän tässä käy. Toivottavasti ei tarvi enää odottaa kauaa! Vähän kyllä tuntuu, että mitään ei tosiaan tapahdu.
 
Hyvä, että on mieli parantunu :)toivottavasti saisit niitä murojaki. Kyllä täälläki on jos minkälaisesta asiasta vejetty pulttia, että ei tuo oo vielä mittää :D

Se on tosi, että mitä enemmän on aikaa miettiä vauvaa ja synnytystä ni sitä vähemmän sitä malttaa oottaa. Jospa se tästä meillä vielä alkas käynnistymmään. :)

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
Hyvää juhannusta kaikille munkin puolesta! :hello

Itsekin täällä kyllä kärttyilen, mutta enimmäkseen omassa päässäni.
Tiedän, että mies olisi kovasti halunnut lähteä kavereidensa kanssa mökille, mutta onkin nyt jumissa täällä kotona eikä mitään edes tapahdu.. Harmittaa hänen puolestaan, vaikka hän itse vaikuttaa olevan ihan hyvällä tuulella ja sanoi ettei hän tällä hetkellä haluaisi olla missään muualla kuin meidän kanssa :Heartred

Muuttohommia ollaan saatu tehtyä, mutta ärsyttää, kun mitään kunnon suunnitelmia ei ole voitu tehdä.
Vauvalle sain pakattua uudet kotiutumisvaatteet ja laitettua äitiyspakkauksesta pedin.

Tänään oireita synnytyksen lähestymiseen ei ole ollut :sad001
Vauva ehkä taas tämän alkupäivän ollut vähän normaalia hiljaisempi.

Mäkin tahtoisin kyllä nyt syödä jotain todella hyvää ruokaa tai makeaa..
Ahdistaa vain, kun kävin vaa'alla ja kohta alkaa olla paino samassa kuin esikoisen kohdalla näillä viikoilla.. :confused:
 
Hyvää juhannusta kaikille :) me odotellaan minun perhettä kylään, josko mieli paranisi siitä. Kahdet itkupotkuraivarit olen tänään jo vetänyt :O Oikeen käy ukkoa sääliksi... Eiköhän tämä taas iloksi muutu! :)

Sent from my IdeaTabA1000L-F using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla myös itkut herkässä ollu viime päivät. Aamulla heräsin kuudelta ja puol tuntia yritin saada vauvaan liikettä mutta ihan vaan oli jähmettyneenä. Siinä ehti miettiä jo kaikenlaista...no lähdin sitten koiran kanssa reippaalle kävelylle ja sieltähän se uninen heräsi jälleen telmimään, eikä ole oikein rauhoittunut koko päivänä :) Nyt on sitten 40+1 menossa ja jotenkin tuntuu niin tylsältä tää tilanne, plaah. Tänäänkin tullut muutama ihan napakka supistus ja lieviäkin tasaiseen tahtiin, mutta ei vaan jäbää kuulu ulos. No ehkä ensi yönä...Hyvää Juhannusta kaikille :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top